Zobacz pełną wersję : Układ chłodzenia
ArturPalio1999
04-04-2018, 22:50
Witam, problem jest taki że gdy kupiłem auto to miało zrobioną dziurkę w korku od zbiorniczka wyrownawczego żeby uciekało ciśnienie bo była walnięta uszczelka pod głowicą. Uszczelka jest zrobiona i jeździłem cały czas z tym dziurawym korkiem, dziś kupiłem nowy w Inter Carsie i gdy dostaje ciśnienie to płyn chłodniczy ucieka. Co to moze być?
Witam, problem jest taki że gdy kupiłem auto to miało zrobioną dziurkę w korku od zbiorniczka wyrownawczego żeby uciekało ciśnienie bo była walnięta uszczelka pod głowicą. Uszczelka jest zrobiona i jeździłem cały czas z tym dziurawym korkiem, dziś kupiłem nowy w Inter Carsie i gdy dostaje ciśnienie to płyn chłodniczy ucieka. Co to moze być?
co to znaczy ucieka? ubywa? jak ubywa to musisz znaleść nieszczelnośc.
ArturPalio1999
05-04-2018, 09:31
Chodzi mi o to że miałem w starym korku zrobioną przez kogoś dziurkę żeby uciekało ciśnienie, a w nowym korku jej nie ma , czy jest opcja że do wymiany też prócz cieknącego przewodu chłodnicy jest termostat i czujnik temperatury? Wiatrak się załącza na chwile gdy jest ok 92 stopnie
Co to moze być?
Uszkodzona uszczelka pod głowicą albo głowica.
CieniaczRider
05-04-2018, 21:31
Przewody chłodnicze twarde jak kamień czy "normalne"?
Termostat nie blokuje się?Nie przegrzewa się autko?
Chłodnica lub nagrzewnica nie są zatkane?
malutki1989
06-04-2018, 09:09
czy jest opcja że do wymiany też prócz cieknącego przewodu chłodnicy jest termostat i czujnik temperatury?
To może być przyczyna ubywającego płynu...
Poszukaj też innych nieszczelności...
Czujnik temperatury moim zdaniem działa poprawnie, a co do termostatu musisz sprawdzić. Czy środek auta się dobrze nagrzewa? Czy silnik utrzymuje stałą temp?
ArturPalio1999
06-04-2018, 23:51
środek auta nagrzewa się dobrze a auto jak dostanie temperature troszeczke powyżej 90 stopni to załącza się wiatrak chłodnicy, a uszczelka bankowo nie bo 2 tygodnie temu głowica była w regeneracji i są wszystkie nowe uszczelki
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
A silnik w trasie nie jest dogrzany jest praktycznie zimny , temperatura jest nawet mniej niż pomiędzy 90 a 0 stopni, a jak w korku dostanie temperature 90 stopni to wtedy wiatrak się włącza
Damiano.Italiano
07-04-2018, 09:09
Wskazówką bym się nie sugerował. Akurat w sienie ona działa inaczej tzn nie utrzymuje się w połowie skali a gdzieś na 1/4 a np w korku dojdzie do połowy i załączy się wentylator. (przynajmniej u mnie tak jest w sienie od nowości).
tez bym sie wskazówka nie sugerowal, przykladowo dla Punto Evo najnizsze wskazanie to 60 stopni, wskazówka sie podnosi do poziomu 80 stopni, pomiędzy 80 a 105 stopni wskazówka jest w tej samej pozycji (połowa skali) wskazanie rosni gdy temperatura przekroczy 105 stopni do osiągnięcia poziomu 120 stopni. jezeli ktoś ma zimny silnik szczególeni w trasie to sugerowałbym sprawdzenie termostatu, jego głownym zadaniem jest utrzymywanie mniej więcej stalej temperatury silnika, dlatego jego zawór nie dziala zerojedynkowo tylko płynnie.
ArturPalio1999
01-05-2018, 00:12
Witam okazało się że uszkodzony był zbiorniczek wyrównawczy , na łączeniu z tyłu ktoś go poxipolem pokleił i puszczało , teraz założyłem nowy i wszystko jest ok
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2024 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.