Zobacz pełną wersję : Cinquecento 700 problem z gaźnikiem
Witam,
Tak jak w temacie mam problem z gaźnikiem w moim CC.
Po kupnie samochód nie czasami zle pracował. Brakowało mocy, silnik przerywał.
Okazało się że w górnej części gaźnika za dolotem blaszki blokowały dopływ powierza, brakowało też oski i blaszki po prostu leżały.
Wyciągnąłem wszystko i tak jeździłem lecz gdy temperatura spadła ciężko odpalić cieniasa. Strzela w wydech i dopiero po tym zapala. Czy jest to spowodowane brakiem tych blaszek ?
Gaźnik Aisan
Artur45672
15-11-2017, 17:25
Ogólnie rzecz biorąc, to może być to, ale i 10 innych rzeczy, mogą być kable zapłonowe i świece, też. U mnie było to drugie, ale gaźnik , też może być i te blaszki.
... Czy jest to spowodowane brakiem tych blaszek ?
Gaźnik Aisan
Z Twojego opisu wnioskuję że wyrzuciłeś przepustnicę ssania - bez tego nie odpalisz zimnego ..
.29998
Z Twojego opisu wnioskuję że wyrzuciłeś przepustnicę ssania - bez tego nie odpalisz zimnego ..
.29998
Była rozwalona dlatego wrzuciłem całkiem, ponieważ blaszki luźno latały i przez to silnik źle pracował, jest możliwość dokupienia tylko samej przepustnicy ? Bo caly element widzialem ale za ponad 500zł.
Była rozwalona dlatego wrzuciłem całkiem, ponieważ blaszki luźno latały i przez to silnik źle pracował, jest możliwość dokupienia tylko samej przepustnicy ? Bo caly element widzialem ale za ponad 500zł.
Raczej nie. Poszukaj na szrocie całego gaźnika. Lub allegro ~70zł
Po drugie co się stało z dwoma śrubkami trzymającymi tę blaszkę ?
Artur45672
15-11-2017, 20:24
Sorry za off-a, ale aisan, poziom skomplikowania tego gaźnika, to jest jakaś masakra, w fosi-e dwia linki i trzy przewody i dwie śrubki do regulacji, a tu tyle podciśnień, że ciężko nawet wiedzieć, jak ten schemat w ogóle działa, ale wyregulowany ok. powiem ci, że lepiej pracuje, jak fosiak, ogólnie cc700 jest fajne. Sorry, za off-top.
... a tu tyle podciśnień, że ciężko nawet wiedzieć, jak ten schemat w ogóle działa.....
taaa....
Ja regulowałem sam ale zeszło mi tydzień prób i błędów .
30005
Artur45672
15-11-2017, 22:05
taaa....
Ja regulowałem sam ale zeszło mi tydzień prób i błędów .
30005
Noo, więc moja teoria się trochę potwierdza, nawet mój mechanik gdy oddałem silnik do regulacji po raz pierwszy, odetchnoł CYTAT:Dobrze, że to nie AISAN. Ten gaźnik jest po prostu skomplikowany, ale po wyregulowaniu, bajka, sam sobie ssanie reguluje, i obroty ma 800-850, a nie tak jak na fosie, 950-1000 obr, ale ogólnie aisan jest lepszy troszkę, i najważniejsze, auto na asianie spala te 5 litrów na 100 km, przy 90-95 km/h, deklarowane przez firmę FSM i Fiat, a na Fosi-e, zapomnij, równo 6 litrów nawet 6.4 litra.
Raczej nie. Poszukaj na szrocie całego gaźnika. Lub allegro ~70zł
Po drugie co się stało z dwoma śrubkami trzymającymi tę blaszkę ?
Jedna śrubka była nizej w gaźniku, jednej nie było tak jak osi trzymajacej te blaszki.
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.