Zobacz pełną wersję : problem z "marchewą"
cristian_88
12-03-2018, 15:59
Witam. Mam Fiata Brava 1,9 JTD 2000r 105 koni. podczas jazdy po przejechaniu okolo 7-15 km wyskakuje mi kontrolka wtrysku "marchewa" i auto staje. p odczekaniu 10 - 30 min odpala. myslalem ze problemem jest filtr paliwa. wymienilem . jednak problem nie ustapił . co moze byc przyczyna? dodam ze około 4 lata temu mialem wymieniane wtryski oraz pompę wysokiego cisnienia . Gdzie w ogole znajduje sie gniazdo diagnostyczne ??
Czujnik położenia wału najprawdopodobniej padł.
Jeśli by padł cpw to silnik by nie odpalił . Podłącz na kompa i dowiesz się wszystkiego - podejrzewam przepływomierz . W 2000 r były gniazda diagnostyczne na kielichu 3 pin od strony pasażera i gniazdo OBD II pod bezpiecznikami .Pozdrawiam
cristian_88
13-03-2018, 09:32
jezdze od dwoch lat z odpietym przeplywomierzem wyciagnieta wtyczka . takze chyba inna przyczyna. poprostu odpiałem go bo auto "lepiej " ciagnie bez niego :)
Chomiczak
14-03-2018, 14:00
Jazda z odpiętym przepływomierzem to pomysł conajwyżej "taki se" w przypadku szyny wtryskowej sterowanej elektronicznie. Uszłoby jakoś w benzynie czy "zwykłym" dieslu, w przypadku JTD elektryka odgrywa już większą rolę i brak sygnału z przepływomierza robi różnicę. Podłącz przepływomierz i sprawdź rezultat, jak nie będzie różnicy to pod kompa.
jezdze od dwoch lat z odpietym przeplywomierzem wyciagnieta wtyczka . takze chyba inna przyczyna. poprostu odpiałem go bo auto "lepiej " ciagnie bez niego :)Myślę ,że zaje...........sz silnik - jaka dawka powietrza , taka dawka paliwa potrzebna do zapłonu , odkręć wlew oleju i parz Ci nie plucha olejem . Pozdrawiam
cristian_88
18-03-2018, 08:49
nic nie plucha olejem . przyczyna był czujnik połozenia wału korbowego. Stary był zupelnie "rozmagnesowany" gdy zalozylem nowy wszystko wrocilo do normy.pozdrawiam
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.