Zobacz pełną wersję : Działanie wycieraczek przy wyłączonym zapłonie
Wczoraj przy wyłaczonym zapłonie przesunąłem manetkę przednich wycieraczek i wycieraczka pokonała krótki odcinek i staneła. Gdy to zrobiłem ponownie również o nastepny kawałek i tak kilka razy aż do pionu. Później bez reakcji.
Też tak macie?
giannini
22-11-2017, 11:17
Funkcja "wymiany piór".
JackTheNight
22-11-2017, 11:50
Instrukcja obsługi :
Funkcja âService positionâ (Pozycja
serwisowa)
Funkcja ta umożliwia wymianę piór lub
zabezpieczenie ich przed lodem i/lub
śniegiem.
Można ją uruchomić dopiero po
wyłączeniu silnika.
Funkcję âService positionâ (Pozycja
serwisowa) użytkownik może
uruchomić w ciągu dwóch minut od
wyłączenia silnika, po tym jak pióra
powrócą prawidłowo do pozycji
spoczynkowej.
Można włączyć tę funkcję, przekręcając
pokrętło w położenie i przesuwając
dźwignię w górę, w położenie MIST ,
co najwyżej trzy razy. W ten sposób
uzyskuje się żądane położenie piór
wycieraczek. Funkcja ta zostanie
wyłączona przy kolejnym uruchomieniu
samochodu po włączeniu przetarcia
szyby lub po przekroczeniu przez
samochód określonej prędkości
(wyższej niż 5 km/h).
No i człowiek się uczy cały czas ;-). W mito jestcoś takiego że przy podniesionej klapie bagażnika i wciśnieciu otwarcia bagażnika robiło się podobnie z tylną wycieraczką. Nie drążyłem tematu myślałem że to error
krowka1978
22-11-2017, 12:34
No i człowiek się uczy cały czas ;-). W mito jestcoś takiego że przy podniesionej klapie bagażnika i wciśnieciu otwarcia bagażnika robiło się podobnie z tylną wycieraczką. Nie drążyłem tematu myślałem że to error
Instrukcja nie parzy :tongue
Co do Mito, ciekawe, bo w bliźniaczym GP tego nie ma - bo właściwie po co przy podniesionej klapie ruszać wycieraczkę otwarciem bagażnika? Podejrzewam, że syf się narobił w przelotce i wycierucha dostawała zasilanie od zamka.
Instrukcja nie parzy :tongue
Co do Mito, ciekawe, bo w bliĹşniaczym GP tego nie ma - bo wĹaĹciwie po co przy podniesionej klapie ruszaÄ wycieraczkÄ otwarciem bagaĹźnika? Podejrzewam, Ĺźe syf siÄ narobiĹ w przelotce i wycierucha dostawaĹa zasilanie od zamka.
Tylko jak klapa uniesiona a poza tym tez tylko kilka razy. WyglÄ
da na ten sam patent
krowka1978
22-11-2017, 21:51
Tylko jak klapa uniesiona a poza tym tez tylko kilka razy. WyglÄ
da na ten sam patent
Wygląda na standardową usterkę, czyli poprzecinane przewody w przelotce. Dlaczego w Mito i GP nie ma tej funkcji z przodu, a ma być z tyłu? Wiesz jak pióro z tyłu się wymienia? Wykręca się ramię i wymienia w całości :)
Tez nie wiem po co to jest. Ramie z piorem mozna z tylu odchylic w kazdej pozycji. Gdyby bylo zwarcie wlaczenie wycieraczki powodowaloby otwarcie zamka.
krowka1978
23-11-2017, 00:18
Tez nie wiem po co to jest. Ramie z piorem mozna z tylu odchylic w kazdej pozycji. Gdyby bylo zwarcie wlaczenie wycieraczki powodowaloby otwarcie zamka.
Pisałeś, że po otwarciu klapy. Przy zamkniętej zwory może nie być, więc bagażnik nie otwierał się. Sprawdzałeś co się działo po włączeniu wycieraczki przy otwartej klapie?
Z nowości. W moim GP wycieraczka z tyłu działa tylko przy otwartej klapie bagażnika, bo dziś pękł kabel w przelotce - wykrakałem standardową usterkę. Wlaczenie ogrzewania szyby włącza wycieraczkę. Nie wmówisz mi funkcji odchylania wycieraczki w MiTo :tongue
Edit. Już naprawione :smile:
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.