encom
13-10-2017, 00:23
Zacznę od tego co robiłem bo troszkę mi się nazbierało.
Wymieniłem alternator, pompę wspomagania, świece żarowe, węże układu chłodzenia i pompę cr.
Nie została się żadna wolna wtyczka, złączka itp.
Wcześniej fiat miał problemy z odpalaniem i często wyskskiwal błąd za dużego ciśnienia na cr, pompę cr mam od kolegi z 2,4 jtd (zmieniał nie potrzebnie) długo leżała ale była sprawna i sprawdzana parę lat temu (była zalana ropa i zaślepiona ).
Silnik nie pali nawet nie łapie, mes pokazuje ciśnienie 0bar, a zawór ciśnienia otwiera się na 50%, obroty ok 250.
Przed wymiana sprawdzałem wtryski i na przelewach było praktycznie rowno
Zostaje mi jeszcze zamiana zaworu z pompy CR na stary, ale więcej pomysłów nie mam.
Wymieniłem alternator, pompę wspomagania, świece żarowe, węże układu chłodzenia i pompę cr.
Nie została się żadna wolna wtyczka, złączka itp.
Wcześniej fiat miał problemy z odpalaniem i często wyskskiwal błąd za dużego ciśnienia na cr, pompę cr mam od kolegi z 2,4 jtd (zmieniał nie potrzebnie) długo leżała ale była sprawna i sprawdzana parę lat temu (była zalana ropa i zaślepiona ).
Silnik nie pali nawet nie łapie, mes pokazuje ciśnienie 0bar, a zawór ciśnienia otwiera się na 50%, obroty ok 250.
Przed wymiana sprawdzałem wtryski i na przelewach było praktycznie rowno
Zostaje mi jeszcze zamiana zaworu z pompy CR na stary, ale więcej pomysłów nie mam.