PDA

Zobacz pełną wersję : 500L czy Tipo? Pytania po jeździe próbnej



aegea
22-04-2018, 19:27
Hello everyone :lol:. Ponieważ poszukiwania nowego samochodu zaczynają się dla mnie niemiłosiernie przedłużać, dlatego wolę uderzyć do Was - właścicieli Fiatów i podzielić się opinią. Wstępnie jestem po lekturze kilkunastu postów na temat 500L, a od kilku miesięcy regularnie czytam opinie właścicieli modelu Tipo. Udało mi się też odbyć trzy jazdy próbne kompaktowym Fiatem oraz kilka razy przymierzać się do 500L, co dopiero wczoraj skończyło się jazdą próbną 500L Crossem.

I oto moje wrażenia.
Tipo urzeka wyglądem, jak na swoją cenę zadziwiająco udaje dużo droższe auto (na myśl przychodzi tył Toyoty Avensis, a z przodu BMW...). Niestety nie dotyczy to kabiny, a z nią człowiek będzie miał najwięcej do czynienia jako właściciel i kierowca. 500L ma odwrotnie - przód dopiero po liftingu dostał ładniejsze lampy i parę estetycznych nakładek, również zderzakom pomogły kosmetyczne zmiany u Fiata. Wnętrze natomiast dostaje 10 na 10 z powodu kolorystyki, akcentów retro i radia z DAB. Nic mnie w nim nie irytuje, czego o Tipo nie da się powiedzieć.

Ktoś napisał, że po liftingu poprawiły się fotele. Jazda próbna przyniosła mi ogromne zaskoczenie, ponieważ nie wiedziałem o zmianach w konstrukcji fotela kierowcy. W salonie mocno narzekałem parę lat temu na kiepskie siodełka (bardziej - niestety - denerwuje zagłówek 500X...), tymczasem plecy w odświeżonej L czuły się dobrze podparte. Nadto wysokość fotela i całego nadwozia L Cross nie irytuje. Powiem więcej - BMW X1 poprzedniej generacji jest mniej przyjazde w moim odczuciu. Może dlatego, że mnie zauroczył ten skromny Fiat?

Na koniec o miejscu produkcji. W pojedynku Serbia kontra Kebaby (Turcja) zdecydowanie lepiej wypada produkt opatrzony nazwą 500 i dwiema parami zezujących świateł. Nie przekonują mnie skargi na źle wytłoczone lub rozerwane uszczelki w nowych autach, brak zaślepek, parujące lampy itp. Produkt z Turcji niestety posiada niedociągnięcia, które kompletnie nie przystają do tego interesującego samochodu! Tipo jeździ nieco przyjemniej z racji rozmiarów, ale serbski samochodzik jest bardziej zabawny, stylowy i przyjemniejszy od środka. Użytkownicy mniej na niego narzekają - czyżby wynikało to z lepszego dopracowania dla włoskiego klienta, który wymaga więcej stylu, klimatu i luzu niż opalony, słuchający Tarkana turecki taksówkarz?


Doradźcie więc, co Waszym zdaniem jest lepszym wyborem.

Double
22-04-2018, 20:21
Nie miałem wątpliwości kiedy wybierałem między Tipo a 500L, a było to jeszcze przed FL 500L. Auto jest bardziej przyjazne, przyjemne i moim zdaniem nie straci tak szybko na cenie, bo to nadal 500.

Fred.X
22-04-2018, 20:23
A nie ma innych marek ? w tej kasie kupisz ładniejsze i lepsze auto

Double
22-04-2018, 21:01
No ciekawe jakie, może Dacie albo Skodę :D

Ussec
22-04-2018, 21:02
500L Cross z silnikiem 1.4/120km, mam takie wozidełko tylko z silnikiem 1.4/95km trochę mało koników po maską aczkolwiek do miasta wystarczy. Jeździłem Tipo przez 3 tygodnie właśnie z tym mocniejszym silnikiem wrażenia z jazdy b. pozytywne fajnie się zbiera nawet na 6 biegu niestety wnętrze fatalne może wina kolorystyki-brązy. Z zewnątrz Tipo wydaje się sporym autem ale po zajęciu miejsca w środku tego miejsca jest b. mało ponadto miałem wrażenie że to AK jakoś moje 4 litery się nie mieszczą w siedzeniu dodam tylko, że jestem normalnym facetem bez nadwagi podobne odczucia mieli znajomi. Co do Crossa wnętrze większe bardziej funkcjonalne, dużo widniejsze i przestronniejsze fotele dużo bardziej wygodne ja mam dodatkowo regulację odcinka lędźwiowego brakuje mi podłokietnika ale 400 PLN w ASO odstrasza. Co do jakości wykonania to na plus Cross plastiki wydają się lepsze i ładniejsze zwłaszcza te wstawki ala carbon. Ponadto w Crossie dużo więcej miejsca z tyłu w bagażniku masz 2 poziomową podłogę, ponadto tylna kanapa całkowicie się składa. Reasumując 500L.

Rafal79
22-04-2018, 21:33
Stawiam na 500L. Jeździłem Tipo z silnikiem 1.4 120 KM jak i 95KM. Sedan mało praktyczny kufer niby duży ale otwór mały. Jeśli chodzi o komfort jazdy i prowadzenie to wybrałbym Tipo ( nie żeby prowadził się jak Focus ale lepiej niż 500L) - porostu mnie auto to podskakuje na wybojach i chyba lepiej ma wyciszoną kabinę niż 500L. Tipo leży jeśli chodzi o wygląd deski rozdzielczej - porostu wygląda jakby był to projekt przed 10 lat, faktura jak w polonezie - jedynie najbogatsza wersja z stojącym wyświetlaczem wygląda znośnie. W Tipo fotele też są wygodniejsze niż w 500L - przednie w tipo ala kubełkowe. Bagażnik w HB wymiata bardzo duzy.Na deser to chyba silnik 120KM jest cudny w porównaniu do 95KM niebo a ziemia - ale różnica w cenie też spora.
Co do 500L to auto jest w środku bardzo przyjazne dla kierowcy i ma fajny projekt deski rozdzielczej, miejsca faktycznie dużo troche więcej niż w tipo ( chociąz tipo nie jest ciasny). Podsumowując - w Tipo widać bardziej że jest to auto budżetowe niż w 500L ( chodzi tu głównie o wykończenie). Po 1,5 roku użytkowania 500L wiem tyle, że gdybym miał dzisiaj kupić ponownie auto to bym się mocno zastawiał nad Fiatem - pomimo że lubie swoje 500L to za kwotę za jaką dałem dzisiaj można kupić Megane lub Astrę. Ale jeśli musisz wybrać miedzy Tipo a 500L to ja osobiście polecam 500L

Ussec
22-04-2018, 21:48
A propos Astry to właśnie miałem wybór pomiędzy Astrą a 500L. W mojej ocenie Astra fatalnie wykonana i mała w środku, mi przeszkadzała dźwignia ręcznego ciągle się o nią obijałem dlatego wybór padł na 500L chociaż był nieznacznie droższy.

Rafal79
22-04-2018, 21:56
Ussec generalnie masz rację ...Astra i Megane są w środku mniejsze od 500L. Chodziło mi bardziej o to ,że za podobne pieniądze można mieć auto , które będzie co bądź to bądź wykonane z lepszych materiałów i nie straci na wartości tak jak 500L. Ogólnie 500L to super auto ale z własnego doświadczenia mam do niego trochę uraz a może do ASO.....pare irytujących usterek fabrycznych z którymi ASO sobie nie radziło w 100%. Gdyby nie to to dałbym 10/10 pkt a tak daje 6/10pkt

vesatis
22-04-2018, 22:33
500L ze względu na ilość miejsca w środku i komfort podróży, Tipo przy 500L jest klaustrofobiczny, 500L ma składane i rolowane, przesuwane siedzenia, jeśli dla rodziny to nie ma się co zastanawiać, 1.4 bez turbo wystarczy na miasto, jeśli często na trasy to turbo niezbędne. SW dodatkowo jest droższy.

Fred.X
22-04-2018, 23:46
No ciekawe jakie, może Dacie albo Skodę :D

Kia Ceed, Hyundai I30 ,

Robiłem przymiarke do Tipo Wagon , sorry , ale za tą kasę to porażka, max wersja wyposażenia powinna kosztowac 60-65 tys , a nie 80 tys, 82 tys zapłaciłem za Tucsona w wersji Comfort

jaroslawrak
22-04-2018, 23:53
Ja zakupu 500L wcale nie brałem pod uwagę,bo dla mnie wygląda pokracznie...jedynie rozważałem 500X,ale w grę wchodziła tylko wersja 1,4 140KM i do tego bogatsze wyposażenie(jednak cena dość wysoka). A z TIPO jestem bardzo zadowolony i żadnych poważniejszych niedoróbek nie stwierdziłem.
Co do lepszej jakości 500L to kilka lat temu kiedy Fiat rozpoczął eksport tego modelu do USA ...w krótkim czasie okazał się jednym z bardziej usterkowych aut na tamtejszym rynku.....

TipoSedan
23-04-2018, 00:07
Robiłem przymiarke do Tipo Wagon , sorry , ale za tą kasę to porażka, max wersja wyposażenia powinna kosztowac 60-65 tys , a nie 80 tys, 82 tys zapłaciłem za Tucsona w wersji Comfort

Tani ten Tucson jak na takie duze auto, ciekawe skąd taka cena? Moze te silniki LPG nie lubią albo są awaryjne? Najtańszy diesel w biedawersji kosztuje 100k i to jest normalna cena za taki kawal zelaza.

(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.


Z zewnątrz Tipo wydaje się sporym autem ale po zajęciu miejsca w środku tego miejsca jest b. mało ponadto miałem wrażenie że to AK jakoś moje 4 litery się nie mieszczą w siedzeniu dodam tylko, że jestem normalnym facetem bez nadwagi podobne odczucia mieli znajomi.
Moze masz wyjątkowo wysokich znajomych ale średnia w PL to pewnie ze 180cm max, więc dla większości będzie b.duzo miejsca w Tipo (ja mam niecałe 190cm i jest bardzo duzo miejsca, choć ludzie z 200cm i więcej mogą oczywiście uwazać inaczej ale to zdecydowana mniejszość).

Fred.X
23-04-2018, 00:12
Tani ten Tucson jak na takie duze auto, ciekawe skąd taka cena? Moze te silniki LPG nie lubią albo są awaryjne? Najtańszy diesel w biedawersji kosztuje 100k i to jest normalna cena za taki kawal zelaza.
Wiedzę masz kiepską kolego, GDi - bezpośredni wtrysk Pb ;)
Cena po rabatach , we Fiacie raptem 6 tys bym dostał , szaułłłłł
Cena wyjściowa była 98 tys z 5-cio letnią gwarancją bez limitu kilometrów ,

TipoSedan
23-04-2018, 00:14
500L ze względu na ilość miejsca w środku i komfort podróży, Tipo przy 500L jest klaustrofobiczny
Tipo klaustrofobiczny? Nie siedziałeś chyba w Audi A4. Moze w 500L jest duzo więcej miejsca (nie wiem bo nie siedziałem) ale zdecydowana większość ludzi będzie miała bardzo wygodnie (ogromna nadwaga i wzrost ponad 200cm to moze 1% ludzi w Polsce) Na pewno siedzieliście w Tipo?:)

Fred.X
23-04-2018, 00:18
Akurat z ilością miejsca w Tipo jest dobrze , ja mam 188cm i 98 kg i było ok , z tyłu za sobą spokojnie usiadłem, to akurat było na +

TipoSedan
23-04-2018, 00:18
Wiedzę masz kiepską kolego, GDi - bezpośredni wtrysk Pb
Cena po rabatach , we Fiacie raptem 6 tys bym dostał , szaułłłłł
Cena wyjściowa była 98 tys z 5-cio letnią gwarancją bez limitu kilometrów ,

O Hyundaich nic nie wiem - nie brałem w ogóle pod uwagę ze względu na korozję a wtrysk bezpośredni nie oznacza od razu ze silnik się do LPG nie nadaje (trzeba poczytać jak ktoś się będzie zastanawiał nad nim). Dla mnie te najbardziej wypasione wersje Tipo tez się wydają za drogie (o ile wiem w Tipo na wypasie nie ma nawet automatycznego parkowania).

Fred.X
23-04-2018, 00:21
Kolego na LPG jeżdżę od 12 lat , i wiem , że sporo firm oferuje juz gotowe zestawy (STAG, Zenit, lub całkowicie nieopłacalne Prins czy Vialle)
A o korozji to chyba mówisz o Akcencie , bo od 2006r możesz zapomnieć ;)
A Tipo nie wróże dużego sukcesu z zabezpieczeniem jeśli poszli tak jak z plastikami czyli po taniości ;)

TipoSedan
23-04-2018, 00:26
A o korozji to chyba mówisz o Akcencie , bo od 2006r możesz zapomnieć

nie wiem jak Tucson i ogolnie modele z 2017 bo moze wprowadzili taka ochrone jak w Tipo ale kilka lat temu to I30 co podales nie bylo super zabezpieczone:
Wstydliwe wpadki! Zobacz, które samochody rdzewieją najmocniej - Zdjęcie 6 - Galeria zdjęć - Garaż - samochody, motory, quady i wszystko, co można znaleźć w garażu dziennik.pl (http://auto.dziennik.pl/garaz/zdjecia/422498,6,uwaga-korozja-zobacz-ktore-samochody-rdzewieja-najmocniej.html)

http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/raport-w-tych-autach-znajdziecie-rdze-nawet-kilkuletnie-auta-moga-korodowac/z6bj3b

https://autokult.pl/28005,koroduja-mimo-mlodego-wieku-auta-ktore-rdzewieja-zbyt-wczesnie,all

Co do Kia to nie wiem - nie brałem pod uwagę bo znajomy powiedział, ze do LPG są nie za bardzo.
(ie mówię ze Hyundai to Dacia ale nie tylko I30 w rankingach wymieniają, więc coś w tym zabezpieczeniu u nich jest)

Fred.X
23-04-2018, 00:28
Patrząc jeszcze na średnie spalanie w Tucsonie (7,8l/100 ,komp pokazuje 7,3 ) nie widzę sensu montażu instalacji LPG za 5,5 tys (Stag,Zenit) , która i tak potrzebuje dotrysków Pb

(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

Problem z rantami drzwi ma sporo marek (ford,Mazda,Nissan)

Siks
23-04-2018, 12:13
Tipo nie jeździłem, więc porównania nie mam. Przejechałem 8,5kkm 500L po Liftingu wersja Lounge z dodatkami- najważniejsze to kamera cofania i czujniki. Bardzo są przydatne.
Prowadzenie bardzo dobre (od suchej nawierzchni aż po silne opady śniegu) chociaż w wielu testach krytukują "bo wysoki itp". Ja tego nie zauważyłem choć pewnie ci testerzy to jeździli wczesniej BMW/AUDI. Jak ktoś napisał kilka irytujących rzeczy (opisywałem w innych wątkach):
- parciejace przewodu odmy
- brak możliwości zamknięcia samochodu z kluczyka albo mam uszkodzony zamek ale jeszcze nie byłem z tym w ASO
- już zaliczyłem 2 akcje serwisowe.
- podgrzewana przednia szyba działa kiepsko.
Reszta in plus. Pewnie kupiłbym jeszcze raz ale wypowiem się po przejechaniu 100kkm. Nie da się sprawdzić wszystkiego i przetestować. Kupujemy samochód trochę w ciemno licząc, że bedzie to ten dobry egzemplarz.

Fred.X
23-04-2018, 13:44
Wracając do tematu , patrząc na oba Auta mimo wszystko Tipo (hb lub Wagon) na pewno nie sedan

Siks
23-04-2018, 16:41
Fiat 500L za to zawsze uśmiecha się do Ciebie 😀

krowka1978
23-04-2018, 17:08
Ja bym kupił 500L z T-Jet, co prawda oglądałem przed liftem, ale funkcjonalnością spodobało mi się.

TipoSedan
23-04-2018, 18:58
500L Cross z silnikiem 1.4/120km, mam takie wozidełko tylko z silnikiem 1.4/95km trochę mało koników po maską aczkolwiek do miasta wystarczy.

Na autostrady tez wystarczy, chyba ze szybko jezdzisz. Przy płynnej jezdzie 160 wydaje bardzo przyjemny dzwięk, nie katuje silnika a taka prędkość jest powyzej średniej (oczywiście co jakiś czas wyprzedzi nas ktoś jadący 200 ale wtedy nie ma co płakać bo Fiat to nie Alfa - trzeba się z tym pogodzić). Oczywiście jest troche wyzej niz w A4, więc wiatr troche hamuje ale nie przesadzajmy ze to auto tylko do miasta. Problem jest jak w Malopolsce mieszkasz i jezdzisz słabszymi drogami z pasazerami (wtedy nie ma mowy o wyprzedzaniu pod górkę, tylko z duzej górki, zeby było widać na kilkaset metrów do przodu:) dodatkowi pasazerowie z górki pomogą jeszcze w rozpędzeniu;)

(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.


Problem z rantami drzwi ma sporo marek (ford,Mazda,Nissan)


Oczywiście, jest wiele marek gorzej zabezpieczonych.

Siks
23-04-2018, 20:40
Cała rodzina Fiata 500 ma swój urok i albo ktos się w tym zakocha od razu albo bedzie to najbrzydszy samochód dla niego. Po liczbie sztuk na ulicach 500 L za specjalnie nie przypadł kierowcom do gustu. Jednakże wersja Mirror kosztuje teraz 64tys zł. Czyli tyle co pewnie lepiej wyposażona Toyota Yaris.

juri
23-04-2018, 22:34
mam oba 500L [1.4 95km] tipo [1,4 120 tjet]. Pytaj co chcesz.
500L raczej w rodzinie 2+2 jest na minimum, jak dochodzi wózek jeszcze to trzeba pomyśleć na trumną na dach, silnik tylko 1,4tjet, 1.4 95km nadaje się ale nie na trasy powyżej 100 planowanie wyprzedania a z pełnym załadunkiem to już jak strategia :D Jak już koledzy wyżej pisali 500 jest sprężysta na wyboje niestety mało komfortowa, widoczność przestrzeń dla pasażerów no super. Seryjny tempomat :D
Tipo - jak już brać to na rodzinne auto to tylko tjet i kombi, bagażnik duży, silnik dynamiczny, komfort prowadzenia w stosunku do 500L lepszy ale prowadzenie w zakrętach niestety pewniejsze 500L po prostu twardsze zawieszenie.

Jeśli byś miał wybierać to właśnie popatrzeć na plusy i minusy obu aut. Tipo hb raczej bym wykluczył bo jest mniej przestrzenne i mniej pojemne w stosunku do 500L.
Niestety w tipo trzeba dopłacać za tempomat a to jest wygoda jak już raz miałeś chcesz mieć zawsze.

krowka1978
24-04-2018, 08:03
Po liczbie sztuk na ulicach 500 L za specjalnie nie przypadł kierowcom do gustu.
Sprawdź jak jest za granicami kraju ;-)

Ussec
24-04-2018, 10:37
Kierując się wyborem auta oprócz wymienionych przez nas wyżej parametrów kieruję się jeszcze: bliskością i jakością serwisu, długością gwarancji, ew. możliwością jej przedłużenia i na jakich warunkach, kosztami przeglądów, kosztami ubezpieczenia OC+AC.

TipoSedan
24-04-2018, 11:20
Kierując się wyborem auta oprócz wymienionych przez nas wyżej parametrów kieruję się jeszcze: bliskością i jakością serwisu, długością gwarancji, ew. możliwością jej przedłużenia i na jakich warunkach, kosztami przeglądów, kosztami ubezpieczenia OC+AC.

Chyba będzie podobnie w kazdym wymienonym apekcie w przypadku tych dwóch samochodów.

Rafal79
24-04-2018, 11:44
Panowie nie uda nam się jednoznacznie odpowiedzieć co lepsze Tipo czy 500l. Jeden woli akwarium a drugi rybki. Jeden model ma zalety i wady i drugi tak samo. Fiat wart jest zainteresowania zwłaszcza jak jego cena bazowa bije inne marki na głowę - jednak gdy cena jest porównywalna z innymi markami to warto się dobrze zastanowić czy warto. Ja osobiście wybrałem 500l bo w tej cenie zdana inna marka nie dawała tak dużo za tak niewiele. Zwłaszcza jak kupowałem 2 lata temu to za moje 52 tys nie było wielkiego wyboru. Dzisiaj teoretycznie za 52 tys można kupić więcej aut gdzie jeszcze 2 lata temu były droższe ....np jakiś bazowy kompact znanej marki. Informacyjnie.... Fiat 500l był w 2017r najchętniej kupowanym miejskim vanem w Europie.

Wysłane z mojego PRA-LX1 przy użyciu Tapatalka

Siks
24-04-2018, 13:36
Sprawdź jak jest za granicami kraju ;-)

Si si. Mówiłem o Polsce. We Włoszech królują same 500. Produkcja 500L to Ok 100tys. sztuk, więc dość dużo jak na MPV a nie SUV.

juri
24-04-2018, 19:21
pochwal się potem co kupiłeś :D

vesatis
24-04-2018, 22:47
nie zgadzam się, że 500L jeździ mało, w Krakowie jest ich sporo, na tyle dużo, że parę dni temu chciałem otworzyć nie swoje auto pod Lidlem (bo stało obok takie samo jak moje, nawet podobnie upaprane piaskiem z Sahary)

co do wpisów powyżej: Tipo nie jest małe, ale w porównaniu do 500L to zupełnie inne auta, 500 ma znacznie więcej miejsca na boki do góry i w drugim rzędzie plus aranżacja wnętrza, poza tym pokażcie mi lepsze auto za 48 tysięcy (tyle ja zapłaciłem)

wkk01
26-04-2018, 11:15
Jak kupowałem moją eLkę, to też zastanawiałem się nad Tipo. Dla mnie 500L wygrał wyglądem (bo inny niż wszystkie) i tym co dostałem w cenie. Ja kupiłem wersję miejską Pop Star z placu (03.2017) i za niecałe 52 kzł dostałem dużo samochodu: mnóstwo miejsca, niezły system multimedialny, znośne wyposażenie. Tipo wychodził drożej z tym samym wyposażeniem. A dowolny tak wyposażony średniak innej marki dodawał przynajmniej 10 kzł do tej układanki.
Z perspektywy przejechanych 28 tyś kilometrów mogę powiedzieć, że absolutnie nic, jak dotąd, się nie popsuło, nic nie skrzypi ani nie trzeszczy. Z silnikiem 95 KM brakuje mocy, co przeszkadza przy jeździe poza miastem i na autostradzie (nawet niewielka górka i trzeba redukować do piątki). Do tego wkurza mnie tapicerka - z "L" na oparciu fotela kierowcy zlazł kolor - to chyba były jakieś naklejki czy coś podobnego i starłem plecami - choć same fotele wygodne i tapicerka nie ma dziur czy przetarć.

TipoSedan
26-04-2018, 12:41
Podstawowej rzeczy zapomnialem wkleic: https://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/porownanie/fiat/tipo/ii/station-wagon/silnik-benzynowy-1.4-95km-od-2016/?vs=fiat%2F500l%2Fhatchback-5d%2Fsilnik-benzynowy-1.4-16v-95km-2012-2013&c1=26317&c2=11417 (trzeba zmienic wersje bo nawet nie wiem którą 500l chcesz).
Ja kupiłem sedana, choć najpierw chciałem SW ale paradoksalnie okazało się, ze wózek dla dziecka bez zdejmowania kół wchodzi do sedana na styk bo ma troche dłuzszy bagaznik (dość spory i wygodny wózek - normalny wejdzie pewnie spokojnie do SW bez zdejmowania czegokolwiek). Dla mnie wchodziło do gry tylko auto z duzym bagaznikiem (poprzednie sprzedawałem ze względu na dziecko i stwierdziłem, ze tym razem kupie nowe auto na wiele lat i na pewno nie będę juz zmieniał ze względu na brak miejsca). Uzywane pewne na 100% tez bym kupił ale z małymi autami jest tak, ze się generalnie nie ma co bać, sprzedaje człowiek bo rodzine zakłada i potrzebuje większego albo np na autostrady za mały itp. a rynek wtórny duzych aut to straszna lipa - najczęściej ktoś się pozbywa z ukrytą wadą bo nie za często człowiek nagle zapragnął mieć mniejsze auto, bo np. nie moze zaparkować pod nowym domem itp.

aegea
27-04-2018, 00:48
pochwal się potem co kupiłeś :D

Czekam do poniedziałku i chyba złożę zamówienie :)

jaroslawrak
29-04-2018, 02:04
, 500 ma znacznie więcej miejsca na boki do góry

Do góry tak,ale na boki nie...Tipo jest nawet kilka mm szersze niż 500L.To bardzo wygodny i przestronny w środku kompakt.

To są dwa różne auta...zależy na czym kol.aegea zależy bardziej....mieć duży bagażnik(Tipo SW),czy siedzieć wyżej(500L).

TipoSedan
29-04-2018, 12:54
Zwykly, najtanszy Tipo sedan tez ma wiecej miejsca i większy bagaznik (to bardzo szerokie i wygodne auto - przy tej kasie wręcz szokujące bo nawet bardzo otyła osoba w zimowej kurtce nie będzie się ocierać o drzwi czy pasazera i mozna sie naprawde zastanawiac na czym tak Fiat tak przyciął ceny;) niestety to nowy model, więc przekonamy się o tym pewnie (jeśi coś wyjdzie) dopiero za 5-10 lat.