PDA

Zobacz pe³n± wersjê : Problem z DPF 1.9 jtd 120



tajny
06-06-2017, 17:31
Chłopaki, przejeździłem rok fiaciorem i nie było żadnych problemów, DPF wypalał się co kilkaset KM, ale robiłem dużo tras. Późną jesienią zmieniłem olej i od tego czasu autem porusza się dziewczyna (samo miasto). Ostatnio wsiadłem do bravki i jej nie poznałem. Czuć, że trochę gorzej się zbiera, wypalanie włącza się co kilkadziesiąt km (mniej więcej 80), wywaliło "zmianę oleju silnikowego" ( zmieniany był 4 tys temu). Szybki pomiar bagnetem- jest go za dużo i rozrzedzony ropą.
Ciąć DPF? Czy zmieniać olej, wypalanie przez kompa i jeździć dalej (użytkowanie po mieście).

lorak06073
06-06-2017, 18:47
Pierwsze pytanie na jaki olej zmieni³es? Nawet w miescie powininien wypalac sie co jakie¶ 400 km. Komunikat o wymianie oleju po 4 tys to stanowczo za szybko. Koniecznie wywalaj chwasta bo zajezdzisz turbine.

tajny
06-06-2017, 20:28
La³em tylko dedykowany Selenia. Zawsze filtry, ogólnie dbam o auto.
Jak to kosztowo wygl±da, 500, 800, 1000?

lorak06073
06-06-2017, 21:58
oko³o tysiaka. wyciêcie i wyprogramowanie dpf.

Abramsik
07-06-2017, 09:01
Ju¿ wszyscy mówi± o "kastracji" a pytania tu nasuwaj± siê pytania:
- czy po wymianie oleju by³ kasowany przegl±d w przegl±dzie silniku (zak³adka DPF);
- czy ju¿ po opisanej (na marginesie chiñszczyzn±) sytuacji podpinany by³ MES i sprawdzany ten nieszczêsny DPF?
Wypalanie serwisowe to m/z ostateczno¶æ ale znalezienie dobrego (s³owo klucz) zak³adu gdzie wytn± i fizycznie i najwa¿niejsze umiejêtnie programowo we Wrocku nie powinno byæ trudno¶ci±. Reasumuj±c Dont panic, go work.