marx30
06-02-2018, 12:32
Wątek filozoficzny :). Ponieważ skrzynie w T-jecie pracuje bardzo fajnie i lekko ale jak to w cywilnym aucie ma długi skok możnaby sie pokusić o założenie short shiftera.
Przy tej skrzyni opór zmiany biegów powinien być akceptowalny a skok dźwigni mozna skrócić do około 40%. Temat jest już rozpracowany w giuliettach ze skrzynią C635 a więc dzielę się pomysłem (de facto nie moim). Samo urzadzenie sprowadza się do blaszki montowanej na wybieraku skrzyni z innym punktem mocowania przegubu.
Przy tej skrzyni opór zmiany biegów powinien być akceptowalny a skok dźwigni mozna skrócić do około 40%. Temat jest już rozpracowany w giuliettach ze skrzynią C635 a więc dzielę się pomysłem (de facto nie moim). Samo urzadzenie sprowadza się do blaszki montowanej na wybieraku skrzyni z innym punktem mocowania przegubu.