Zobacz pełną wersję : Radio Uconnect z DAB 7"
Witam
Podpiąłem dzisiaj telefon do radia przy pomocy bluetooth i chciałem się pobawić programem Uconnect LIVE niestety na ekranie telefonu zobaczyłem komunikat (screenshot w załączeniu).
próbowałem wszystkich opcji do resetu radia tj:
Przywróć ustawienia fabryczne;
Usuwanie danych osobowych.
niestety komunikat dalej występuje- wie ktoś może jak usunąć przypisanie użytkownika do samochodu?
Instrukcja mówi,że kasowanie danych osobowych to jest kasowanie wszystkich podłączonych wcześniej telefonów komórkowych,więc powinno usunąć przypisanych użytkowników.
Niestety nic to nie dało auto jest nowe - pewnie ktoś bawił się w salonie. telefon jest podłączony tylko mój. W instrukcji jest napisane "Dostęp do usług Uconnectâ˘LIVE za pośrednictwem radioodtwarzacza wymaga wprowadzenia osobistych danych uwierzytelniających (adresu e-mail oraz hasła), dzięki czemu zawartość posiadanych kont osobistych jest chroniona, a dostęp do niej może mieć tylko rzeczywisty użytkownik." niestety nie wiem jak zresetować radio tak aby wołało te dane.
Jest jeszcze coś takiego:
"Ze względów bezpieczeństwa, gdy telefon jest sparowany z radiem, do aplikacji tej nie można wejść."
A całkowite odłączenie radia od zasilania? Nie wiem,odłączyć klemę?
Tego nie próbowałem najpierw podjadę do serwisu powinni zresetować radio po podpięciu auta do kompa
długo już posiadasz auto? trzeba poczekać parę dobrych dni zanim fiat aktywuje funkcje live, w samym radio masz zakładkę uconnect live?
Auto mam od 4 dni (nówka z salonu) w radiu mam przycisk na wyświetlaczu Uconnect live przed wybraniem opcji "Przywróć ustawienia fabryczne" nawet były zainstalowane programy powiązane z Uconnect live m.in. myCar, facebook itd. Po przywróceniu ustawień fabrycznych te programy zniknęły. Być może trzeba faktycznie poczekać.
albo ktoś już się bawił i przypisał do swojego konta uconnect live przed Tobą, jak nie będzie dało rady się połączyć to będzie trzeba zgłości do CiaoFiat o wyłączenie poprzedniego użytkownika. Pewno ktoś się bawił dla testu i nie skasował konta a to już trzeba wykasować na https://www.driveuconnect.eu/pl/features/uconnectlive ty tego nie zrobisz bo wiadomo nie masz konta a CIaoFiat[infolinia] załatwi sprawę.
Na infolinii kazali napisać maila z prośbą o usunięcie dotychczasowego użytkownika + skan dowodu rejestracyjnego na adres:
customercare.poland@fcagroup.com
2 dni oczekiwania i dzisiaj zadzwonili z informacją że przypisanie zostało usunięte i należy jeszcze odczekać 24h domyślam się ze chodzi o to aby dane zreplikowały się na ich serwerach. Zweryfikuję w niedzielę.
prawidłowo, odczekać spokojnie i będzie działać :D
Właśnie sprawdziłem wszytko zadziałało :smile:. A wie ktoś co oznacza parametr: "Status Wygasa dd-mm-rrrr"?
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.