smnster
28-07-2017, 22:39
Serdecznie witam wszystkich!
Posiadam Fiata Stilo 1.9 jtd 2002 rok. W grudniu 2016 roku przy 215 tyś. km została wymieniona uszczelka pod głowicą. Naprawa została przeprowadzona zgodnie ze sztuką wymiany uszczelki (zamontowane nowe śruby, planowanie głowicy etc). W maju podczas podróży w trasie spadł mi wąż gumowy z pompy wody, w układzie był olej. Obecnie auto ma zrobione obejście chłodniczki oleju, w celu wyeliminowania ewentualnej możliwości dostawania się oleju do układu chłodniczego przez jej nieszczelność. Została wymieniona pompa wody i gumowe węże. 2 tyg temu zaraz po odpaleniu samochodu wyrzuciło mi płyn chłodniczy. Dolałem nowy płyn, kilkukrotnie używałem samochodu. Ostatnio podczas użytkowania pojawił się komunikat "low oil pressure", spadł przewód gumowy od popmy wody i wyleciał płyn chłodniczy zmieszany z olejem. Auto nie nadaje się już do jazdy. Czy to możliwe, że po zrobieniu 5 tyś km ponownie padła mi uszczelka? Czy bardziej głowica ma mikropęknięcia. Nie chcę sprzedawać auta, ale wizja inwestycji 3 tyś w kolejny remont mnie przerasta. Czy ktoś z Was ma sprawdzony warsztat w Krakowie? Bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuję:)
Posiadam Fiata Stilo 1.9 jtd 2002 rok. W grudniu 2016 roku przy 215 tyś. km została wymieniona uszczelka pod głowicą. Naprawa została przeprowadzona zgodnie ze sztuką wymiany uszczelki (zamontowane nowe śruby, planowanie głowicy etc). W maju podczas podróży w trasie spadł mi wąż gumowy z pompy wody, w układzie był olej. Obecnie auto ma zrobione obejście chłodniczki oleju, w celu wyeliminowania ewentualnej możliwości dostawania się oleju do układu chłodniczego przez jej nieszczelność. Została wymieniona pompa wody i gumowe węże. 2 tyg temu zaraz po odpaleniu samochodu wyrzuciło mi płyn chłodniczy. Dolałem nowy płyn, kilkukrotnie używałem samochodu. Ostatnio podczas użytkowania pojawił się komunikat "low oil pressure", spadł przewód gumowy od popmy wody i wyleciał płyn chłodniczy zmieszany z olejem. Auto nie nadaje się już do jazdy. Czy to możliwe, że po zrobieniu 5 tyś km ponownie padła mi uszczelka? Czy bardziej głowica ma mikropęknięcia. Nie chcę sprzedawać auta, ale wizja inwestycji 3 tyś w kolejny remont mnie przerasta. Czy ktoś z Was ma sprawdzony warsztat w Krakowie? Bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuję:)