PDA

Zobacz pełną wersję : Działanie wycieraczek przy wyłączonym zapłonie



marx30
22-11-2017, 11:09
Wczoraj przy wyłaczonym zapłonie przesunąłem manetkę przednich wycieraczek i wycieraczka pokonała krótki odcinek i staneła. Gdy to zrobiłem ponownie również o nastepny kawałek i tak kilka razy aż do pionu. Później bez reakcji.
Też tak macie?

giannini
22-11-2017, 11:17
Funkcja "wymiany piór".

JackTheNight
22-11-2017, 11:50
Instrukcja obsługi :

Funkcja „Service position” (Pozycja
serwisowa)
Funkcja ta umożliwia wymianę piór lub
zabezpieczenie ich przed lodem i/lub
śniegiem.
Można ją uruchomić dopiero po
wyłączeniu silnika.
Funkcję „Service position” (Pozycja
serwisowa) użytkownik może
uruchomić w ciągu dwóch minut od
wyłączenia silnika, po tym jak pióra
powrócą prawidłowo do pozycji
spoczynkowej.
Można włączyć tę funkcję, przekręcając
pokrętło w położenie i przesuwając
dźwignię w górę, w położenie MIST ,
co najwyżej trzy razy. W ten sposób
uzyskuje się żądane położenie piór
wycieraczek. Funkcja ta zostanie
wyłączona przy kolejnym uruchomieniu
samochodu po włączeniu przetarcia
szyby lub po przekroczeniu przez
samochód określonej prędkości
(wyższej niż 5 km/h).

marx30
22-11-2017, 12:12
No i człowiek się uczy cały czas ;-). W mito jestcoś takiego że przy podniesionej klapie bagażnika i wciśnieciu otwarcia bagażnika robiło się podobnie z tylną wycieraczką. Nie drążyłem tematu myślałem że to error

krowka1978
22-11-2017, 12:34
No i człowiek się uczy cały czas ;-). W mito jestcoś takiego że przy podniesionej klapie bagażnika i wciśnieciu otwarcia bagażnika robiło się podobnie z tylną wycieraczką. Nie drążyłem tematu myślałem że to error

Instrukcja nie parzy :tongue

Co do Mito, ciekawe, bo w bliźniaczym GP tego nie ma - bo właściwie po co przy podniesionej klapie ruszać wycieraczkę otwarciem bagażnika? Podejrzewam, że syf się narobił w przelotce i wycierucha dostawała zasilanie od zamka.

marx30
22-11-2017, 13:48
Instrukcja nie parzy :tongue

Co do Mito, ciekawe, bo w bliźniaczym GP tego nie ma - bo właściwie po co przy podniesionej klapie ruszać wycieraczkę otwarciem bagażnika? Podejrzewam, że syf się narobił w przelotce i wycierucha dostawała zasilanie od zamka.
Tylko jak klapa uniesiona a poza tym tez tylko kilka razy. Wygląda na ten sam patent

krowka1978
22-11-2017, 21:51
Tylko jak klapa uniesiona a poza tym tez tylko kilka razy. Wygląda na ten sam patent

Wygląda na standardową usterkę, czyli poprzecinane przewody w przelotce. Dlaczego w Mito i GP nie ma tej funkcji z przodu, a ma być z tyłu? Wiesz jak pióro z tyłu się wymienia? Wykręca się ramię i wymienia w całości :)

marx30
22-11-2017, 22:48
Tez nie wiem po co to jest. Ramie z piorem mozna z tylu odchylic w kazdej pozycji. Gdyby bylo zwarcie wlaczenie wycieraczki powodowaloby otwarcie zamka.

krowka1978
23-11-2017, 00:18
Tez nie wiem po co to jest. Ramie z piorem mozna z tylu odchylic w kazdej pozycji. Gdyby bylo zwarcie wlaczenie wycieraczki powodowaloby otwarcie zamka.

Pisałeś, że po otwarciu klapy. Przy zamkniętej zwory może nie być, więc bagażnik nie otwierał się. Sprawdzałeś co się działo po włączeniu wycieraczki przy otwartej klapie?
Z nowości. W moim GP wycieraczka z tyłu działa tylko przy otwartej klapie bagażnika, bo dziś pękł kabel w przelotce - wykrakałem standardową usterkę. Wlaczenie ogrzewania szyby włącza wycieraczkę. Nie wmówisz mi funkcji odchylania wycieraczki w MiTo :tongue

Edit. Już naprawione :smile: