SEIKO
19-07-2018, 09:04
Dzień dobry.
Przede wszystkim chciałem się przywitać i pozdrowić wszystkich użytkowników forum.
Przechodząc do rzeczy.
Pęknięty przewód ssący w silniku RFV na zacisku przy kolektorze. Bardzo nieszczęśliwe rozwiązanie ponieważ przewód jest załamany aż w 3 miejscach. Poprzedni właściciel pokleił to pęknięcie i na jakiś czas poskutkowało.
Przewód jest niedostępny w ogólnej sprzedaży w Polsce.
Czy ktoś może borykał się z tym problemem i ma jakiś pomysł jak to skutecznie naprawić?. Ewentualnie może ktoś ma używany w przyzwoitym stanie na sprzedaż?
Dziękuje za wszelkie sugestie.
Poniżej zdjęcia.
Przede wszystkim chciałem się przywitać i pozdrowić wszystkich użytkowników forum.
Przechodząc do rzeczy.
Pęknięty przewód ssący w silniku RFV na zacisku przy kolektorze. Bardzo nieszczęśliwe rozwiązanie ponieważ przewód jest załamany aż w 3 miejscach. Poprzedni właściciel pokleił to pęknięcie i na jakiś czas poskutkowało.
Przewód jest niedostępny w ogólnej sprzedaży w Polsce.
Czy ktoś może borykał się z tym problemem i ma jakiś pomysł jak to skutecznie naprawić?. Ewentualnie może ktoś ma używany w przyzwoitym stanie na sprzedaż?
Dziękuje za wszelkie sugestie.
Poniżej zdjęcia.