Zobacz pełną wersję : Fiat Bravo II 1.4 MultiAir 140KM !!!LPG!!!
mariusz9418
12-10-2017, 21:05
Witam, próbowałem znaleźć temat na forum o montażu gazu do 1.4 MT 140KM ale niestety mi się nie udało :(, jak się mylę poprawcie mnie.
Co sądzicie o montażu instalacji LPG do bravo II 1.4 MultiAir 140km ??? czy polecacie dlaczego TAK dlaczego NIE, a jeśli tak to jaką instalację polecacie. Wiem, że mało pali ale ten samochód naprawdę będzie dużo jeździł codziennie ok.100km w jedną stronę dlatego zastanawiam się nad LPG. Z góry dzięki za info pozdrawiam ! ;)
e_nornert
12-10-2017, 23:32
Stag w dobrym warsztacie (najlepiej autoryzowanym) na komponentach staga (wtryski i reduktor) bedzie ok
https://forum.autokacik.pl/index.php?/topic/444206-zagazowa%C4%87-multiaira/
markshall
13-10-2017, 08:46
Żadnych przeciwskazan w tym silniku nie ma - dobrze założona sekwencja na dobrych gratach (wydajne wtryski i parownik ) i będzie śmigać.
Wysłane z mojego SM-G800F przy użyciu Tapatalka
mariusz9418
13-10-2017, 17:42
Dzęki bardzo za pomoc ! :) czyli nie ma się nad czym zastanawiać na przyszłość.
rajtkezjusz
14-10-2017, 13:57
Mam 500X z tym silnikiem i w ASO odradzili,choć sprzedawali auta z lpg. ,to może nie potrafili sobie poradzić z narzuconą im odgórnie instalacją ? Sam silnik znosi prawidłowo lpg,bo to znana konstrukcja,może problem dotyczy wpływu lpg na olej ,a ten jak wiemy jest ważny w sterowaniu MA?
Czy LPG ma negatywny wpływ na olej, nie wydaje mi się, to raczej benzyna ma wpływ na olej, jakiś ułamek spływa po ściankach cylindra i rozrzedza olej i zmienia jego właściwości.
rajtkezjusz
15-10-2017, 12:56
Jeśli coś płynnego się przedostaje do oleju ,to gazowego tym bardziej .
e_nornert
15-10-2017, 13:10
Jeśli coś płynnego się przedostaje do oleju ,to gazowego tym bardziej .
Polemizowalbym... Gaz nawet jesli sie dostanie do cieczy to zaraz sie z niej ulotni-przy pierwszej mozliwej iokazji.
rajtkezjusz
16-10-2017, 00:02
Tak powinno być-to logiczne,lecz swego czasu miałem auto zasilane lpg i na benzynie silnik przy przyspieszaniu był cichy,ale na lpg od razu słyszałem dzwonienie metaliczne ,dochodziło z hydroregulatorów. Po zmianie oleju na inny przestało reagować na to ,czy to lpg ,czy pb. Czyli jak dla mnie lpg miało wpływ na olej . Oby fiat był mniej czuły. Teraz pytanie-ile trzeba przejechać ,aby po odliczeniu wszelkich kosztów rocznych + koszt instalacji ,zaczęła ona się zwracać i zwróciła się co do złotówki ?
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.