PDA

Zobacz pełną wersję : Kłopoty z zaciskiem,serwo lub pompa



michau88
02-01-2018, 22:21
Witam kolegów.Na wstępie proszę admina o nie usuwanie postu jeśli jest w nieprawidłowym miejscu,to jest moja ostatnia deska ratunku. Jestem posiadaczem bravo 1 od roku i pojawił się pierwszy problem. Był kłopot z zaciskiem prawym bo tłok nie wracał i trzymało hamulec. Zostały wymienione tarcze,klocki,zestaw naprawczy czyli dwa nowe tłoki i uszczelnienia,nowy płyn. Wszystko wyczyszczone wypiaskowane i nasmarowane grafitem(robiłem to z pomocą kumpla mechanika bo jestem zboczony na punkcie dobrej roboty) po wymianie problem nie ustał a mianowicie tłok po naciśnięciu hamulca na odpalonym silniku nie wraca(tylko prawe koło,lewe ogień) na wyłączonym silniku i jak tłok trochę puści to hamulec działa prawidłowo,nie łapie tarczy,tłok się cofa ale szału nie ma.przewody hamulcowe są w bdb stanie(jest jeszcze na nich lakier bo auto ma 160k przejechane od nowości) Podpowiedzcie coś proszę bo auto dziennie robi kurs z dzieciarnią do przedszkola więc muszę to jak najszybciej ogarnąć czyli kupić co trzeba i wymienić samemu bo mechanicy u mnie potrafią tylko kasować hajs. Pozdrawiam

Braval
02-01-2018, 22:44
Trzeba wymienic przewody elestyczne przy zaciskach.Sparcialy od wewnatrz ze starosci! To auto jest niewiele mlodsze od Ciebie,dzieci tym wozisz do przedszkola?Podziwiam.

michau88
02-01-2018, 22:53
Zapomniałem dodać że absu też nie ma. Jeśli przewody to abs by zadziałał na jakimś kole. Przewody z zewnątrz wyglądają dobrze nie są spękane. Ale jest to jakaś podpowiedź. Generalnie autem się da jechać bo nie trzyma ten tłok tak mocno bo na trasie 2km nie zdąży się nawet silnik rozgrzać do porządku,jest to odczuwalne przychamowaniu bo go delikatnie ściąga w lewo

piszu86
03-01-2018, 17:59
Miałem to samo i przewody pewnie sparciałe i płyn nie wraca dlatego ci blokuje zacisk, sprawdź to !

michau88
03-01-2018, 19:44
Dzisiaj zamówiłem.dzięki,będę pisał co i jak Dowiedziałem się też że wg vin mam abs a na aucie go nie ma bo chciałem odłączyć pompe żeby sprawdzić czy to jej wina a jej nie ma. Jest możliwe żeby wychodziły takie wersje?

asykom15
04-01-2018, 11:51
pomogło po wymianie przewodu ?

paveu
05-01-2018, 12:34
Do tłoczków zacisku jest specjalny smar,nie wiem czy grafitowy to odpowiedni.

michau88
05-01-2018, 22:16
Smar do tłoka oczywiscie byl czerwony dedykowany byl w zestawie naprawczym.
Przewody wymienione i pomogło!! dzieki za porady. Odezwę się jak sie znowu cos zdupcy :) koszt naprawy to 50zl + moja robota 1h także polecam każdemu ten zabieg