Zobacz pełną wersję : Stilo 1.9 jtd swap skrzyni biegów na F40 z Bravo 2.0 jtd 165 km ?
Witam,
vin 19200000427838
silnik 1.9 jtd 16v 140 km
skrzynia 6-biegów
Montowane były chyba 2 rodzaje M32 i jakaś inna i u mnie chyba właśnie jest ta inna, nie mogę ustalić modelu.
Słyszałem ostatnio że możliwy jest swap na F40 z bravo 2.0jtd 165 km
Ma ktoś doświadczenie ?
Chciałbym wiedzieć co wziąć pod uwagę przy zakupach, czyli
skrzynia
sprzęgło
dwumasa
wysprzęglik
półosie
co jeszcze?
jak z mocowaniami ?
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
Wsteczny podciągany, wchodzi za 6 biegiem
C 530 - fiatowska skrzynia 6-cio biegowa, wsteczny jest obok 6 biegu, na obudowie skrzyni jest bagnet do sprawdzania poziomu oleju
C 544 - oplowska konstrukcja (kod w Oplu to M32), 6-cio biegowa, wsteczny obok 1 biegu
C 542 - również oplowska konstrukcja (kod w Oplu to F40), wsteczny obok 1 biegu
Czyli jeżeli sądzisz, że nie masz M32 to masz C530. Przeróbka będzie droga i wymagała wielu rzeczy:
sprzęgło + dwumas
skrzynia
trzeba dorabiać półosie
robocizna + adaptacja tego
To wszystko się pewnie zamknie w dobrych kilku tysiącach.
Dzięki za odpowiedź,
jest ten bagnet i tor wstecznego się zgadza, czyli mam właśnie c 530
Mocowanie skrzyni będzie takie samo?
Racjonalnie podchodząc do tematu, jak już skrzynia całkowicie się rozsypie innego rozsądnego wyjścia nie mam, regeneracja, na kilka miesięcy i będzie podobnie.
Chcę powoli kompletować graty, możesz jakoś pomóc co do oznaczeń części, żeby łatwiej mi było szukać po aukcjach ?
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
co do przeróbki półosi, tym się nie martwię, zrobi się ;)
Czyli zakładając że C542=F40=odpowiednik skrzyni z 2.0 jtd 165 km i była montowana w stilo, to chyba taką najlepiej poszukać?
Racjonalnie to będzie poszukać takiej skrzyni jak ta obecnie zamontowana czyli C530.
Do listy części do wymiany przy skrzyni F40 dopisz jeszcze linki i cały mechanizm w kabinie, bo raczej nie wrzucisz nim wstecznego w F40.
Poza tym w Stilo nie było silnika 2.0 Multijet i skrzyni F40 wg. mnie też.
Wysłane z mojego HTC Desire 820 przy użyciu Tapatalka
No ale piszę, że przy tym co jest ona wytrzyma pewnie ze 3 miesiące, to ja tu racjonalności nie potrafię się dopatrzyć :)
Kolejna sprawa jest taka, że będzie robione jeszcze więcej, a z C530 już jest za dużo.
Oryginalnie nie było 2.0jtd w stilo
Wracając do tematu, słyszałem, że gdzieś w Warszawie jeździ takie stilo z F40, podobno dobrze ten swap wyszedł i napęd wytrzymuje blisko 300 km.
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
oczywiście to F40 jest dołożone do 1.9 jtd
C 530 - fiatowska skrzynia 6-cio biegowa, wsteczny jest obok 6 biegu, na obudowie skrzyni jest bagnet do sprawdzania poziomu oleju
C 544 - oplowska konstrukcja (kod w Oplu to M32), 6-cio biegowa, wsteczny obok 1 biegu
C 542 - również oplowska konstrukcja (kod w Oplu to F40), wsteczny obok 1 biegu
A możesz mi miszko napisać jakie skrzynie 5 biegowe siedziały w 120 konnym Stilo 1.9 Multijet? Getrag C605, czyli te same co w poczciwym 115 konnym JTD?
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.