Zobacz pełną wersję : Maglownica Fiat stilo Multijet 1.9
tosia123456
29-10-2017, 20:36
Witam, poszukuje maglownicy do Fiata Stilo, z silnikiem 1.9 MultiJet 120KM 2007r.
A co ci sie stało że magla szukasz??
Pewnie stuka, norma w stilo.
Nr ricambi maglownicy to 51733142. Tutaj masz aukcję z oryginalną przekładnią po regeneracji:
PRZEKŁADNIA MAGLOWNICA FIAT STILO TRW 51733142 (6815829593) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. (http://allegro.pl/przekladnia-maglownica-fiat-stilo-trw-51733142-i6815829593.html)
CENA OBOWIĄZUJE PRZY ZWROCIE STAREJ ORYGINALNEJ PRZEKŁADNI/POMPY
(nadającej się do regeneracji)
Pewnie stuka, norma w stilo.
nie wiem czy taka norma , miałem stilo 330tys nalotu nie stukała , 2 stila na handel sprowadziłem , tez magle nie stukały
U mnie też nie stuka, póki co. A powiedzcie mi, czy u Was po włączeniu trybu CITY kierownicę można kręcić dosłownie jednym palcem? Mam wrażenie jakby od jakiegoś czasu wspomaganie chodziło u mnie ciężej.
radio19966
04-11-2017, 16:55
moje stilo 317k według Komputera i nic nie stuka co dowspomagania tow instrukcji piszą że moze się usztywniać jeśli jest mocno użytkowny tryb CITY
U mnie też nie stuka, póki co. A powiedzcie mi, czy u Was po włączeniu trybu CITY kierownicę można kręcić dosłownie jednym palcem? Mam wrażenie jakby od jakiegoś czasu wspomaganie chodziło u mnie ciężej.
Generalnie po włączeniu city przez 2-3s nie powinno się ruszać kierownicy. czytałem kiedyś o tym na włoskim forum.
Nic nie piszecie o tym jednym palcu ;) Da radę? A co do usztywnienia układu kierowniczego w trybie CITY, u mnie nic takiego instrukcja nie podaje.
Ja potwierdzam na City kiera b.lekko chodzi.
U mnie da sie kręcić jednym palcem. A z tym czekaniem to prawda jak pisał kolega wyżej. A ja mam 270tkm nabite i nie stuka. Stukanie może powodować drążek stabilizatora i to jest najbardziej prawdopodobne.
radio19966
05-11-2017, 07:05
Samochód wyposażony jest w elektryczny
system wspomagania kierownicy, funkcjonujący
tylko z kluczykiem w wyłączniku zapłonu
pozycji MAR i uruchomionym silniku,
nazwany „Dualdrive“, który umożliwia dostosowanie
siły koniecznej do obrotu kierownicą
w zależności od warunków jazdy.
OSTRZEŻENIE W przypadku szybkiego obrócenia
kluczyka w wyłączniku zapłonu,
funkcjonowanie wspomagania będzie możliwe po 1-2 sekundach.
WŁĄCZENIE / WYŁĄCZENIE
(funkcja CITY)
Aby włączyć/wyłączyć tę funkcję, nacisnąć
przycisk A-rys. 125 umieszczony na tunelu
środkowym obok dźwigni zmiany biegów.
Włączenie funkcji sygnalizowane jest napisem
CITY na wyświetlaczu wielofunkcyjnym.
Przy włączonej funkcji CITY siła konieczna
do obrotu kierownicą jest mniejsza co ułatwia
manewry parkowania; włączenie jej
jest więc szczególnie użyteczne podczas jazdy
w centrach miast.
OSTRZEŻENIE Podczas manewrów parkowania
wymagających większej ilości skrętów,
może wystąpić „utwardzenie“ kierownicy;
jest to normalne i spowodowane interwencją
systemu ochrony przed przegrzaniem silnika
elektrycznego napędzającego układ
kierownicy, dlatego nie jest wymagana jakakolwiek
czynność naprawcza. W trakcie
dalszego używania samochodu, wspomaganie
kierownicy zostanie przywrócone.
Ten zapis widziałem, ale nie ma on zastosowania w moim przypadku. CITY użytkuję umiarkowanie żeby nie powiedzieć rzadko, więc nie ma możliwości przegrzania silniczka wspomagania.
Co do siły z jaką muszę kręcić w trybie CITY to odnoszę wrażenie, że tryb ten działa aktualnie tak jak kiedyś przy standardowym wspomaganiu. Podczas jazdy z prędkością powyżej 50km/h układ działa bardzo sztywno, prawie jakby wspomagania nie było. Sprawdziłem wczoraj parametry w centralce wspomagania i jedyna anomalia jaką zauważyłem to niższe napięcie o ok 1.2V w porównaniu do napięcia na centralce silnika i zaciskach akumulatora. Błędów w centralce wspomagania brak. Moglibyście sprawdzić u siebie jakie napięcie zgłasza centralka wspomagania TRW oraz centralka zegarów deski rozdzielczej? Będę wdzięczny.
U mnie w trybie CITY na postoju mogę kręcić kierownicą jednym palcem. Oczywiście troszkę palec trzeba przycisnąć, żeby nie było że prawie sama się kręci.
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.