Nikita_Bennet
30-07-2017, 16:33
Witajcie, spytam tutaj (jeżeli źle wybrałem to proszę MODa o przeniesienie).
Czy w cenie tak do 13-15tys PLN idzie kupić bravo II którym da się jeszcze pojeździć powiedzmy jakieś 100kkm?
Przeglądałem ostatnio ogłoszenia i byłby to rocznik 2008 w dieslu (zależy aby był diesel).
Z czym należy się liczyć przy tym aucie? Jakieś typowe awarie? Jakieś typowe ogniska korozji?
Po prostu obecny benzyniak ma 250tys od nowości i pewnie za jakieś 15-30tys pójdą wtryski LPG do wymiany więc jakiś koszt, poza tym nie ma klimy czego mi dość mocno brakuje.
Pomyślałem nad bravo bo jest ładne. Zastanawiam się tylko czy nie wpakuję się na minę (remont). W obecnym nic nie muszę robić bo nawet progi są zrobione ale klimy brakuje tak latem jak i jesienią gdy szyby parują a jedzie kilka osób w aucie.
Potrzebne mi jest na dojazdy przez cały rok (także zimy z -20st) do roboty na dystansie 100-130km w jedną stronę czyli max 250km na dzień (m.in dlatego diesel).
Czy w cenie tak do 13-15tys PLN idzie kupić bravo II którym da się jeszcze pojeździć powiedzmy jakieś 100kkm?
Przeglądałem ostatnio ogłoszenia i byłby to rocznik 2008 w dieslu (zależy aby był diesel).
Z czym należy się liczyć przy tym aucie? Jakieś typowe awarie? Jakieś typowe ogniska korozji?
Po prostu obecny benzyniak ma 250tys od nowości i pewnie za jakieś 15-30tys pójdą wtryski LPG do wymiany więc jakiś koszt, poza tym nie ma klimy czego mi dość mocno brakuje.
Pomyślałem nad bravo bo jest ładne. Zastanawiam się tylko czy nie wpakuję się na minę (remont). W obecnym nic nie muszę robić bo nawet progi są zrobione ale klimy brakuje tak latem jak i jesienią gdy szyby parują a jedzie kilka osób w aucie.
Potrzebne mi jest na dojazdy przez cały rok (także zimy z -20st) do roboty na dystansie 100-130km w jedną stronę czyli max 250km na dzień (m.in dlatego diesel).