Zobacz pełną wersję : Jest odpowiedź w sprawie dziury pod kokpitem - brakiem wygłuszenia
tedybear
14-11-2017, 13:47
!!! UWAGA UWAGA UWAGA !!!
TOMASZ REJMAN - FCA POLAND S.A.
PRODUCT MANAGER
"Z informacji jaką otrzymałem z centrali wynika, że brakujący element pod kokpitem jest efektem błędu linii produkcyjnej."
Mail jaki otrzymałem dziś o 09:18 od Pana Tomasza Rejmana
p.s.
Napisałem dziś do Pana Tomasza Rejmana maila z zapytaniem co zamierza FCA skoro Fiat przyznał się do błędu na linii produkcyjnej. Czy kampania nawrotowa czy jakieś inne rozwiązanie?
Czekam na odpowiedź
Szkoda, że nie napisał czy to dotyczy wszystkich samochodów czy może jest to tylko dostępne dla wybrańców.
Ale zawsze to jakieś info pozytywne :)
Robi się coraz ciekawiej, zwłaszcza w kontekście tego, że ten element niby miał być tylko w dieslach....
tedybear
14-11-2017, 13:58
ja odczytuje to tak, że dotyczy to każdego tipka, który tego nie ma.
Super dzięki za info. Czekam z niecierpliwością na dalszy rozwój sytuacji bo nie ukrywam że do całokształtu brakuje tej osłony :-)
kartonik
14-11-2017, 14:37
No to super nie muszę się obawiać, że mi zabiorą osłonę bo nie mam diesla :cool:
A po co osobny temat i pisanie w dwóch miejscach o tym samym... Burdel sie robi jak w fabryce w Turcji... Moda proszę o polaczenie tematów z dziurą w kokpicie...
tedybear
14-11-2017, 17:10
!!! UWAGA UWAGA UWAGA !!!
Kolejna informacja od Pana Tomasza - mail 14:52
"Panie Tomaszu,
Jesteśmy w stałym kontakcie z naszą centralą we Włoszech, która zbiera informacje odnośnie liczby samochodów potencjalnie nieposiadających osłony kabli. Jest to skompilowany proces, podczas którego pracownicy kontroli jakości muszą dokładnie zweryfikować na jakim etapie produkcji mógł wystąpić błąd oraz jakich numerów nadwozia może to dotyczyć.
Nasza sieć dealerska została poinformowana o zaistniałej sytuacji w zeszłym tygodniu i będzie na bieżąco informowana o postępach w sprawie. Tak jak w Pańskim przypadku, część Klientów została już poinformowana o możliwym braku elementu osłaniającego kable. W pozostałych przypadkach, w których Klient wcześniej zauważy brak osłony, procedura wygląda tak, że Klient powinien zgłosić się do dealera, u którego zakupił samochód i osłona kabli zostanie uzupełniona na koszt FCA Poland S.A."
Czyli szykuje się nowa kampania nawrotowa :)
dziękuje dziękuję i dziękuje :)
rafal.benitez
14-11-2017, 17:18
Dobrze że jest reakcja FCA ale fajnie by było gdyby zrobili kampanie nawrotową i poprosili właścicieli o kontakt z najbliższym ASO. Nie każdy przecież kupował Tipo w miejscu zamieszkania.
Sent from my iPhone using Tapatalk
tedybear
14-11-2017, 17:23
rafał przecież jest napisane że możesz jechać do dilera i dostaniesz wygłuszenie - napisałem to przecież wyżej
rafal.benitez
14-11-2017, 17:25
Jeśli tak to super. Musiała mnie zmylić : „klient powinien zgłosić się do dealera u którego zakupił samochód”
Sent from my iPhone using Tapatalk
eleven111
14-11-2017, 21:51
A co z tymi co sobie kupili te osłony ?
tedybear
15-11-2017, 09:01
Mi zwrócą pieniądze
tedybear
15-11-2017, 21:46
Telwet - dzięki
Pod koniec listopada mam umówiony przegląd po 15kkm. Zgłosiłem brak wygłuszenia. Gość z ASO powiedział, że jeżeli stwierdzą jakieś braki to uzupełnią, ale mam wrażenie że zupełnie nie wiedział o czym mówię. Zobaczymy jaki będzie dalszy ciąg...
A mi dzis uzupełnili, nic nie wiedzą z centrali o tym o czym pisał tedy...
rafal.benitez
17-11-2017, 12:17
A mi dzis uzupełnili, nic nie wiedzą z centrali o tym o czym pisał tedy...
Płaciłeś czy za free ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Wysłałem zapytania do trzech lokalnych dilerów, łącznie z centralą w Bielsku, nikt nic nie wie o tej akcji, podejrzewam że to jakaś lipa...
U mnie w torino w Łodzi przy al. Jana Pawła też nic nie wiedzieli. Zapytałem przy okazji innego tematu - poszliśmy obejrzeć dwa auta na wystawie i oba miały to wygłuszenie. Wystosowałem oficjalne zapytanie do fiata, zobaczymy co powiedzą. Aha, najciekawsze, że goście z salonu i serwisu nie kojarzyli tego gostka z mejla co ktoś wcześniej cytował. Przynajmniej z nazwiska.
tedybear
17-11-2017, 18:14
wiesz jaszy - niekoniecznie serwisant od dilera kojarzy dyrektora sprzedaży grupy FCA bo to jemu zagaiłem sprawę.
Jeśli chcecie Panowie napiszcie mi na priv info o Waszych dilerach (nazwa i miasto) a ja poinformuję iż nie każdy jednak wie że trzeba to darmowo montować
Jeśli chcecie Panowie napiszcie mi na priv info o Waszych dilerach (nazwa i miasto) a ja poinformuję iż nie każdy jednak wie że trzeba to darmowo montować
Jeżeli "moje" ASO będzie robić jakieś problemy, to napiszę publicznie na forum, z dokładnymi namiarami :cool:
slawcio74
17-11-2017, 19:16
Ja 6 listopada na przeglądzie w aso Reiski Bydgoszcz usłyszałem że mi się nie należy.
tedybear
17-11-2017, 19:31
Dostałem błyskawicznie odp. i wysłałem do fca przykład 5 dilerów którzy nic nie wiedzą o wyciszeniu. Zobaczymy
Do mnie zadzonil dealer ze oslona jest i mam podjechac na montaz. Oczywiscie free. A z akcja serwisowa jest tak ze niby jest ale jej nie ma. Kto sie upomni ten dostanie a kto nie to trudno. Na pewno do kazdegonie beda dzwonic bo to nie jest usterka ktora zagraza bezpieczenstwu i o ktorej trzeba powiadomic uokik.
wiesz jaszy - niekoniecznie serwisant od dilera kojarzy dyrektora sprzedaży grupy FCA bo to jemu zagaiłem sprawę.
Zgadzam się, tylko że to był kierownik serwisu. Inna sprawa, że gość był z początku mało sympatyczny. Byłem w innej sprawie i tak przy okazji zagaiłem na temat tej zaślepki - kierownik stwierdził, że dla niego wpis z jakiegoś forum to żaden dowód a tak w ogóle, to skoro nie stwierdziłem braku tego elementu w momencie odbioru auta to już po ptokach. W tym momencie trochę sie wk*wiłem, bo nie lubię jak ktoś ze mnie robi jelenia - gość zmienił ton i powiedział, żebym przez ich biuro złożył oficjalne zapytanie do centrali. Po godzinie miałem telefon, że zaślepka mi się raczej nie należy, ale żebym poczekał do poniedziałku to będzie już oficjalna odpowiedź.
piter1972
18-11-2017, 10:27
Witam właśnie tak nas wszystkie na świecie korporacje robią w konia robią z lipnych materiałów że po gwarancji ma sie popsuć a ty naiwny konsumencie masz kupić nowy. Zyski idą tylko do jednych tzw banksterów (Rotszyld i spółka). To oni trzymają cały system na świecie w ryzach.Pod ich władaniem sa banki centralne, za pieniądze z podatków naszychi z naszej niewolniczej pracy nas mordują i robią sobie wojenki ( I i II wojna oraz syraia, afganistan o raz wiele innych wojen i rewolucji jak październikowa , majdan na Ukrainie ). Armia amerykańska to jest ich prywatna armia i służy do pilnowania interesów. Popatrzcie ile mają baz wojskowych na całym świecie. Nasz rząd i te wszystkie partie PIS i PO i inne są sterowane własnie przez tych ludzi. Jak się nie obudzimy i nie przejrzymy na oczy to dalej będą robić z nami co chcą albo jeszcze gorzej. Dużo by pisać na ten temat poczytajcie sobie oraz spójrzcie co wokół nas się dzieje i na świecie i na chłodno analizujcie. Już dawno byłaby nowa technologia i darmowa energia tylko te ścierwa inaczej ich nazwać nie można blokują wszystkie wynalazki. Bo my mamy pracować od rana do wieczora za psie pieniądze i nie myśleć co oni robią, jak można to inaczej nazwać praca niewolnicza. pieniędzy ma ci starczyć na podstawowe rzeczy do przeżycia.Telewizja i religie służą do programowania ludzi.
eleven111
18-11-2017, 13:37
Piter widzę że puściły wszystkie hamulce ;)
piter1972
18-11-2017, 14:00
Hamulce trzymam na wodzy. Od dawna nic mi tu nie pasowało na tej planecie. Kościół mówi o miłości i miłosierdziu o 10 przykazaniach a proszę zobaczyć co robili i robią od przeszło 2000 lat, mordowali i kłamali w imię boga, papież nawet święcił w czasie II wojny światowej armaty. Kapelani wojskowi dzisiaj robią to samo, błogosławią żołnierzy przed walkami. Jakby nie blokowali wynalazków takich jak np pana Tesli. to dzisiaj jeździlibyśmy za darmo albo nawet latali swoimi pojazdami. Technologia stoi w miejscu, zauważcie silnik spalinowy wynaleziony ponad 100 lat temu, a my nadal mamy taki sam silnik w samochodach który wykorzystuje tylko 30% energii reszta to strata zamieniana w ciepło.
Płaciłeś czy za free ?
Za free. Tylko, że moje zgłoszenie przeszło przez CIAO fiat...
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
a tak w ogóle, to skoro nie stwierdziłem braku tego elementu w momencie odbioru auta to już po ptokach.
To mi tak w serwisie powiedzieli jak zgłosiłem brak zaslepki pod kierownicą ... mocno się nie strzałem, bo to 6,50 ale jak zobaczyłem brak osłony schowka to się wykurzyłem i już zadzwonilem... W Białymstoku to mam wrażenie, że tylko kierownikowi serwisu zależy na kliencie a doradcy to raczej nie starają się wcale, chyba, że sa przepracowani bo niezły młyn tam jest... Nie wiem o co chodzi 10 lat temu było miło i przyjemnie tam jeździć a teraz to masakra normalnie...
Starali się, napisali i dostali certyfikat za najlepszy serwis i obsługę kilka lat temu, powiesili to w ramce i od tej pory jakby stacjami się po rowni pochylej... no jakbym tego nie analizować takie odnoszę wrażenie...
rafal.benitez
18-11-2017, 15:34
Piter1972- o motoryzacji jak najbardziej ale nie mieszaj tu religii. To nie to forum.
Sent from my iPhone using Tapatalk
piter1972
18-11-2017, 15:56
Dlatego to napisałem bo chciałem wam pokazać, dlaczego korporacje chcą osiągnąć jak największy zysk, a zadowolenie klientów to oni mają w nosie. dlatego między innymi przenoszą fabryki tam gdzie roboczo godzina pracownika jet najmniejsza.
Liczy się tylko zysk
Liczy się tylko zysk jasne że tak, ale po co się aż tak spinać...kurde chodzi o zaślepkę za 30 zeta. Ja też zgłosiłem brak zaślepki w B-B i czekam spokojnie na informację od nich w tej sprawie.
tedybear
19-11-2017, 14:59
piter a co się dziwisz?
Jakbyś miał firmę w Polsce produkującą cokolwiek - niech to będzie na ten przykład kabel zasilający do komputera. I w Polsce wyprodukowanie 1 kabla bardzo dobrej jakości to koszt około 15pln a przenosząc to do chin czy teraz obecnie do Indii to koszt 2pln nie tracąc na jakości to nie przeniósłbyś produkcji do Indii?
piter1972
19-11-2017, 18:43
Wiesz ze w chinach do pracy wykorzystują też dzieci. także w innych krajach przy wydobywaniu surowców do elektroniki, gdzie dzieci giną w wypadkach. Żeby uzyskać trochę większy zysk tam ma ulokować produkcje. W Polsce banda rządu sterowana przez Rotszylda i spółkę posprzedawali zakłady i przemysł za bezcen korporacjom a z nas zrobili tanią silę robocza czyli niewolników, a cały zysk wypływa z Polski. To jest wolność i niepodległość śmiechu warte. Na pewno produkcji nie przeniósł bym za granicę z jednego względu u nas jest sytuacja nie za specjalna i pomagał bym polakom a jeśli chodzi o zyski to najwyżej bym mniej zarobił. Korporacjom jak wcześniej pisałem im chodzi o jak największy zysk a nie dobro ludzi i pracowników. Trzeba obalić ta cała kastę bankierów Rotszylda i spółkę to nie będzie tego świństwa na ziemi .
tedybear
19-11-2017, 18:48
NO wiesz Ukraińska siła robocza zalewa Polskę bo 500+ spowodowało że nikomu się nie chce pracować :)
uwierz mi Kolego, że wcześniej czy później zoptymalizowałbyś produkcję i zrobiłbym to Ty samodzielnie lub pod wpływem akcjonariuszy dla których liczy się tylko zysk
piter1972
19-11-2017, 18:59
Jeżeli chcecie sobie poszerzyć wiadomości na ten temat to zapraszam do poszukania w Internecie pod nazwa NWO można też obejrzeć materiały na youtube pod nazwą świat jest inny doktora Jaśkowskiego. Można też poczytać na niezależnych mediach np monitor polski .pl. czy wolne media. Tu kończymy ten temat bo to jet forum o motoryzacji Fiata Tipo.
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
Tedybear nie rozumiesz że za tymi migracjami stoją banksterzy którzy mają plany.
tedybear
19-11-2017, 19:04
Rozumiem i zdaję sobie sprawę jak działa świat. I niestety tak jest że i Kowalskiemu i Jonsonowi i Tobie i mnie zależy na tym aby kupić tanio i sprzedać drogo. Tak było jest i będzie i nikt tego nie zmieni.
W Chinach kiedy była bida z nędzą wszystkie firmy zaczęły produkcję bo była tania siła robocza, teraz kiedy powstała klasa średnia i chcą podwyżek wielkim korporacjom się to nie opłaca i zaczyna się ekspansja do Indii.
to się nazywają oszczędności
DamianoZaw
19-11-2017, 19:09
Niestety świat idzie W tym kierunku, że garstka bogatych coraz bardziej się bogaci, a miliony lub miliardy ludzi biednieją..
piter1972
19-11-2017, 19:29
Tak jest 1% bogatych ma więcej pieniędzy niż reszta 99%. Zobaczcie że w rankingach najbogatszych ludzi na świecie nie jest uwzględniony Rotszild ,Soros i reszta banksterów przy nich Bill Geits to pionek
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
Wystarczy wyrównać te rozbieżności i na świecie podnosi się pozom życia i znika nędza i bieda.
Troche nie to forum ale jak juz o tym mowa poczytajcie ksiazke wojna o pieniadz (autor jakis chinczyk nazwiska nie pamietam), jest polskie tlumaczenie. Tam ladnie opisano jak sie wywoluje kryzysy, jak korumpuje cale rzady, jak sie strzyze jeleni ktorzy wzieli kredyty lub uwiezyli w hosse na gieldzie, ze wolny rynek w wielu branzach to fikcja i jak kilku prezydentow USA wybralo sie na tamten swiat gdy chcialo powiazac dolara ze zlotem. A machina zaczela nabierac rozpedu w okolicach bitwy pod Waterloo. Duzo konkretow, faktow historycznych i generalnie malo optymistyczne.
Wniosek jest taki, że Soros oszukał mnie dwa razy. Raz, bo nie zapłacił za udział w lipcowym proteście. Dwa, bo zajumał mi osłonę kabli od Tipo;-)
giannini
19-11-2017, 20:16
W Polsce banda rządu sterowana przez Rotszylda i spółkę posprzedawali zakłady i przemysł za bezcen korporacjom a z nas zrobili tanią silę robocza czyli niewolników, a cały zysk wypływa z Polski. To jest wolność i niepodległość śmiechu warte. Na pewno produkcji nie przeniósł bym za granicę z jednego względu u nas jest sytuacja nie za specjalna i pomagał bym polakom a jeśli chodzi o zyski to najwyżej bym mniej zarobił. Korporacjom jak wcześniej pisałem im chodzi o jak największy zysk a nie dobro ludzi i pracowników. Trzeba obalić ta cała kastę bankierów Rotszylda i spółkę to nie będzie tego świństwa na ziemi ..
To co głosisz to totalna komunistyczna utopia. Nie było , nie ma i nigdy nie będzie równości społecznej i klasowej. Nie będzie równego podziału dóbr i środków. Zawsze byli bogaci i biedni , wyzyskiwacze i uciśnieni.
piter1972
19-11-2017, 21:14
I własnie to jest dla mnie na tej planecie chore jeden wyzyskuje drugiego dla jakiś tam zysków materialnych czy innych. A kapitalizm to jest to samo co komunizm tylko na sterydach. Na tej planecie panuje tylko zawiść, zazdrość i wojny to są niske wibracje. A to co piszesz ze zawsze byli biedni czyli niewolnicy i bogaci panowie, tak nie powinno być, jak chcesz być niewolnikiem i być wyzyskiwany to dalej żyj w tej bajce.
eleven111
19-11-2017, 22:17
prosze cię piter o jedno. Przestań już.
proszę nie zaśmiecać tematu my tu rozmawiamy o poważnych sprawach związanymi z naszymi Tipkami.
A to co piszesz ze zawsze byli biedni czyli niewolnicy i bogaci panowie, tak nie powinno być, jak chcesz być niewolnikiem i być wyzyskiwany to dalej żyj w tej bajce.
Jakoś dziwnym trafem jak ktoś z niewolnika staje sie panem to jest przewaznie jeszcze wiekszym skurwysynem. To wiedzial juz orwell jakis czas temu. I to faktycznie utopia i smieszna wiara w to ze jest mozliwa rownosc bo tylko nieliczni sa wolni od checi gromadzenia kasy( w roznej postaci) a jak juz maja sporo to chca wladzy. I nie potrzeba tu NWO, teorii spiskowych itp. Tak jak moj Reksio musi oszczac kazdy slup i krzaczek oszczany wczesniej przez innego psa tak samo robia ludzie taki instynkt. Eksperyment wsrod studentow pokazal jak latwo zrobic z normalnego czlowieka sadyste, nie mowiac juz o jednostkach prymitywnych gdzies na dole. A i siedzac u gory na szczycie piramidy i rozdajac karty nie wiesz jaki ty bys byl.
Ale tak jak koledzy tutaj, nie wiem czy Rotszyld maczal w tym palce ale moja oslona czeka na montaz ;-). I wole takie niewolnictwo ze za niecala roczna pensje moge kupic nowe, niekoniecznie najtansze auto (nawet bez oslony) niz napierdalac z kalacha do innego goscia bo mi kazano/wmowiono ze tak trzeba. Naprawde to doceniam
krzysiek11taxi
20-11-2017, 02:15
A pod kierownicą te wygluszanie też powinno być? Bo u mnie nie ma ani z prawej ani z lewej strony. Tipo Sedan Lounge z lipca 2017.
pod kierą raczej nie powinno, bo nawet uchwytów do montażu tam nie znalazłem... Znaczy dobrze by było jakby było ale nie przewidziano chyba :)
piter1972
20-11-2017, 12:42
Tedybaer masz już odpowiedz od FCA
No proszę, w piątek osłona mi się na 99% nie należała a dziś - po oficjalnej odpowiedzi centrali - jak najbardziej na 100% się należy :) Tylko że na dostawę będzie trzeba trochę poczekać.
Dlatego trzeba walic do centrali. Jest już precedens bo jakaś grupa osłony już dostała. Tylko nie pisać "proszę wielceszanownego pana niesmiało chciałbym zapytać czy jestem godzien oslony" tylko że w samochodzie o nr vin xxxxxxx który odebrałem dnia xxxx stwierdziłem brak osłony nr xxxxx (jest tu gdzieś nr). Proszę o informację gdzie i w jaki sposób moge ją uzyskać aby zlikwidować brak. Mnie odesłali do dealera najpierw zadzwonił on później jakiś sprawdzający z bielska i w zeszły piątek osłona dotarła do dealera a w następny (bo akutrat tam będę)mam montaż. Jak im wszyscy będą zawracać dupę to sami do dealerów wyślą instrukcję że mają zakładać
piter1972
20-11-2017, 14:12
marx30 dobrze napisane jak będziemy centrali dupę zawracali to przerzucą na dealerów.
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
Dzisiaj dzwonie do centrali bo dealerzy mnie zbywają
tedybear
20-11-2017, 14:23
Odpowiedź na mojego maila z informacją iż część dilerów nie wie nic o dziurze pod kokpitem i darmowej osłonie. Odpowiedź z dnia dzisiejszego 11:55
"Dzień dobry Panie Tomaszu,
Bardzo dziękuję za wiadomość i zwrócenie uwagi.
Informacja o potencjalnym braku osłony kabli została przekazana wszystkim dealerom w kraju. Nieświadomość niektórych z nich mogła po prostu wynikać z tego, że nie zdążyli przeczytać wszystkich informacji.
W związku z Pana poniższym mailem poprosiliśmy managerów strefowych o ponowne przekazanie wiadomości dotyczącej modelu Tipo"
marwil73
22-11-2017, 17:36
Zobaczymy jak będzie,na razie niektórzy dilerzy nadal nie wiedzą o zaistniałej sytuacji,jak tak dalej będzie to trzeba pisać do centrali jak prawi marx30
Ganinex Pszczyna też nic nie wie...
FCA B-B też nic nie wiedzą... mają zrobić rozeznanie w temacie i dają mi znać...zobaczymy:-)
eleven111
22-11-2017, 20:34
Niestety nikt nic nie wie
Dlatego podejrzewam że "Pan Dyrektor" sobie jaja z nas robi...
A ja jestem umówiony na poniedziałek.
Wysłane z mojego ONE A2003 przy użyciu Tapatalka
piter1972
23-11-2017, 16:38
Wczoraj wysłałem meila do FCA a dzisiaj miałem telefon że sprawę przekażą sprzedawcy samochodu i sprzedawca się skontaktuje zemną kiedy mam się zgłosić na montaż osłony.Trzeba pisać i kontaktować z FCA bo dealerzy nic nie wiedza.
w Krakowie w grupie InterAuto wiedzą o dziurze. Dziś pytałem jak podpisywałem umowę leasingu. W moim Tipo sprawdza czy trzeba dołożyć jak tylko zejdzie do salonu na dniach.
tedybear
24-11-2017, 22:50
Panowie jak czytam to widzę, że pomaleńku coś się rusza w kwestii owych osłon.
To ostatni mail jaki otrzymałem od Pana Tomasza z FCA
"Dzień dobry Panie Tomaszu,
Zapewniam Pana, że poinformowaliśmy naszą sieć dealerską o braku osłony. Po przeczytaniu kilku postów odniosłem wrażenie, że po prostu zabrakło komunikacji między sprzedawcami (do których dotarła nasza wiadomość) a działem serwisu.
Przed chwilą poprosiłem osoby odpowiedzialne za kontakty z działem serwisu naszych dealerów aby upewnili się, że wszyscy pracownicy serwisu wiedzą o akcji uzupełniania osłony kabli."
Cierpliwości
Zapewniam Pana, że poinformowaliśmy naszą sieć dealerską o braku osłony.
Automobile Torino Lublin: "W Pana wersji samochodu osłona fabrycznie nie występuje". Ciekawe, jak oni się komunikują. Jakieś sygnały dymne albo tamtamy? ;-)
Ciekawe, jak oni się komunikują.
Myślę że komunikują się wirtualnie.
DamianoZaw
27-11-2017, 18:23
Normalnie czeski film. Za 30parę złotych wartości osłony to bym ich olał i ją kupił, a nie prosił się. Co innego jak aso nie robi problemu i jednak zakłada na ich koszt.
Dlatego to napisałem bo chciałem wam pokazać, dlaczego korporacje chcą osiągnąć jak największy zysk, a zadowolenie klientów to oni mają w nosie. dlatego między innymi przenoszą fabryki tam gdzie roboczo godzina pracownika jet najmniejsza.
Liczy się tylko zysk
ale ty też to stosujesz w swoim życiu, udowodnie jak, mianowicie chcesz jak najwięcej zarobic za swoja pracę (twój zysk) i jak najmniej wydac cokolwiek kupując (redukcja strat)... to proste jak to że niebo jest niebieskie a słonce w południe jest w zenicie.
Automobile Torino Lublin: "W Pana wersji samochodu osłona fabrycznie nie występuje". Ciekawe, jak oni się komunikują. Jakieś sygnały dymne albo tamtamy? ;-)
No bo jeśli to sedan, bez diesla to faktycznie nie występuje.
No bo jeśli to sedan, bez diesla to faktycznie nie występuje.
Jak nie występuje, jak niektórzy mają? Zresztą przedstawiciel fiata sam przyznał, że to błąd lini produkcyjnej.
tedybear
29-11-2017, 11:25
Jaki problem powołać się na maila i na imię i nazwisko pracownika FCA. Przecież w poście macie wszystkie dane potrzebne do rozmowy
Jaki problem powołać się na maila i na imię i nazwisko pracownika FCA. Przecież w poście macie wszystkie dane potrzebne do rozmowy
Jasne, przy odpowiednim poziomie asertywności sprawa jest do załatwienia (sam jesteś przykładem), ale zgodnie z informacjami od tego dyrektora, to miało działać inaczej....
tedybear
29-11-2017, 12:34
To fakt tylko teraz nie dojdziesz gdzie leży wina. Jeden mówi że wszystkich poinformowali a drudzy mówią że nic nie wiedzą. I robi się burdel i zamieszanie
To fakt tylko teraz nie dojdziesz gdzie leży wina. Jeden mówi że wszystkich poinformowali a drudzy mówią że nic nie wiedzą. I robi się burdel i zamieszanie
... i renoma FCA chyba ucierpi najbardziej na tym bajzlu, bo dla mnie wydanie 50zł na osłonę to nie jest duży problem, jeżeli nie zechcą dołożyć.
krowka1978
29-11-2017, 13:26
... i renoma FCA chyba ucierpi najbardziej na tym bajzlu
Co ucierpi? Oni dobry wizerunek marki mają w głębokim poważaniu.
Jaki problem powołać się na maila i na imię i nazwisko pracownika FCA. Przecież w poście macie wszystkie dane potrzebne do rozmowy
Jak się powołałem na w/w pana, to mi powiedzieli że nie znają :D
Jak nie występuje, jak niektórzy mają? Zresztą przedstawiciel fiata sam przyznał, że to błąd lini produkcyjnej.
Wg epera nie ma w tej konfiguracjia oni tam patrza
tedybear
29-11-2017, 18:47
Co znaczy nie znają. To ich obowiązkiem jest się dowiedzieć i tyle. Bez obrazy ale ja bym inaczej rozmawiał gdybym trafił na takiego osła u dilera. A że odpuszczacie temat to inna sprawa i nie ważne czy to cześć za 45 czy 2000pln
Co znaczy nie znają. To ich obowiązkiem jest się dowiedzieć i tyle. Bez obrazy ale ja bym inaczej rozmawiał gdybym trafił na takiego osła u dilera. A że odpuszczacie temat to inna sprawa i nie ważne czy to cześć za 45 czy 2000pln
Ja jeszcze nie odpuściłem, ale nie zamierzam się kłócić z ASO, tylko spróbuję od góry, żeby jednak wymusić w FCA przepływ informacji, który podobno zaistniał. Ponieważ poprzednio mnie spławili, to chcę, żeby teraz sami zadzwonili, przyznając, że nie mieli racji ;-)
tedybear
29-11-2017, 19:27
I dobrze. Bardzo dobrze
Skontaktowałem się z FCA za pomocą formularza kontaktowego, następnego dnia zadzwonił Pan ze przekazuje sprawę do mojego dealera. Tego samego dnia dzwonił kierownik serwisu z informacją, że osłona zamówiona i będzie informował jak tylko dotrze do nich (wspomniał że potrwa to parę dni). Ogólnie jestem zadowolony, wszystko sprawnie, bez jakiegokolwiek marudzenia czy zarzutów że próbuję naciągnąć ich.
Wychodzi na to, ze od razu trzeba zgłaszać do FCa, aso wtedy samo grzecznie dzwoni i załatwia. Jak się udasz najpierw do ASo to Cię zleją ciepłym moczem...
giannini
29-11-2017, 23:41
Wychodzi na to, ze od razu trzeba zgłaszać do FCa, aso wtedy samo grzecznie dzwoni i załatwia. Jak się udasz najpierw do ASo to Cię zleją ciepłym moczem...
Najpierw zaczynasz od ASO jak z normalną reklamacją. Jak pan doradca serwisowy oleje Cię , prosisz aby szybko odręcznie napisał Ci odmowę i czytelnie się podpisał , bo chcesz to zgłosić do FCA.. Skanujesz jego pismo i dopiero zgłaszasz do FCA. Pan doradca serwisowy ma kolejną skargę klienta na swoim koncie i na pewno z tego tytułu pochwały nie dostanie , a ciebie zapamięta jako upierdliwego skarżypytę i przy następnej wizycie już będzie grzeczniejszy.
Skontaktowałem się z FCA za pomocą formularza kontaktowego, następnego dnia zadzwonił Pan ze przekazuje sprawę do mojego dealera. Tego samego dnia dzwonił kierownik serwisu z informacją, że osłona zamówiona i będzie informował jak tylko dotrze do nich (wspomniał że potrwa to parę dni). Ogólnie jestem zadowolony, wszystko sprawnie, bez jakiegokolwiek marudzenia czy zarzutów że próbuję naciągnąć ich.
U mnie identycznie ale tak jak pisalem obecnosc tej oslony ma dla mnie jedynie wymiar psychologiczny ;-)
U mnie identycznie ale tak jak pisalem obecnosc tej oslony ma dla mnie jedynie wymiar psychologiczny
Tu chodzi o zasady. Jeżeli FCA przyznał że brak osłony jest błędem produkcyjnym, to powinien to naprawić. W przyszłości tak samo mogą olać coś naprawdę istotnego.
Tu chodzi o zasady. Jeżeli FCA przyznał że brak osłony jest błędem produkcyjnym, to powinien to naprawić. W przyszłości tak samo mogą olać coś naprawdę istotnego.
A ja znow odpowiem z ich punktu widzenia: Wg dokumentacji Eper z którego korzysta ASO błędem produkcyjnym jest brak osłony we wszystkich wersjach silnikowych HB i SW oraz w sedanie z dieslem. Wersje wyposażenia nie mają znaczenia.
W pozostałych wersjach błędu nie ma. Oczywiście jesli trzymamy się epera a nie zdrowego rozsądku ktory nasuwa pytanie czemu akurat w sedanie ma nie być. Odpowiedź moze być taka sama jak w przypadku bębnów w hamulcach tylnych, lampki nad schowkiem i tysiąca innych pierdół które różnią sedana od HB i SW.
Szkoda nerwów.
A ja znow odpowiem z ich punktu widzenia: Wg dokumentacji Eper z którego korzysta ASO błędem produkcyjnym jest brak osłony we wszystkich wersjach silnikowych HB i SW oraz w sedanie z dieslem.
Ok, ale wysoki rangą przedstawiciel FCA twierdzi że to błąd produkcji i oficjalnym kanałem przesyła stosowne wskazówki do ASO. Z kolei ASO twierdzi że nic nie wie i nawet nie zna człowieka. Czyli ewidentnie mają totalny bajzel.
rafal.benitez
30-11-2017, 13:28
„Wszyscy wszystko wiedzieli” - znany polityk po wyjściu z przesłuchania sejmowej komisji do Amber Gold. Tu pewnie jest podobnie ;)
Sent from my iPhone using Tapatalk
krowka1978
30-11-2017, 13:55
Ok, ale wysoki rangą przedstawiciel FCA twierdzi że to błąd produkcji i oficjalnym kanałem przesyła stosowne wskazówki do ASO. Z kolei ASO twierdzi że nic nie wie i nawet nie zna człowieka. Czyli ewidentnie mają totalny bajzel.
Z Uconnect 6,5" też do prasy dali informację, że wszystkim mapy za darmo zaktualizują, a klientom słali informację, że nie wiedzą kto to przekazał i nic się nie należy. Uściślając, informację przekazał ich rzecznik prasowy - sam sobie tego nie wymyślił :) Ściemę dostaliście. Jak już wcześniej pisałem, kto się wykłóci, to dostanie za darmo - zapewne pójdzie w koszty ASO. Jeśli w EPER nie ma (to znaczy, że nie było przewidziane), to również nie ma prawa być na wyposażeniu, a że szum się zrobił...
Jeśli w EPER nie ma (to znaczy, że nie było przewidziane), to również nie ma prawa być na wyposażeniu, a że szum się zrobił...
Mogli wybrnąć z tego bardziej dyplomatycznie, np. powiedzieć że się nie należy (a ci co mają to seria pilotażowa - FCA ma prawo do zmian konstrukcyjnych) i koniec. A skoro przyznali że błąd i obiecali naprawić, to jest jak jest...
tedybear
30-11-2017, 17:04
Ale gość ode mnie to nie jest rzecznik tylko koleś od sprzedaży
krowka1978
01-12-2017, 01:00
Ale gość ode mnie to nie jest rzecznik tylko koleś od sprzedaży
To nie ma znaczenia. Na czacie ci że sprzedaży też klepią, że w Uconnect 6,5" jest mapa TomTom, co więcej darmowa aktualizacja :) Przerobiłem temat i wiem jak FCA Poland zachowuje się w takiej sytuacji - za to co ktoś klepie nie odpowiadają.
Okazuje się, że strona https://www.fiat.pl/kontakt jest całkiem skutecznym narzędziem, jeżeli nie dogadujecie się ze swoim ASO, nie tylko w sprawie brakującej osłony. Tylko zawsze najpierw spróbujcie pogadać normalnie, bo wysłanie wiadomości uruchamia całą procedurę (idzie to przez Bielsko-Białą i chyba również Włochy), która jest cokolwiek upierdliwa dla pracowników ASO. Ale czasem inaczej się nie da...
bartusssp
01-12-2017, 17:38
Dlatego trzeba walic do centrali. Jest już precedens bo jakaś grupa osłony już dostała. Tylko nie pisać "proszę wielceszanownego pana niesmiało chciałbym zapytać czy jestem godzien oslony" tylko że w samochodzie o nr vin xxxxxxx który odebrałem dnia xxxx stwierdziłem brak osłony nr xxxxx (jest tu gdzieś nr). Proszę o informację gdzie i w jaki sposób moge ją uzyskać aby zlikwidować brak. Mnie odesłali do dealera najpierw zadzwonił on później jakiś sprawdzający z bielska i w zeszły piątek osłona dotarła do dealera a w następny (bo akutrat tam będę)mam montaż. Jak im wszyscy będą zawracać dupę to sami do dealerów wyślą instrukcję że mają zakładać
Dobrze napisane tylko nie mogę doszukać się numeru czy symbolu tej osłony. Moglibyście koledzy podrzucić numer tej części. też będę pisał do centrali bo w u mnie w serwisie nic nie wiedzą. Z góry dziękuję :lol:
osłona 51984350 x 1 szt.
spinka 51938707 x 1 szt.
spinka 735288488 x 2 szt.
bartusssp
01-12-2017, 17:40
osłona 51984350 x 1 szt.
spinka 51938707 x 1 szt.
spinka 735288488 x 2 szt.
Wielkie dzięki, też mam pop sedan 1.4 myślę, że mi się należy
piter1972
01-12-2017, 18:53
Dzisiaj miałem telefon z searwisu z Bydgoszczy Reiski gdzie kupiłem samochód że osłona jest dla mnie zamówiona i jak przyjdzie oddzwoni na jaki adres przesłać bo jestem z Elbląga. Mówił też że jest więcej osłon zamówionych bo nie jestem sam.
Poszedł mail zobaczymy jaki będzie skutek bo mój diler od 3 tyg. się nie odzywa jak zgłosiłem brak osłony.
slawcio74
02-12-2017, 11:56
Tedybear - dobra robota :-) , potwierdzam to co pisał piter1972 , ASO Reiski Bydgoszcz wczoraj zamówił dla mnie osłonę , oczywiście za darmochę ... Tylko przypomnę że jeszcze kilka tygodni temu odmówił. zła info to to iż podobno poczekamy bo nigdzie ich nie ma . Cóż, nic pilnego .
A cala ta historia ma tez inny wymiar. Fiat zaczyna zauwazac ze jest grupa ludzi ktorzy razem dzialaja ( no bo skad nagle taki masowy wysyp reklamacjo o oslone )i trudniej tutaj polozyc lache na wszystkim
W ogóle mam taką obserwację, że duże firmy / koncerny klienta szanują, owszem, ale tylko do momentu gdy ten zapłaci za towar / usługę. Potem często podejście zmienia się na "bujaj się, frajerze" ;) Generalnie jest tak, że na każdą próbę zgłoszenia jakiegoś problemu czy reklamacji pierwsza odpowiedź jest z automatu na NIE, dopiero gdy klient się uprze, napoci, naprodukuje, napisze na facebooku czy innym wykopie albo pójdzie do TV, to wtedy się dopiero pochylają na takim zgłoszeniem i patrzą czy było zasadne czy nie. Oczywiście generalizuję nieco, ale w większości wypadków tak właśnie się dzieje.
krowka1978
02-12-2017, 20:30
dopiero gdy klient się uprze, napoci, naprodukuje, napisze na facebooku czy innym wykopie albo pójdzie do TV, to wtedy się dopiero pochylają na takim zgłoszeniem i patrzą czy było zasadne czy nie.
W moim przypadku coś się ruszyło dopiero po ruszeniu drogą prawną.
Diug Slupsk profesjonalnie. Auto przed odbiorem osłony nie mialo. W dniu odbioru oslona była na swoim miejscu.
Do mnie tez dzwonili z Reiski Auto ze oslone zamowili i mi ja wysla do Gdanska jak przyjdzie. Oczywiscie dopiero jak dwukrotnie zglosilem sprawe na infolinie Fiat. Ale wazne ze sprawa w toku.
Zgodnie z moim wpisem 2.12 poszedł mail ze strony https://www.fiat.pl/kontakt tak jak napisał kolega kjk. Dziś o 15 telefon od gościa z zapytaniem i propozycją żebym się kontaktował z moim dilerem w sprawie jak to nazwał "braku". Ja mu na to, że zgłosiłem ten fakt jakieś 3 tyg. temu i zero reakcji...stwierdził że zaraz się tym zajmie i załatwi mam tylko czekać cierpliwie na informację. Odpalam maila o 17 i cóż ja widzę :cool: odpowiedź od mojego dilera o treści:
Przepraszam że dopiero teraz ale jak rozmawialiśmy ten brak poszedł do uzupełnienia jako kampania i myślałem że serwis się już z Panem kontaktował.
Jeżeli nie to postaram się ich ponaglić lub bezpośrednio proszę o umówienie się na to uzupełnienie z serwisem bo na pewno będzie to uzupełnione tylko niestety biurokracja może chwilę potrwać.
No nic cisnę ich dalej, przekaże info co z tego wyszło.
ZAFFERANO
05-12-2017, 19:35
Wczoraj zgloszone do ASO Inter Auto Kraków ul.Zakopiańska. Poinformowano mnie że temat znają i zajmą się tym! Pan poprosił o numer telefonu oraz VIN. Mają się odezwać. Jeśli do piątku nie oddzwonią to ruszam temat przez FCA! Automobile Torino Kraków tak chwalone przeze mnie udaje że nie wie o co chodzi! Pierwsze słyszą nie wiedzą a bo to tylko w dizlu a bo to kosztuje 50 zl a bo tamto!!! Dlatego stwierdziłem że nawet nie mam zamiaru z nimi dyskutować i zadzwoniłem do InterAuto w którym kupowałem Tipo.
Diug Slupsk profesjonalnie. Auto przed odbiorem osłony nie mialo. W dniu odbioru oslona była na swoim miejscu.
Mam inne doświadczenie z Diug Słupsk. Tydzień temu na przeglądzie mówili, że zamówią mi tą osłonę. Dzień później zadzwonił ktoś z Diug i powiedzieli, że Fiat wycofał tą osłonę i że nie można już jej zamówić. Lekko zirytowało mnie to więc zgłosiłem reklamację przez formularz Fiata. Dzisiaj telefon z Diug, że jednak zamówią.
Ja mysle ze im moze centrala na wlasny koszt lub przynajmniej czesciowo kaze to finansowac i stad ta niechec
Ale jaka cholewę z mordy sobie robią dilerzy... taki ktoś jest potem niewiarygodny, zeszmacony... i potem iść kupić u takiego kolejne auto?
Raz ze takiemu wierzyć nie można a i na szacunek już pewnie nigdy nie odpracuje...
Ja uważam, że to jednak zwykła niekompetencja danego pracownika. Sprzedał słabą bajerę, bo może nie umiał sprawdzić tematu. Jednak śledzę to forum i wiedziałem, że gościu wciska mi ciemnotę. A mówiłem mu, że na forum Fiata temat jest na tapecie. Na to on, że na forach różne głupoty wygadują. Pokornym jednak trzeba czasem być...
Koledzy, w tym wątku jest mowa o osłonie po stronie pasażera, czy po stronie kierowcy? Bo po stronie pasażera mam takową, a po stronie kierowcy nie.
Po stronie kierowcy nie przewidziano.
To ze na forach głupoty wypisują to tez słyszałem w aso, widać jak się nie ma argumentów to się ciska co się ma...
Co do gościa, co to słaby bajer ma - szmaciarz i tyle... dwie opcje, albo ma klienta w dupie i go oszukuje albo ma robotę w dupę i nie jest na bieżąco z biuletynami. Punkt drugi implikuje pierwszy... to chyba taka narodowa mentalność - taka przeciwna strona rzetelności...
Po stronie kierowcy nie przewidziano.
To ze na forach głupoty wypisują to tez słyszałem w aso, widać jak się nie ma argumentów to się ciska co się ma...
W ASO miałem jakąś wątpliwość i powiedziałem że czytałem że coś tam coś tam. A koleś na to że "najgorsi cą ci co czytają". To sie wkurwiłem i mu zrobiłem wykład techniczny ze szczegółowymi pytaniam i odpowiedziami (tzn na pytania odpowiadałem sobie w wiekszości sam bo on "musiałby sprawdzić" albo głupoty gadał. Jak już sobie uzmysłowił że jest tumanem i że klient bije go na glowę wiedzą o tym co on sprzedaje to nabrał respektu.
Ale co wy chcecie to tylko sprzedawcy a nie jacyś pasjonaci.
Dzwonił serwis z B-B zapraszają mnie na montaż osłony jest dla mnie odłożona i czeka...
A koleś na to że "najgorsi cą ci co czytają".
Bo tak jest. Najlepszy klient to taki, który łyka jak pelikan wszystko to, co mu "fachowcy" z salonu i ASO mówią.
Ale co wy chcecie to tylko sprzedawcy a nie jacyś pasjonaci.
Pasjonaci i prawdziwi fachowcy też się zdarzają. Nawet w ASO ;-)
No i po problemie z "dziurą". Osłona zamontowana wszystko pięknie ładnie wygląda 20min w serwisie i pa. Dzięki chłopaki za podpowiedzi.
PS. Dopytywałem gościa w sprawie:
1) innej dziury pomiędzy 1 i 2 to stwierdził że TTTM,
2) świszczącej klimy to...uwaga - TTTM, nawet mówił że już wymieniali sprężarkę i jeszcze gorzej było (głośniej) one tak działają i tyle.
Bzdury gadają. U mnie klima chodzi ok. Nic nie świszczy.
Byłem dziś oglądać swoje nowe auto, dziura jest :)
Ganinex Pszczyna nic nie wie na temat dołożenia osłony, napiszę przez formularz na stronie Fiata i zobaczymy co to da.
Ganinex Pszczyna nic nie wie na temat dołożenia osłony, napiszę przez formularz na stronie Fiata i zobaczymy co to da. wszyscy wiedzą ale to użytkownik samochodu się musi łaskawie zgłosić z brakiem tej części. Pisz poprzez formularz ja tak sprawę załatwiłem niemalże od ręki. Powodzenia
Tak też zamierzam zrobić, nie chodzi nawet o te parędziesiąt złotych, tylko o sam fakt i uczciwość.
Powiedzenie gdy się z czymś nie umie poradzić, że TTTM działa na mnie jak płachta na byka.
ZAFFERANO
08-12-2017, 19:03
Ale się dziś wkurwiłem!!! Po 5 dniach czekania na kontakt ze strony Inter Auto Kraków ul. Zakopiańska zadzwoniłem do nich! Dziś mieli amnezję!!! Nic nie wiedzą i nie ma takiej akcji a w ogóle to ta osłona nie należy mi się bo to tylko w dizlach. Jak załatwialiście to przez FCA ? Mam zamiar zrobić im koło dupy bo tak jak oni mają w dupie klientów to mało kto!!!
Jak załatwialiście to przez FCA ? Mam zamiar zrobić im koło dupy
Było. Piszesz tu: https://www.fiat.pl/kontakt. Idzie przez Włochy ;-) i działa.
Ja ten brak zgłaszanej na CIAO FIAT telefonicznie, bardzo szybka reakcja...
Ja ten brak zgłaszanej na CIAO FIAT telefonicznie, bardzo szybka reakcja...
Bo telefon do Ciao Fiat odpala chyba dokładnie tę samą procedurę co wiadomość wysłana przez stronę z linka powyżej.
ZAFFERANO
09-12-2017, 00:42
No to jutro napiszę im odpowiednią wiadomość i dilerowi wystawię cenzurkę!!! Już trzeci raz mnie tak wkurwili że zagotowałem :( Następne auto pojadę kupić choćby do Kielc ale tym sukinsynom już zarobić nie dam !!! :/
brylancik13
09-12-2017, 08:03
Ja porusze ten temat po nowym roku na przegladzie, zobaczymy co ciekawego powiedzą ;)
eleven111
09-12-2017, 14:06
Ja porusze ten temat po nowym roku na przegladzie, zobaczymy co ciekawego powiedzą ;)
Że nie wiedzą o co chodzi ;), Wydaje mi sie że faktycznie Fiat przerzuca koszt uzupełnienia na serwis dlatego tak udają wariatów. Jakoś nie chce mi się wierzyć że w niektórych serwisach nikt nie przeczytał info podobno wysłane 2x.
brylancik13
09-12-2017, 14:53
Odpowiem wtedy kulturalnie: Ciao Fiat ! :) ;)
bartusssp
09-12-2017, 15:21
Co wpisać w tej wiadomości żeby poskutkowało, może ktoś kto wywalczył osłonę napisze jak to sformułował, będzie łatwiej innym jak się podzieli wiedzą.
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
Było. Piszesz tu: https://www.fiat.pl/kontakt. Idzie przez Włochy ;-) i działa.
Co wpisać w tej wiadomości żeby poskutkowało, może ktoś kto wywalczył osłonę napisze jak to sformułował, będzie łatwiej innym jak się podzieli wiedzą.
No nie fajnie, ale możliwe, że trafiłeś na inną zmianę i Ci się wypieli. Często mam tak, że 3x o coś dopytuje bo ludzie często mają pamięć doskonałą, ale krótkotrwałą.
Co wpisać w tej wiadomości żeby poskutkowało, może ktoś kto wywalczył osłonę napisze jak to sformułował, będzie łatwiej innym jak się podzieli wiedzą.
Nie ma co kombinować. Te ludziki z Ciao Fiat sprawiają wrażenie pomocnych. Piszesz, że stwierdziłeś brak osłony (nr części jest gdzieś w tym wątku, pewnie ze 2 strony wcześniej), prosisz o uzupełnienie, a Twoje ASO ma to w d.... i starczy. :cool: I jeszcze nr VIN możesz podać.
Koledzy najlepiej przez stronkę: https://www.fiat.pl/kontakt i opisujemy problem. U mnie zadziałało i reklamacja uwzględniona.
Koledzy najlepiej przez stronkę: https://www.fiat.pl/kontakt i opisujemy problem.
Poważnie?? :mrgreen:
ZAFFERANO
10-12-2017, 14:35
Poszedł dziś donos na dilera!!!
" Jestem właścicielem Fiata Tipo rocznik 2016 o numerze VIN ZFA***********6 od dnia 02.02.2017. Samochód został zakupiony od dilera INTER AUTO Kraków ul. Zakopiańska. W trakcie eksploatacji samochodu w okolicy połowy października wykryłem w samochodzie brak elementów osłony kabli pod kokpitem po stronie pasażera (poniżej schowka). Są to: osłona 51984350 x 1 szt. spinka 51938707 x 1 szt. spinka 735288488 x 2 szt.
Zainteresowany brakiem oraz zniesmaczony estetyką i w obawie przed ewentualnymi następstwami uszkodzenia tego miejsca nogami pasażerów rozpocząłem poszukiwania tematu na forach użytkowników Fiata Tipo. Otóż odnalazłem informacje przekazane przez Pana Tomasza Rejmana product managera FCA Poland SA iż brakujący element pod kokpitem jest efektem błędu linii produkcyjnej. W dalszej części informacji przekazanych przez przedstawiciela FCA Poland SA można przeczytać:
Nasza sieć dealerska została poinformowana o zaistniałej sytuacji w zeszłym tygodniu i będzie na bieżąco informowana o postępach w sprawie. Część klientów została już poinformowana o możliwym braku elementu osłaniającego kable. W pozostałych przypadkach, w których Klient wcześniej zauważy brak osłony, procedura wygląda tak, że Klient powinien zgłosić się do dealera, u którego zakupił samochód i osłona kabli zostanie uzupełniona na koszt FCA Poland S.A.â
W dniu 04.12.2017 Zgodnie z zaleceniem zgłosiłem się telefonicznie w godzinach porannych do dilera Inter Auto Kraków ul. Zakopiańska w celu umówienia się na uzupełnienie braku. W zgłoszeniu podałem swój numer VIN oraz numer telefonu do kontaktu. Zostałem poinformowany iż temat jest znany i w najbliższych godzinach skontaktują się ze mną w celu przekazania informacji jak dalej postępować. Niestety taki kontakt już nie nastąpił. W moim oczekiwaniu wytrwałem cierpliwie do dnia 07.12.2017 i sam ponownie zadzwoniłem do dilera w godzina popołudniowych. Poinformowano mnie że nic nie wiedzą i żebym dzwonił rano bo zgłoszenie przyjmowała osoba z innej zmiany. W dniu 08.12.2017 nastąpił kolejny kontakt z mojej strony i osoba przyjmująca zgłoszenie w dniu 04.12.2017 poinformowała mnie że o niczym nie wiedzą a osłona mi się nie należy gdyż występuje tylko w samochodach wyposażonych w silnik dizla (???) , dodatkowo nie ma możliwości zamówienia tej części i tu cytuję: świeci mu się na szaro a nawet gdyby to on by musiał za to zapłacić z własnej kieszeni. Z własnych informacji posiadanych z for internetowych Fiat Klub Polska oraz tipo klub pl wiem że osoby posiadające samochody Fiat Tipo z silnikami benzynowymi które takich osłon nie miały zgłaszały się do swoich dilerów i brak był uzupełniany. Na taką informację przedstawiciel Inter Auto roześmiał się i powiedział że na forach to ludzie różne bzdury piszą. Na tym zakończył się mój kontakt z przedstawicielem serwisu ASO Inter Auto Kraków ul. Zakopiańska.
Zwracam się do Państwa z prośbą o rozwiązanie problemu i uzupełnienie braku w moim samochodzie gdyż nie widzę w obecnej chwili możliwości profesjonalnego i polubownego zakończenia sprawy z dilerem-sprzedawcą u którego nabyłem samochód."
Czekam na efekty! :)
Powinno iść tak gładko jak u mnie. Też wysyłałem maila w niedzielę, a gościu we wtorek do mnie dzwonił, a w środę pojechałem na montaż. Powodzenia
tedybear
10-12-2017, 16:52
Zafferano trzymam kciuki. Będzie dobrze. Ciekawe co odp
Chciałbym zobaczyć ich Miny jak już do ciebie zadzwonią abyś przyjechał bo osłona już czeka na Montaż a ty im powiesz co się stało że już Się da a wcześniej się nie dało?
I to nie donos a dbanie o własny interes...
Donos to robisz gdy chcesz komuś zaszkodzić lub po prostu boli Cię z jakiegoś, pewnie psychiczniego stanu twojej głowy, powodu. To jest po prostu dbanie o swój biznes. Czy coś w tym złego?
To ja opowiem moją reklamacje w sprawie osłony pod schowiem
Wchodzę do salonu do stolika serwisu i mówię że brakuje osłony i czy wiedża o akcji.
Krawaciarze mówią że o niczym nie wiedzą :-) oco mi chodzi.
Następny etap to było chodzenie od auta do auta i zebym sobie zobaczył że nie mają.
W tym momencie mówię że było zgloszone na infolinię i że mam maila że mam się zgłosić do salonu i jakaś procedura.
Do momentu aż nie powiedziałem o tym amnezja i nagle ten sam Pan mówi że jednak coś było napisane w zaleceniach dla salonów tylko nie może tego znaleźć.
Trzymał mnie k... przy tym stoliku z pół godziny i próbowali żywcem żeby nie , argumenty: A dostał pan list. A w eperze tylko w dieslu. A jaka ta osłona ma być. Ogólnie gra na czas. K.... za ten czas co tam przesiedziałem to bym zarobił te 3 dychy i nie musiał się ich prosić.
Wziął numer , bedzie sprawdzał w centrali. Ale częsci przy mnie zamówił.
Mi to wygląda że mają jakieś szkolenie żeby na wszelkie sposoby unikać tematu osłony.
ZAFFERANO
11-12-2017, 19:27
To ja opowiem moją reklamacje w sprawie osłony pod schowiem
Wchodzę do salonu do stolika serwisu i mówię że brakuje osłony i czy wiedża o akcji.
Krawaciarze mówią że o niczym nie wiedzą :-) oco mi chodzi.
Następny etap to było chodzenie od auta do auta i zebym sobie zobaczył że nie mają.
W tym momencie mówię że było zgloszone na infolinię i że mam maila że mam się zgłosić do salonu i jakaś procedura.
Do momentu aż nie powiedziałem o tym amnezja i nagle ten sam Pan mówi że jednak coś było napisane w zaleceniach dla salonów tylko nie może tego znaleźć.
Trzymał mnie k... przy tym stoliku z pół godziny i próbowali żywcem żeby nie , argumenty: A dostał pan list. A w eperze tylko w dieslu. A jaka ta osłona ma być. Ogólnie gra na czas. K.... za ten czas co tam przesiedziałem to bym zarobił te 3 dychy i nie musiał się ich prosić.
Wziął numer , bedzie sprawdzał w centrali. Ale częsci przy mnie zamówił.
Mi to wygląda że mają jakieś szkolenie żeby na wszelkie sposoby unikać tematu osłony.
A powiedz mi w którym salonie w Krakowie byłeś ? Bo podwójnie zrobię im koło dupy jeśli to było Inter Auto i faktycznie ulegli i zamówili Ci osłonę! Jeszcze jak byś mi datę podał żebym miał argumenty na tych buców z Zakopiańskiej.
ZAFFERANO
12-12-2017, 19:09
Dźiś dostałem maila że zgłoszenie zostało zarejestrowane i przekazane do realizacji. Czekam.
Dźiś dostałem maila że zgłoszenie zostało zarejestrowane i przekazane do realizacji. Czekam.
Powinno być ok. Prawdopodobnie zadzwonią do Ciebie z Twojego ulubionego ASO, a potem z centrali i usłyszysz też od konsultanta z infolinii tekst typu: "Gdyby miał Pan jeszcze jakieś problemy ze swoim ASO, to proszę do nas dzwonić." :mrgreen:
Jako że jestem nieco zaangażowany w temat wyboru samochodu dla kumpla i wśród wielu innych mocno jest na tapecia astra K powiem wam że fiat nie jest wcale zły i w zasadzie jakoś tam idzie na rękę.
Okazuje się że w astrze jak chcesz mieć wygłuszenie maski, bagażnika, tylnych nadkoli od jego strony grodzi silnika (tu chyba chodzi o jakieś lepsze bo przecież jakieś przynajmniej standardowe filce muszą być) trzeba dokupić pakiet "wygluszenie". W tipku na tych rzeczach nie widać oszczędności maska wygłuszona, wszystko dość grube, wykładzina podłogi podbita poliuretanem i nawet jakaś watolina sterczy na plastikach nadkoli od zewnatrz.
Ciekawe zatem czy przy tych ich oszczędnościach w astrze (taktycznie nazwanych zmniejszaniem masy) taka osłona jak w tipo tam w ogóle jest.
Tym samym pomiary akustyczne jakie są w testach można traktować z przymrużeniem oka, bo co innego w testach a co innego dostajesz jako klient kupując np. auto ze stocku.
A odnośnie jakości montażu i niedoróbek nie wiem czy ktoś w fiatach ma takie ślady po narzędziach i poodbarwiane plastiki:
http://astra5klub.pl/fabryczne-uszkodzenia-wn-trza-t673.html
kartonik
13-12-2017, 10:26
Ja przestałem zwracać uwagę na jakość plastików i ich ostre krawędzie w Tipo jak byłem z kolegą oglądać Ople w salonie ;-)
ZAFFERANO
14-12-2017, 18:21
W dniu dzisiejszym zadzwonił do mnie kierownik serwisu ASO Inter Auto Kraków ul. Zakopiańska i przeprosił za nieprofesjonalne potraktowanie mnie przez jego pracownika oraz poinformował że dołoży wszelkich starań żebym był zadowolony z ich obsługi. Poinformował również że prosi mnie o cierpliwość gdyż osłona w obecnej chwili jest niedostępna w magazynie ale on ją już zamówił i jak tylko dotrze do ASO to on osobiście zadzwoni i zaprosi mnie do serwisu na montaż. Niespełna 30 min później zadzwonił pan z FCA Poland SA z zapytaniem czy już kontaktował się ze mną przedstawiciel ASO Inter Auto celem przeprosin i naprawienia ewidentnego błędu w obsłudze :D Zadeklarował pomoc na przyszłość gdybym miał jakiekolwiek problemy z ASO lub dilerem :P Da się kur..... ? Da się :D
W dniu dzisiejszym zadzwonił do mnie kierownik serwisu ASO
Ja wiedziałem, że tak będzie :mrgreen:
Niech sie ucza obslugi klienta skoro jeszcze tego nie ogarniają. Ale przyznajcie ze importer czyli FAP zachowuje się w porządku.
no i pięknie...da się...w kupie siła :cool:
slawcio74
17-12-2017, 12:14
Ja też czekam na osłonę Reiski Bydgoszcz. A jak byłem na przeglądzie na 15 tyś. , miesiąc temu to usłyszałem że do mojego mi się nie należy , a więc trzeba działać zbiorowo, w tym jest siła .
U mnie również brakuje tej osłony. Sprawdziłem również przy okazji po stronie kierowcy. Też dziura nad pedałami.
Czy tam też powinna być osłona?
A ten brak elementów osłony kabli pod kokpitem po stronie pasażera (poniżej schowka). Są to: osłona 51984350 x 1 szt. spinka 51938707 x 1 szt. spinka 735288488 x 2 szt.
Dziś byłem w serwisie ROMAR w Radomiu przy ul. Wojska Polskiego. I oceniając w skrócie przebieg rozmowy na SPADAJ PAN.
Czyli nic nie wiedzą. Nie ma. Nie należy się. A na forach internetowych piszą bzdury. Pan Marek - kierownik profesjonalnie mnie olał. Zarobiony był ogromnie....
Jeden z działy sprzedaży nawet sprawdził w wykazie części i taka część nie występuje! Nie podałem im numeru bo nie spisałem sobie z forum.
W salonie stało 3 różne modele. Dwa nie miały osłony a jeden miał. Oczywiście sedan nie miał tej osłony.
Kolejną wizytę planuję jeszcze przed świętami i poradźcie mi czy składać pismo do nich czy nie certolić się i dzwonić na CIAO czy jeszcze poczekać kilka dni?
U mnie również brakuje tej osłony. bla bla bla
Osłona ma być tylko po stronie pasażera. Jak nie masz to procedura jest prosta:
1. Próbujesz dogadać się ze swoim ASO. Jeżeli odeślą Cię na drzewo to
2. Dzwonisz do Ciao Fiat albo piszesz na https://www.fiat.pl/kontakt.
3. Kierownik Twojego ASO dzwoni z przeprosinami i zaprasza na montaż osłony.
Tak to mniej więcej wygląda. :mrgreen: Działaj, nie ma na co czekać.
No fajnie. Ale gdy wgłębiam się w temat i sprawdzam na "keyeper" z moim VIN to wczoraj jeszcze było a dziś ta izolacja jest u mnie wykreślona. Zostały tylko korki :!:
Obawiam się że nasza akcja wywołała reakcję obronną....
Przy odbiorze auta zasugerowałem że brakuje osłony na kable pod schowkiem, i że czytałem że jest akcja serwisowa w tym temacie, odpowiedź standardowa "ludzie głupoty piszą na forach, i nic na ten tema nie wiedzą" :)
Zrobiłem w niedziele zgłoszenie na Fiat.pl i dziś bardzo miły telefon z Bielska, osłona jak najbardziej się należy i przekazują sprawę do dilera, i mam czekać na telefon od niego.
Jak będą się zachowywać normalnie, to dostaną złącze ODB które zostawili w aucie po przeglądzie zerowym, a jak nie, to może się komuś przyda :)
krowka1978
19-12-2017, 13:01
Jak będą się zachowywać normalnie, to dostaną złącze ODB które zostawili w aucie po przeglądzie zerowym, a jak nie, to może się komuś przyda :)
Złącze to jest w aucie :wink: Zostawili interfejs, który działa tylko z Witechem (soft i interfejs to jedność), więc jeśli ktoś nie ma któregoś z dwóch, to mu się nie przyda, oczywiście jeszcze jest ważna opłata licencyjna).
Inna sprawa to ludzka uczciwość, ale tego oceniał i komentował nie będę. Ja bym oddał niezależnie od sytuacji.
Złącze znalazłem w piątek, zadzwoniłem do dilera, miał przysłać kierowcę po ten gadżet, ale widać się im nie spieszy lub nie jest potrzebne.
Sam na pewno specjalnie z tym nie pojadę, bo to nie jest w moim interesie, tyle w tym temacie.
krowka1978
19-12-2017, 15:10
Złącze znalazłem w piątek, zadzwoniłem do dilera, miał przysłać kierowcę po ten gadżet, ale widać się im nie spieszy lub nie jest potrzebne.
Sam na pewno specjalnie z tym nie pojadę, bo to nie jest w moim interesie, tyle w tym temacie.
To całkowicie zmienia odbiór Twojego posta, bo po przeczytaniu poprzedniego inne wnioski można wysnuć. W takiej sytuacji też specjalnie do nich bym nie jechał (sam sobie w tym momencie zaprzeczyłem używając wyżej zwrotu "niezależnie od sytuacji").
Dzisiaj w Pszczynie jak oddałem auto do serwisu to poszedłem do salonu obejrzeć 3 tipki, sedan, HB i kombi. Żaden nie miał osłony po stronie pasażera pomimo różnych wersji wyposażenia (POP , easy i lounge) więc nawet nie pytałem sprzedawcy czy coś o tym wie.
kartonik
20-12-2017, 13:29
Nie mają, bo zostały zdemontowane i założone do samochód z reklamacji na brak tych osłon :cool:
Dość dziwna sprawa, również w kontekście zawartości EPR. Zakładając, że faktycznie jest to błąd linii produkcyjnej (jak przyznał cytowany tu przez Teddy'ego dyrektor z FCA Poland), to do tej pory powinni się z tym uporać (mój Tipek, bez osłony, został wyprodukowany ponad rok temu!). Muszą tam mieć jeszcze większy burdel, niż nam się wydaje.
kabuto15
21-12-2017, 10:15
Pewnie jakiś turecki kooperant ma problemy z dostawami plastików i ktoś w Tofas zdecydował, że sprzedajemy tak jak jest, czyli bez. Niestety klienci zaczęli narzekać i teraz mają problemy, bo trzeba zaspokoić stare zapotrzebowanie jak i nowe.
Krzycholu
22-12-2017, 19:29
Dziś dzwonili z ASO -proszę przyjechać to założymy osłonę , wyjmiemy ja z innego samochodu na placu....
Co do dziury między 1 a 2 to napisano do mnie ze taka jest specyfika tego silnika.
Chociaż musze przyznać ze po ostatniej wizycie u nich i adaptacji przepustnicy autko jakby było źwawsze. ...🤔
Krzycholu
27-12-2017, 12:29
Juz po wizycie w ASO.
Na 5 tipkow tylko jeden miał osłonę pod kokpitem. Reszta nieważne czy sedan HB czy SW tego elementu nie posiadały. Wiec jeden z ich stał się dawcą organu dla mojego Tipka. ..😊😆
FiatPrime
27-12-2017, 16:22
Ta osłona ma nr.... ? Bo gdzieś coś czytałem, że to grosze kosztuje ;) Taki cyrk robią z kawałkiem plastiku?
bahamut24
27-12-2017, 16:30
Bylem dzisiaj w ASO REISKI Bydgoszcz.
Dostali wiadomosc z FCA o brakujacej osłonie :D
Jednak mojego numeru nadwozia nie obejmuje :x :lol: smiech na sali. Mam czekac na wiadomosc pisemna.
Mysle ze czekac nie bede i napisze do FCA.
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
Ta osłona ma nr.... ? Bo gdzieś coś czytałem, że to grosze kosztuje ;) Taki cyrk robią z kawałkiem plastiku?
30 zl kosztuje plus spinki , niecale 50 zl. Ale wez wloz do 100,200 albo 1000 aut.
brylancik13
28-12-2017, 13:05
Są gorsze rzeczy niż brak osłony :)
Audi ogłosiło właśnie jedną z największych akcji naprawczych. Tylko w Niemczech do serwisów trafi 330 tys. aut z pierścieniami na masce. Wadliwe auta mogą się zapalić!
Powodem usterki są wadliwe połączenia elektryczne w samochodach wyposażonych w podgrzewanie pomocnicze. Niektórzy klienci zgłaszali, że w ich autach czuć zapach spalenizny. Po zbadaniu sprawy, Audi wykryło usterkę w wadliwym odcinku instalacji elektrycznej. Wiadomo też, że usterka może doprowadzić do pożaru.
Mnie natomiast bawi sposób załatwiania spraw przez serwisy Fiata, wyjmowanie części z jednego i wsadzanie do drugiego :) mi tak załatwili brak zestawu trójkąt+gaśnica, pan z salonu wziął z auta którym za chwile miał wyjezdzać klient :) pełna profeska ;)
Dletego jesli sie trafia usterka zagrażająca bezpieczeństwu to się robi akcję. A jak jakaś pierdola w postaci kawałka filcu dla estetyki to już niekoniecznie
Krzycholu
28-12-2017, 14:09
Gdyby nie forum w życiu bym nie wywalczył tej osłony.
Podejrzewam że nowy właściciel Tipka z którego dostałem osłonę nie będzie wiedział ze miał wygluszenie a teraz go nie ma....😊
Ja zgłosiłem do FCA 15 grudnia, miły kontakt z Bielska 18 grudnia, kontaktu ze strony dilera do tej pory brak, pewnie czekają że może jakiś faktycznie przyjedzie z osłoną żeby ją podpie...lić :)
Temat "umarł"? czy też może już wszyscy dostali brakujące elementy?
Nie wiem jak siwymw (powyżej) ale raczej ci, którzy skontaktowali się z FCA dostali już co chcieli.
muchac35
17-01-2018, 15:40
Na jaki nr tel zgłaszacie do FCA te osłony ?
Czy tylko da się przez formularz?
czy na CIAO FIAT 00 800 3428 00 00 da się dodzwonić?
czy na CIAO FIAT 00 800 3428 00 00 da się dodzwonić?
Wklepanie tego numeru w telefon zajęłoby Ci mniej czasu niż zadanie pytania na forum.....:powieszony:
muchac35
17-01-2018, 22:12
Wklepanie tego numeru w telefon zajęłoby Ci mniej czasu niż zadanie pytania na forum.....:powieszony:
eeeeeeeeeeeee wklepałem 00 800 3428 00 00 w telefon i nie łączy a kjk wklepywałeś w telefon?
Podobno moja osłona już doszła - będę w piątek w serwisie w związku z wymianą sondy to mi mają założyć.
eeeeeeeeeeeee wklepałem 00 800 3428 00 0 w telefon i nie łączy a kjk wklepywałeś w telefon?
Ja korzystałem z formularza webowego. Reakcja była szybka, sprawna i skuteczna.
Nie wiem jak siwymw (powyżej) ale raczej ci, którzy skontaktowali się z FCA dostali już co chcieli.
Mam mocno mieszane odczucia co do załatwienia sprawy, czekałem równo miesiąc na telefon od dilera, oczywiście po ponownym przypomnieniu się osobie która dzwoniła do mnie z Bielska.
Osłony jeszcze nie mam, podobno zamówili ale nie jest w tej chwili dostępna, nie mniej jednak odczułem wrażenie podczas rozmowy z kierownikiem serwisu że jestem wrogiem publicznym numer jeden, i że robią to specjalnie dla mnie i dalej nic nie wiedzą o uzupełnianiu osłon...
Tomek Tipo 2017
19-01-2018, 21:34
Cześć wszystkim. Jestem tu nowy. Wczoraj sprawdzałem swoje Tipo Htb Pop i u mnie jest wygłuszenie pod schowkiem pasażera. Ale za to nie mam podświetlonego schowka a chyba powinien być.:confused:
No, miesiąc to trwało, ale jest - obyło się bez interwencji w centrali, wystarczyło poczekać miesiąc ;) Auto z osłoną od razu lepiej wygląda, jeździ i mniej pali :D
ZAFFERANO
20-01-2018, 21:49
U mnie wreszcie założone! Doczekałem się :)
jaroslawrak
21-01-2018, 00:28
Cześć wszystkim. Jestem tu nowy. Wczoraj sprawdzałem swoje Tipo Htb Pop i u mnie jest wygłuszenie pod schowkiem pasażera. Ale za to nie mam podświetlonego schowka a chyba powinien być.:confused:
Powinien być podświetlony...to nie żaden luksus,sprawdź może żarówka się spaliła.
FiatPrime
21-01-2018, 01:51
Powinien być podświetlony...to nie żaden luksus,sprawdź może żarówka się spaliła.Też nie mam podświetlenia Sw pop.
Wysłane z mojego ONEPLUS A5000 przy użyciu Tapatalka
Nie ma podswietlenia jest od lounge. Ale jest miejsce na standardowa fiatowska lampke wiec zaloze przy okazji zmiany radia.
A sedan pop ma lampkę w schowku :-)
A sedan pop ma lampkę w schowku :-)
Ma i nawet świeci :cool:
brylancik13
21-01-2018, 16:13
Sedany rządzą :) ;)
jaroslawrak
21-01-2018, 16:20
A to Fiat dał ciała...oszczędzać na takich drobiazgach w autach (HB,SW)które kosztują 50-60 tys. zł i więcej....
tedybear
22-01-2018, 01:08
Mój sedan lounge nie ma i z tego co wiem sedany nie mają tego zamontowanego
Teddy, tu chodzi o lampkę w zamykanym schowku i raczej ją masz.
tipomirek
22-01-2018, 18:20
Czytam to forum a dzisiaj zainteresowałem się tym tematem ,luange kupiony we wrześniu i mam dziurę ,w normalnym użytkowaniu dziury nie widać ale założyłbym ,koledzy piszą o walce telefony do serwisu ,wizyty osobiste ,warto zacząć powalczyć o osłonę w serwisie czy jest możliwość kupna i kurier dowiezie ,ewentualny dojazd do serwisu w Poznaniu po kawałek wykładziny byłby droższy
warto zacząć powalczyć o osłonę w serwisie czy jest możliwość kupna i kurier dowiezie ,ewentualny dojazd do serwisu w Poznaniu po kawałek wykładziny byłby droższy
Pytasz czy stwierdzasz fakt? Bez interpunkcji trudno się zorientować. W większości przypadków wystarcza jeden telefon do ASO, a w razie braku chęci współpracy, telefon lub e-mail do FCA i tyle. Sam zdecyduj.
Wczoraj zakończyłem przygodę z brakiem osłony, została uzupełniona po 2 miesiącach (podobno czas oczekiwania na osłonę, towar deficytowy). Sprawę załatwiałem przez FCA .Ogólnie w serwisie pierwszy raz o tym słyszeli. Dopiero jak zapytali kierownika, to on miał osobne zlecenie. W salonie w Szczecinie , stały dwa tipo, oba bez osłony ;). Jeden sedan 1.4 95 km, drugi kombi 1,6 automat. Wychodzi na to że uzupełniają osłony tym co się upomną, reszta i tak jest nieświadoma.
Zamówiłem telefonicznie tą osłonę i będąc w serwisie załatwiając inną sprawę dowiedziałem się że osłona juz dotarła i jest na magazynie. Poprosiłem o zamontowanie i po sprawie. Zapłaciłem za swoje bo taką podjąłem decyzję . Usługę z osłoną przypięli numerowo do usługi którą faktycznie wykonywałem i otrzymałem jedną fakturę za wszystko ;)
bartusssp
27-01-2018, 11:28
Zamówiłem telefonicznie tą osłonę i będąc w serwisie załatwiając inną sprawę dowiedziałem się że osłona juz dotarła i jest na magazynie. Poprosiłem o zamontowanie i po sprawie. Zapłaciłem za swoje bo taką podjąłem decyzję . Usługę z osłoną przypięli numerowo do usługi którą faktycznie wykonywałem i otrzymałem jedną fakturę za wszystko ;)
Jaki koszt tej osłony w serwisie, długo czekałeś od momentu zamówienia, wzięli coś za montaż?
tedybear
27-01-2018, 11:34
42pln brutto z klipsami - taki jest koszt a zamontować możesz sobie sam. dosłownie 15 sekund
42pln brutto z klipsami - taki jest koszt a zamontować możesz sobie sam. dosłownie 15 sekund
No teraz to przesadziłeś. Niewykonalne. 15 sekund potrzeba na wyciągnięcie piwa z lodówki i odkapslowanie. A gdzie reszta roboty? :partyman:
Juz podaję ceny z faktury
- IZOLACJA 51984350 - 1szt( inaczej osłona) - 35,87 zł
- KOREK 735288488 - 2szt ( inaczej spinka) - 11,02 zł
- PRZYCISK 51938707 - 1szt ( inaczej spinka ) - 0,87 zł
- POSZYCIE DOLNE WNET - W/Z - rbg 0,15 - 31,55 zł
mam jeszcze napisane na fakturze
- PRZYCISK 735493588 - 1szt - 7,39 zł ale nie jestem pewny czy to jest od tej izolacji czy od tej usługi która miałem zamówioną. Zamontowali mi to mechanicy na warsztacie bo ich poprosiłem. Nie będę się grzebał w deszczu bo wolałem z żoną na zakupy jechać :) ;)
Od daty zamówienia minęło niecałe 3 tygodnie ( jak zajechałem autem do serwisu) ale oni mnie nie powiadomili po prostu będąc w salonie zapytałem sie pana kiedy przyjdą zamówione części a on że leżą w magazynie to ich poprosiłem o montaż bo auto stoi na warsztacie. Prosiłem ich o cynk jak części dojdą ( nie dzwonili ) ale przyznam się że sam nie dzwoniłem aby się dowiedzieć - zwykły przypadek że załatwiłem dwie rzeczy na raz .
- POSZYCIE DOLNE WNET - W/Z - rbg 0,15 - 31,55 zł
30 pln to niby niewiele, ale biorąc pod uwagę, że to naprawdę da się zamontować gołymi rękami w mniej niż minutę,....
alexander_Felix
29-01-2018, 14:11
Czy ma ktoś z Was drodzy Tipkowicze zdjęcie jak ma wyglądać takowy brak?
pomacaj pod schowkiem przed pasażerem. Możesz zlapać za druty = nie ma osłony
tedybear
29-01-2018, 16:46
alexander poszukaj na forum bo nikt się nie będzie powtarzał specjalnie pod Ciebie. Są dwa posty i są zdjęcia. 5 minut czasu wolnego, chęci i znajdziesz.
Zdjęcia są już na Forum i to nie jedną zarówno z brakiem jak i bez.
grzegorzkrk
31-01-2018, 15:39
Ja wczoraj chciałem powalczyć o osłonę w Inter Auto w Krakowie na Andersa. Problem jest im znany ale żeby załatwić sprawę trzeba czekać na kampanie. Dopiero wtedy jeśli kampania będzie dotyczyć danego samochodu to uzupełnią brak.
eleven111
31-01-2018, 15:41
Pisz na kontakt fiata a na kampanie nie trzeba będzie czekać :)
ZAFFERANO
31-01-2018, 19:16
Ja wczoraj chciałem powalczyć o osłonę w Inter Auto w Krakowie na Andersa. Problem jest im znany ale żeby załatwić sprawę trzeba czekać na kampanie. Dopiero wtedy jeśli kampania będzie dotyczyć danego samochodu to uzupełnią brak.
Nie prawda :D Jesteś mało stanowczy i olewają Cię! W tym temacie wkleiłem wzór pisma jakie wysłałem przez stronę Fiata do centrali. Pan w ASO myślał że spuści mnie po brzytwie swoim olewającym stosunkiem do tematu i się naciął! Za dwa dni jak szef serwisu dostał zjebę z centrali sam do mnie zadzwonił i przeprosił za swojego pracownika. Następnie poinformował że osłona jest dla mnie zamówiona i jak dotrze to osobiście zadzwoni! Tak to było INTER AUTO! Na Zakopiańskiej :)
FiatPrime
31-01-2018, 20:11
Nie prawda :D Jesteś mało stanowczy i olewają Cię! W tym temacie wkleiłem wzór pisma jakie wysłałem przez stronę Fiata do centrali. Pan w ASO myślał że spuści mnie po brzytwie swoim olewającym stosunkiem do tematu i się naciął! Za dwa dni jak szef serwisu dostał zjebę z centrali sam do mnie zadzwonił i przeprosił za swojego pracownika. Następnie poinformował że osłona jest dla mnie zamówiona i jak dotrze to osobiście zadzwoni! Tak to było INTER AUTO! Na Zakopiańskiej :)Gdzie masz to pismo? Też chce xd
Wysłane z mojego ONEPLUS A5000 przy użyciu Tapatalka
ZAFFERANO
31-01-2018, 22:39
Gdzie masz to pismo? Też chce xd
Wysłane z mojego ONEPLUS A5000 przy użyciu Tapatalka
proszę bardzo:
" Jestem właścicielem Fiata Tipo rocznik 2016 o numerze VIN ZFA***********6 od dnia 02.02.2017. Samochód został zakupiony od dilera INTER AUTO Kraków ul. Zakopiańska. W trakcie eksploatacji samochodu w okolicy połowy października wykryłem w samochodzie brak elementów osłony kabli pod kokpitem po stronie pasażera (poniżej schowka). Są to: osłona 51984350 x 1 szt. spinka 51938707 x 1 szt. spinka 735288488 x 2 szt.
Zainteresowany brakiem oraz zniesmaczony estetyką i w obawie przed ewentualnymi następstwami uszkodzenia tego miejsca nogami pasażerów rozpocząłem poszukiwania tematu na forach użytkowników Fiata Tipo. Otóż odnalazłem informacje przekazane przez Pana Tomasza Rejmana product managera FCA Poland SA iż brakujący element pod kokpitem jest efektem błędu linii produkcyjnej. W dalszej części informacji przekazanych przez przedstawiciela FCA Poland SA można przeczytać:
Nasza sieć dealerska została poinformowana o zaistniałej sytuacji w zeszłym tygodniu i będzie na bieżąco informowana o postępach w sprawie. Część klientów została już poinformowana o możliwym braku elementu osłaniającego kable. W pozostałych przypadkach, w których Klient wcześniej zauważy brak osłony, procedura wygląda tak, że Klient powinien zgłosić się do dealera, u którego zakupił samochód i osłona kabli zostanie uzupełniona na koszt FCA Poland S.A.
W dniu 04.12.2017 Zgodnie z zaleceniem zgłosiłem się telefonicznie w godzinach porannych do dilera Inter Auto Kraków ul. Zakopiańska w celu umówienia się na uzupełnienie braku. W zgłoszeniu podałem swój numer VIN oraz numer telefonu do kontaktu. Zostałem poinformowany iż temat jest znany i w najbliższych godzinach skontaktują się ze mną w celu przekazania informacji jak dalej postępować. Niestety taki kontakt już nie nastąpił. W moim oczekiwaniu wytrwałem cierpliwie do dnia 07.12.2017 i sam ponownie zadzwoniłem do dilera w godzina popołudniowych. Poinformowano mnie że nic nie wiedzą i żebym dzwonił rano bo zgłoszenie przyjmowała osoba z innej zmiany. W dniu 08.12.2017 nastąpił kolejny kontakt z mojej strony i osoba przyjmująca zgłoszenie w dniu 04.12.2017 poinformowała mnie że o niczym nie wiedzą a osłona mi się nie należy gdyż występuje tylko w samochodach wyposażonych w silnik dizla (???) , dodatkowo nie ma możliwości zamówienia tej części i tu cytuję: świeci mu się na szaro a nawet gdyby to on by musiał za to zapłacić z własnej kieszeni. Z własnych informacji posiadanych z for internetowych Fiat Klub Polska oraz Fiat Tipo Team Polska wiem że osoby posiadające samochody Fiat Tipo z silnikami benzynowymi które takich osłon nie miały zgłaszały się do swoich dilerów i brak był uzupełniany. Na taką informację przedstawiciel Inter Auto roześmiał się i powiedział że na forach to ludzie różne bzdury piszą. Na tym zakończył się mój kontakt z przedstawicielem serwisu ASO Inter Auto Kraków ul. Zakopiańska.
Zwracam się do Państwa z prośbą o rozwiązanie problemu i uzupełnienie braku w moim samochodzie gdyż nie widzę w obecnej chwili możliwości profesjonalnego i polubownego zakończenia sprawy z dilerem-sprzedawcą u którego nabyłem samochód."
Ale wypracowanie ;-) Ludzie, tu wystarczą 2 proste zdania. FCA zadziwiająco poważnie traktuje te zgłoszenia.
Czekałem, czekałem i w końcu się doczekałem, zgłoszenie 14.12.2017.
Odniosłem wrażenie że nie jestem mile widzianym klientem... :)
bartusssp
01-02-2018, 16:25
Ja dzisiaj wjechałem od aso w sprawie wygłuszenia, nic nie wiedzą powiedzieli, że muszę zgłosić reklamację, aso sporządzi dokumentację foto i prześle to wyżej, byłem autem służbowym kazali przyjechać jeszcze raz tipkiem. Ja na to, że nie będę jeździł w kółko i mają sporządzić stosowne pismo, odmówili powiedzieli, że bez samochodu nic nie zrobią. Najlepsze jest to,że jeden z pracowników wypowiedział się, że opiszą wszystko i podsumują, że się nie należy i prześlą do fiata. Dawno się tak nie wkurzyłem co za dup...ki Rozmowa zakończyła się tym, że kazali mi zgłosić samemu na ciao fiat
jack1982
01-02-2018, 18:14
jest ok jet uper
muchac35
01-02-2018, 23:33
Po 3 (trzech) miesiącach od zakupu kilku zgłoszeniach przez formularz i kilku telefonach dziś otrzymałem osłonę z kompletem zatrzasków
Zamontowalem w minutę i sprawa zakończona.
Dzis bylem w ASO miedzy innymi z tym tematem , pan mechanik który "wywoływał zgłoszone usterki" wraz ze mną ( takie jak podbijanie obrotów do 1900 , haczenie biegów 2 i 4 przy dynamicznym wrzucaniu) odrzucił wszystkie, nie znalazł podstaw... a osłone to "żebym sobie z diesla zamówił bo tu juz bylo pare osób co też chciały" i o tako. [emoji3]
Ja usłyszałem że to wygluszenie to tylko dla diesla a w naszym eperku to tego nie moge sprawdzic bo cuagle mnie wywala
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
A jak to sie wchodzi w tego epera zeby sprawdzić?
bahamut24
16-02-2018, 22:05
Z oslona cyrk totalny. U mnie w Bydgoszczy mieli liste z numerami vin (oczywiscie mojego nie bylo) i pytali czy dostalem pismo z FCA ( oczywiscie nie) . Pocieszajace ze temat znaja i mowili abym czekal. Nie chcialem przed pierwszym przegladem wysylac do FCA ale w marcu wysle.
slawcio74
22-02-2018, 19:48
Z oslona cyrk totalny. U mnie w Bydgoszczy ...
Cóż , ja tego "cyrku totanego" w Bydgoszczy nie zauważyłem, temat pozytywnie załatwiony... Może to kwestia mojego uroku osobistego :-)
bahamut24
22-02-2018, 20:09
Przeczytales caly moj post? Bo nie napisalem ze u reiskiego jest cyrk a sprawa z oslona. W niektorych aso w ogole nie wiedza o co kaman. Niby pismo jest od" szefa" ze sie nalezy tylko czemu kampanii nie oglosili?
Bo fiat ma nas w czarnej d.....pupie
Tylko jak to jest z ta oslona bo gosciu mi mowol ze oslona pasuje tylko do diesla to prawda czy mnie w (W)uja robił
Robił Cię i to jeszcze jak..... Ja kupiłem osłonę do benzyny 1,4 tj i pasuje jak ulał. Kolega miał w benzynie osłonę od nowości założoną w fabryce.... Jak popadło tak zakładali. Jak się Turek spóźnił z osłoną albo poszedł na kebaba to mu kilka na taśmie przejechało bez osłony... proste
Kręcą, kłamią, kombinują po tych serwisach okropnie. Ja nie mogę narzekać na swój serwis- bo jak gdzieś wyżej napisałem- zapytałem o osłonę bo u mnie nie było, to zaproponowali termin w którym miałem przyjechać, aby ją uzupełnić, i ją uzupełnili. Bez marudzenia i żadnych kosztów dodatkowych....
To będę musiał napisac do Fiata o ta osłonę
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
tedybear
23-02-2018, 23:32
Wiecie co Panowie lenie z Was śmierdzące, że głowa boli. Napieprzacie na forum farmazony a nie chce Wam się poczytać postu od początku do końca. Temat był wałkowany w dwóch postach i szczegółowo opisane co i jak, szczególnie iż temat ja sam rozwijałem i pisałem do FCA.
Więc zamiast wymieniać się przypuszczeniami przeczytajcie coś od początku to będziecie wiedzieli jak postępować. Proszę.
Chciałbym podziękować osobom które rozpoczęły temat dziury ( bo pewnie do dnia dzisiejszego bym o tym nie wiedział ) a tak kontakt z Fca, później serwis 20 min. I osłona na swoim miejscu.âş
tedybear
25-02-2018, 12:25
Nie ma sprawy
maciejlas
02-03-2018, 18:27
"Mam I Ja". Poznań - Wojciechowskiego, po interwencji FCA. Pozdrawiam tedybear.
Również dziękuje osobom które zaangażowały się w temat dziury, na 100 % bym nie wiedział że cos takiego istnieje albo bym pomyślał że TTTM. A tak to wczoraj kontakt z FCA a dziś najpierw telefon z Bielska a za godzinę od dealera że jak osłona się pojawi w serwisie to zapraszają na zamontowanie. Jeszcze raz dziękuje.
Tedy, ja również dziękuję, temat dziury rozkręcony tak, że teraz przy okazji przeglądu w ASO na moją prośbę od razu się tym zajęli, część już zamówiona. Kilka miesięcy temu, jak się zaczynała afera, to samo pytanie - wtedy robili wielkie oczy i udawali, że o niczym nie wiedzą.
tedybear
07-03-2018, 23:14
Cała przyjemność po mojej stronie. Jak mogę to pomogę.
pepe1296
07-03-2018, 23:54
Również dołączam się do podziękowań dla Tediego. Brawo!!!
U mnie wszystko sprawnie załatwili w ASO Tarnow
tedybear
08-03-2018, 10:02
cieszę się chłopaki
A jak dlugo czekaliscie na info z salonu od czasu pozytywnej informacji od FCA? Bo ja juz wysłałem maila 27.02dostalem odp z FCA i jak narazie cisza ze strony salonu
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
A jak dlugo czekaliscie na info z salonu od czasu pozytywnej informacji od FCA? Bo ja juz wysłałem maila 27.02dostalem odp z FCA i jak narazie cisza ze strony salonu
Tak jak napisałem email we wtorek, wczoraj o 15.45 telefon z Bielska a o 16.33 z salonu. Salon to Dukiewicz Warszawa.
maro1500
10-03-2018, 20:09
Kurde to jak to jest, mial byc to blad, a puszczaja dalej auta bez tej maty...
kowalgwo
10-03-2018, 21:17
ktoś ma zdjęcie tego brakującego wygłuszenia, bo nie za bardzo mogę namierzyć pierwotny wątek
ktoś ma zdjęcie tego brakującego wygłuszenia, bo nie za bardzo mogę namierzyć pierwotny wątek
Tu masz http://fiatklubpolska.pl/tipo-531/dziura-pod-kokpitem-38946/
W piątek odebrałem Tipka i okazało się, że też nie ma tej osłony. Sprawdziłem wszystkie stojące w salonie i też nie miały. No ale brak wpisaliśmy w protokół ZO i mają mi ją przysłać. Oczywiście musiałem powiedzieć, że sprawa jest znana w FCA i chyba nie będziemy bawić się w mail'e.
A więc TeddyBear ode mnie też dzięki, bo sprawa będzie załatwiona pozytywnie.
ZAFFERANO
19-03-2018, 17:14
A jak dlugo czekaliscie na info z salonu od czasu pozytywnej informacji od FCA? Bo ja juz wysłałem maila 27.02dostalem odp z FCA i jak narazie cisza ze strony salonu
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Ja czekałem miesiąc bo nie było osłon w magazynie FCA
do mnie dryndali i mam się umówić na konkret dzien na wymiane :D Dziękować Panie Tedy
tedybear
20-03-2018, 13:59
Dziekuje Panowie za podziękowania - umówmy się gdzieś na dwa dni na wódkę i po sprawie :)
No i osłona na swoim miejscu :D
31555
We wtorek 27 marca zadzwoniłem w sprawie braku wygłuszenia do serwisu Inter Auto Kraków na Zakopiańskiej (tam kupowałem auto). Miły pan poinformował mnie, że znają temat i poprosił o podanie danych auta. Godzinę później zadzwonił że osłona jest dla mnie zamówiona i będą się ze mną kontaktować jak przyjdzie.
W środę 4 kwietnia otrzymałem telefon że osłona jest na miejscu i mogą umówić się na montaż. Akurat byłem na autostradzie z Katowic do Krakowa, odpowiedziałem że będę za godzinę. Po dotarciu do salonu zabrano mi auto na warsztat, a po ok. pól godzinie miałem je z powrotem z zamontowaną osłoną. Nie musiałem pokazywać żadnych dokumentów.
Czekając na odbiór zaglądnąłem do nowego Fiata Tipo wystawionego na salonie - osłony tam nie było.
alexander_Felix
06-04-2018, 09:42
Mi ASO robi kłopot w postaci "niekompatybilności" braku wygłuszenia - wg. ASO mój VIN wskazuje na fabryczny brak takowego.
bahamut24
06-04-2018, 09:55
Jak u mnie. Po wymianie opon na letnie jak ciagle brak oslony dla mnie to pisze do FCA
Mi dosłali osłonę przed samymi świętami, czyli dokładnie 2 tygodnie po odbiorze Tipo. Wczoraj próbowałem ją zamontować, ale nie miałem nic cięższego po ręką, żeby walnąć w zapinki. Może macie na to jakiś pomysł.
A tak swoją drogą, dowiedziałem się, że rzekomo na rynek polski te osłony montowane są tylko do diesli. Jakie to cuda opowiadają w salonach...
alexander_Felix
06-04-2018, 10:22
Osłonę mogę zamówić - koszt około 80 zł bez montażu. Chyba sobie w kulki lecą ...
Osłonę mogę zamówić - koszt około 80 zł bez montażu. Chyba sobie w kulki lecą ...
No to pisz Pan do FCA.
Ta cała sytuacja jest zupełnie bez sensu, że się tak wypinają, chociaż jest oficjalna wykładnia FCA Polska. Niektórzy dilerzy widać nie odrobili pracy domowej. Tak jak pisałem, w Krakowie najpierw było tak, że udawali, że nic nie wiedzą, parę miesięcy później wystarczyło jedno zdanie i już było zapewnienie, że oczywiście się tym zajmą. Ja dostałem moje wygłuszenie (z montażem, a nie że sobie muszę sam radzić jak jeden z przedmówców) w środę. Jestem zadowolony, bo po pierwsze - faktycznie bardziej estetycznie to wygląda, po drugie - zniknęło uczucie, że dostałem wybrakowany produkt :)
FCA zrobiło to w połowie przypadków dla świetego spokoju aby uniknąć bicia piany.
Jeszcze raz wróćmy do początku: W specyfikacji w EPER osłona jest przewidziana dla HB i SW we wszystkich wersjach (podobnie jak np. uszczelkiw przednich drzwiach) a dla sedana tylko w dieslu. Równie dobrze można się czepić że nie ma lampki w schowku, uszczelki pod maską itp. Obecnośc tej osłony ma tylko działanie psychologiczne bo generalnie to ona nic nie poprawia.
FCA zrobiło to w połowie przypadków dla świetego spokoju aby uniknąć bicia piany.
Jeszcze raz wróćmy do początku: W specyfikacji w EPER osłona jest przewidziana dla HB i SW we wszystkich wersjach (podobnie jak np. uszczelkiw przednich drzwiach) a dla sedana tylko w dieslu. Równie dobrze można się czepić że nie ma lampki w schowku, uszczelki pod maską itp. Obecnośc tej osłony ma tylko działanie psychologiczne bo generalnie to ona nic nie poprawia.
Twoja interpretacja byłaby do przyjęcia, gdyby nie cytowana wcześniej odpowiedź jakiegoś ważnego dyrektora z FCA PL, że jest to błąd linii produkcyjnej i ASO mają obowiązek to naprawić. Także ja tu widzę bajzel i niekonsekwencję po stronie FCA.
Twoja interpretacja byłaby do przyjęcia, gdyby nie cytowana wcześniej odpowiedź jakiegoś ważnego dyrektora z FCA PL, że jest to błąd linii produkcyjnej i ASO mają obowiązek to naprawić. Także ja tu widzę bajzel i niekonsekwencję po stronie FCA.
Product managerowi - bo to chyba z nim była komunikacja (z całym szacunkiem) ale daleko do dyrektora tym bardziej ważnego.
I powiedział że jest to efekt błędu na linii produkcyjnej ale nie powiedział, że błąd dotyczy każdego egzemplarza.
I znów powołując się na dokumentację: dotyczy to np. mojego samochodu - też osłony nie miał a wg epera jest przewidziana) a nie dotyczy to sedana w benzynie który osłony nie ma i nie jest przewidziana. Tak samo w niektórych sedanach w popie jest przewidziana lampka schowka a u mnie nie.
To "życzeniowa" interpretacja jego słów i dowód na to że nie należy nic nigdy mówić tylko wydać komunikat na piśmie dokładnie przeanalizowany przez sztab doradców prawników itp. Gościu się pospieszył ale juz sie nauczyli i w sprawie uszczelki w przednich drzwiach konsekwentnie pokazują środkowy palec do góry.
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.