PDA

Zobacz pełną wersję : Awarie silnika E-Torq pękające tłoki



marx30
30-06-2017, 00:17
Właśnie dowiedziałem się że silnik E-torq stosowany przecież u nas w 500X, Renegade i w Tipkach miewa poważne wpadki.
Uszkodzeniu ulegają tłoki. W załączeniu fotki z brazylijskiej strony gdzie jest on szeroko stosowany. Ponoć dotyczyło silników z 2015 roku.

bnbn1
30-06-2017, 00:29
a mówiełem ze ja chce sparwdzony włoski FIRE a nie to guano od Opla

marx30
30-06-2017, 07:54
a mówiełem ze ja chce sparwdzony włoski FIRE a nie to guano od Opla
To nie od opla a z mini. BMW sprzedało fabrykę Tritec Chryslerowi no i w ten sposób pierwowzór tego silnika znalazł się w FCA.
Może to kwestia stosowania biopaliw bo tam na tym jeźdżą?
Tak czy inaczej chyba warto wiedzieć i może lepiej unikać LPG w tym silniku?

miszko
30-06-2017, 22:16
A ile takich przypadków opisują?

marx30
30-06-2017, 23:17
nie wiem bo po portugalsku to średnio rozumiem ;-)

anoru
30-06-2017, 23:42
Patrząc na wątek na forum brazylijskim to chyba jednak dotyczyło starszych wersji (wpis 2013 r.) szczególnie oferowanej tam wersji 1.8
Oficina Brasil • Exibir tópico - motor etorq 1.6 16v (http://www.oficinabrasil.com.br/forum/2-reparador-para-reparador/motor-etorq-1-6-16v-t89801.html)

marx30
01-07-2017, 14:00
Patrząc na wątek na forum brazylijskim to chyba jednak dotyczyło starszych wersji (wpis 2013 r.) szczególnie oferowanej tam wersji 1.8
Oficina Brasil • Exibir tópico - motor etorq 1.6 16v (http://www.oficinabrasil.com.br/forum/2-reparador-para-reparador/motor-etorq-1-6-16v-t89801.html)
Z tego linka tak wynika. No ale wątpliwosci pozostają

bnbn1
01-07-2017, 19:43
To nie od opla a z mini. BMW sprzedało fabrykę Tritec Chryslerowi no i w ten sposób pierwowzór tego silnika znalazł się w FCA.
Może to kwestia stosowania biopaliw bo tam na tym jeźdżą?
Tak czy inaczej chyba warto wiedzieć i może lepiej unikać LPG w tym silniku?

co by nei mówić FIRE jest bardziej wytrzymały :-)

(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.


A ile takich przypadków opisują?

pytanei jak najbardziej zasadne bo jak to bylo 100 przypadków na milion silników.... to jest w statystycznych granicach awaryjności :-)