Zobacz pełną wersję : kontrolka dpf Fiat Bravo 2007 1.9 jtd 120 km
hubero11
31-03-2018, 14:50
Witam.
Niestety nigdzie na forum nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie które brzmi następująco: czy podczas przekręcania kluczyka na zapłon powinna sie pojawiac kontrolka od filtra dpf ?? bo na youtubie widzialem w niektorych filmach przy uruchamianiu silnika ze ta kontrolka się nawet na chwilkę nie zapala a u niektórych jest tak samo jak u mnie.
czy jest ktoś w stanie mi w tym pomóc ??
Z góry dziękuje za odpowiedzi i wyrozumiałosc bo jest to mój pierwszy post. ;-)
Jak jest DPF to kontrolka powinna się pokazać. Jak nie ma, to nie.
Wysłane z mojego FIG-LX1 przy użyciu Tapatalka
hubero11
31-03-2018, 19:05
a czy przypadkiem we szystkich fiatach bravo II nie ma filtra dpf ??
w skodzie fabii na przyklad zapala sie taka wlasnie kontrolka gdy filtr jest mocno zapełniony.
Sa obie wersje z i bez dpf.
Sent from my SM-G7105 using Tapatalk
hubero11
01-04-2018, 00:17
Czyli jezeli zapala sie ta kontrolka to filtr dpf jest na pewno i zaswieca sie nawet gdy sie on poprawnie wypala?
A czy pojawia sie jakis komunikat kiedy wypala sie dpf??
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
A i jeszcze jedno pytanie mam czy fiat ecu scan i elm327 bedą wspolpracowaly z windowsem 10?
Dodam ze sterwniki do kabla są juz zainstalowane i fiat ecu scan rowniez
hubero11
04-04-2018, 00:20
Niestety przybyło oleju w silniku. Jest ze 3-4 mm ponad maxymalny poziom. co nalezy zrobic w tym przypadku poza zmianą oleju na swiezy??
Jaki przebieg ma to auto? Jakie dystanse pokonujesz dziennie? Jakie dystanse pokonujesz pomiędzy regeneracjami filtra? Jakie korekty wykazują wtryskiwacze? Jeśli odpowiesz sobie na te pytania, to jesteś bliżej rozwiązania przyczyn przybywania oleju ;)
hubero11
07-04-2018, 11:14
Dlaczego oleju przybywa to ja wiem dystanse wlasnie male pokonuje to auto i filtr nie wypala się tak jak powinien. Auto ma przejechane 170 kkm
Diesel z DPF i krótkie odcinki to nie jest zgrany duet. Jak zrobi się z tego tercet w postaci dodatkowo lejących wtryskiwaczy to problemy murowane. Korekty wtryskiwaczy i przebiegi pomiędzy regeneracjami sprawdziłeś?
hubero11
07-04-2018, 15:22
Przebiegi miedzy regeneracjami to 340 km a korekcje wtryskiwaczy na ciepłym silniku to: 0,64/-0,44/-0,58/0,31 wiec wydaje mi sie ze nie jest tak źle
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
A jeszcze dodam ze olej to Mobil 1 esp formula 5w30
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.