klon3k92
08-01-2018, 21:58
Witam
Post dotyczy auta: Fiat Bravo II 1.6 Multijet 105 km, 2008 r.
Dzisiaj zostały wymienione tuleje i sworznie wahacza z przodu. Po całej operacji pojechalem na ustawienie zbieżności. O ile z przodu wszystko mieści się w normie to zaniepokoiło mnie pochylenie tylnego lewego koła.
Wartość pochylenia tego koła to -1,48 stopnia, gdy podana na wykresie norma to od -1,25 do -0,25. Prawe tylne koło ma wartość -1,09.
W zawieszeniu tylnym jeszcze nic nie robiłem i zastanawiam się, czy wpływ na pochylenie kół z tyłu mają tuleje tylnej belki i czy ich wymiana coś da? Czy może trzeba się zainteresować samą belką lub jeszcze czymś innym?
Post dotyczy auta: Fiat Bravo II 1.6 Multijet 105 km, 2008 r.
Dzisiaj zostały wymienione tuleje i sworznie wahacza z przodu. Po całej operacji pojechalem na ustawienie zbieżności. O ile z przodu wszystko mieści się w normie to zaniepokoiło mnie pochylenie tylnego lewego koła.
Wartość pochylenia tego koła to -1,48 stopnia, gdy podana na wykresie norma to od -1,25 do -0,25. Prawe tylne koło ma wartość -1,09.
W zawieszeniu tylnym jeszcze nic nie robiłem i zastanawiam się, czy wpływ na pochylenie kół z tyłu mają tuleje tylnej belki i czy ich wymiana coś da? Czy może trzeba się zainteresować samą belką lub jeszcze czymś innym?