lukg20
11-09-2017, 13:57
Dzień dobry,
Od tygodnia borykam się z problemem przepalającego się bezpiecznika F22, umieszczonego w rozdzielce przy akumulatorze.
Stało się to nagle podczas jazdy, i teraz każdorazowa wymiana bezpiecznika wystarcza na kilku minut jazdy.
Na wolnych obrotach działa znacznie dłużej.
Dziś znalazłem schemat elektryczny, ale wynika z niego że z bezpiecznika idzie bezpośrednio do ECU(M10) na piąty pin.
Profilaktycznie wymieniłem pompę w baku (bo miałem), ale to nie to...
Mam też podejżenia, że to wina regulatora ciśnienia paliwa, ale szkoda mi kupować nowego, skoro nie mam pewności.
Może spotkał się ktoś już z tym problemem ?
Będę wdzięczny za wszelkie sugestie i informacje na ten temat.
29292
Od tygodnia borykam się z problemem przepalającego się bezpiecznika F22, umieszczonego w rozdzielce przy akumulatorze.
Stało się to nagle podczas jazdy, i teraz każdorazowa wymiana bezpiecznika wystarcza na kilku minut jazdy.
Na wolnych obrotach działa znacznie dłużej.
Dziś znalazłem schemat elektryczny, ale wynika z niego że z bezpiecznika idzie bezpośrednio do ECU(M10) na piąty pin.
Profilaktycznie wymieniłem pompę w baku (bo miałem), ale to nie to...
Mam też podejżenia, że to wina regulatora ciśnienia paliwa, ale szkoda mi kupować nowego, skoro nie mam pewności.
Może spotkał się ktoś już z tym problemem ?
Będę wdzięczny za wszelkie sugestie i informacje na ten temat.
29292