PDA

Zobacz pełną wersję : komunikat awaria esp hill holder i koniec jazdy



marekszaman5
17-09-2017, 12:55
Witam ,

w czasie jazdy pokazały się komunikaty o esp i hill holder (świeciła się ikonka) dodatkowo zapaliła się ikonka uszkodzenia światła .Przestał działać też tempomat i nie wyświetla się ikonka na zegarach. Po zatrzymaniu (na szczęście na parkingu ale w sanatorium 450 km od domu )nie wyświetlają się zegary ale samochód można odpalić ale zablokowany jest w trybie p. Z tego co przeczytałem może to być alternator . Czy warto bawić się w odłączanie akumulatora czy od razu szukać mechanika ? Dodam ,że jakieś dwa miesiące temu wymieniałem tarcze i klocki ale nie wymieniłem przewodu od stanu zużycia klocków i cały czas świeciła się kontrolka i wyświetlał sie komunikat sprawdź stan klocków .
Nie pokazują się również wskazania komputera pokazujące prędkość średnią , zużycie etc

manic
17-09-2017, 13:02
Czujnik zużycia klocków nie ma nic do tego. Jak możesz odpalić auto to sprawdź napięcie na akumulatorze przed i po odpaleniu - będziesz miał odpowiedź czy alternator ładuje.

marekszaman5
17-09-2017, 13:10
auto odpala tylko nie mam czym , jestem w malutkim miasteczko na granicy z ukrainą i musze się w poniedziałek rozeznać kto? co?

Stomil
17-09-2017, 16:51
Z Horyńca do Lubaczowa masz blisko.

marekszaman5
17-09-2017, 17:00
Możesz tam kogoś polecić?

Stomil
17-09-2017, 17:32
Nie ale tam z pewnością coś lub kogoś znajdziesz.

jarokuc
17-09-2017, 21:16
Jak masz problem ze znalezieniem mechanika w Lubaczowie napisz priv dam Ci namiary na super elektro-machanika

Wysłane z mojego X12 przy użyciu Tapatalka

lisekg
18-09-2017, 12:44
Sprawdź bezpieczniki w komorze silnika lub połączenie masowe... raczej bym tu szukał... może coś zaśniedziało

marekszaman5
18-09-2017, 16:27
Mechanik znalazł przepalony bezpiecznik światła stopu i w komorze silnika duży bezpiecznik wspomagania kierownicy . Po wymianie wszystko było ok przez 10 sekund pokazały się tablice zegarów i spaliło bezpiecznik wspomagania kierownicy . Mają szukać na spokojnie skąd te zwarcie. Ponieważ mam zblokowaną skrzynię w pozycji p powrzucali mi ręcznie tryb do jazdy i zpojechałem do warsztatu i czekam na diagnozę.

lisekg
19-09-2017, 12:21
Wygląda na zwarcie/upalenie wtyczki przy wspomaganiu ukł. kierowniczego ( pompie ).... Przypadłość Crom...