PDA

Zobacz pełną wersję : TIPO system S&S czy warto włączyć/używać?



Nawaroni
11-10-2017, 11:14
Serwus,
Może ktoś ma doświadczenie z tym systemem w TIPO?
jaki ma wpływ na spalanie w mieście?
jaki ma wpływ na turbinę?
jak opiszecie działanie samego systemu? Czy jest wygodny, czy raczej irytujący.
FIAT przy zakupie TIPO raczej zniechęcał mnie do korzystania z tego systemu.
Postanowiłem najpierw podpytać później popróbować :) Może ktoś ma pozytywne wrażenia?
Pozdrawiam

pietics
11-10-2017, 11:51
Witaj
używałem jeden bak ten system.
Moim zdaniem spalanie w mieście przy SS wzrasta a nie spada, zwłaszcza jak jazda w korku. Miało by to sens jeżeli jazda byłaby od świateł do świateł. Ale w większym mieście wiemy, że tak nie jest.
Działa bezproblemowo, po 30 min. można się przywyczaić. Wcześniej nie jeździłem autem z takim systemem.
Wyłączyłem i nie włączę już więcej.

giannini
11-10-2017, 13:40
Moim zdaniem spalanie w mieście przy SS wzrasta a nie spada, zwłaszcza jak jazda w korku.
Jak się uprzesz , to w korku można tak jechać , żeby SS się nie uaktywniał. Jeżeli po ruszeniu nie przekroczysz 10km/h , to po zatrzymaniu SS nie wyłączy silnika.

pietics
11-10-2017, 14:09
Jak się uprzesz , to w korku można tak jechać , żeby SS się nie uaktywniał. Jeżeli po ruszeniu nie przekroczysz 10km/h , to po zatrzymaniu SS nie wyłączy silnika.

No właśnie, musiałbym się uprzeć, i to już jest zabawa...

marx30
12-10-2017, 10:08
Przy silniku z turbiną wyłączyc i zapomnieć. Jak bez dopłaty to brac bo lepsze aku i rozrusznik, jak nie to olać i różnicę wydać na panienki alkohol i narkotyki :-)

juri
12-10-2017, 10:15
w dieselu czy tjet SS to zabójstwo dla turbiny żadna oszczędność, a w lecie czy zimie w korkach odpada też bo nici z klimy i grzania.

kartonik
20-11-2017, 15:32
Mam S&S i jest ten "inteligentny" alternator ale mam wątpliwości, co do prawidłowego ładowania akumulatora. Praktycznie cały czas ładuje mi poniżej 13V i jak sprawdzam po dłuższym postoju stan napięcia spoczynkowego to jest na poziomie 12,2V, co świadczy o sporym niedoładowaniu. Jest możliwe, że układ odpowiedzialny za monitorowanie kondycji akumulatora działa nieprawidłowo i błędnie steruje poziomem ładowania alternatora?