Zobacz pełną wersję : Dmuchanie z pod korka oleju
jakub1983
05-06-2017, 14:42
Witam Wszystkich na forum,
Zwracam sie z prosba do uzytkownikow cromy z silnikiem 1.9 multijet 150 km czy u Was tez wystepuje nastepujace zjawisko
- po odkreceniu korka oleju na wlaczonym silniku podskakuje od wydmuchow z pod niego a popodniesieniu delikatnie chlapie olejem ? Martwi mnie to gdyz w internecie pelno jest opini ze to oznaki jakis powaznych awarii. Auto generalnie jedzie ok brak bledow przyspiesza ok dzwiek silnika tez ok.
Dzieki
Jakub
Delikatne dmuchanie jest w każdym aucie, jeżeli nie dmucha jak lokomotywa i silnik nie bierze oleju to jest OK - zapomnij o tym i ciesz się samochodem.
Nie odkrecaj korka oleju na załączonym silniku, tracisz ciśnienie smarowania.
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Oswiec mnie kolego z tym smarowanie m
Nie odkrecaj korka oleju na załączonym silniku, tracisz ciśnienie smarowania.
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Co raz ciekawiej na tym forum mamy :lol2:
desmo999
06-06-2017, 20:07
Fuck a ja wczoraj 13litrowy silnik volvo bez kapy zaworowej puszczalem bo cos napierdalało i szukałem co....to juz po nim:(
Najpierw poczytaj potem pisz głupoty. Czy ja pisze, że nie ma wcale smarowania? Ale co ja takim dupnym fachowcą będę gadał. Koniec z mojej strony.
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Nie odkrecaj korka oleju na załączonym silniku, tracisz ciśnienie smarowania.
Może Kolega ma rację, żeby w trakcie pracy nie odkręcać korka..........spustowego, bo wtedy faktycznie ciśnienie oleju błyskawicznie spadnie do zera.
desmo999
07-06-2017, 10:48
To może nam kolega wytłumaczy a nie sie obraża. Więcej dystansu..
Marcin_Croma
07-06-2017, 23:08
Jo żech Ci pisoł, godej.
Pisołś ja?
jakub1983
08-06-2017, 13:40
Dzkeki za posty a tak w temacie ? Napisze ktos jak to jest u niego ? Czy dmucha ?
Przecież napisałem, temat można było zamknąć po drugim poście. Nawet 100% szczelne pierścienie w silniku (co jest fizycznie niemożliwe) nie spowodują zaniku dmuchania, bo w bloku ruszają się tłoki i korby, co spowoduje ruch powietrza.
krowka1978
08-06-2017, 14:12
Nie odkrecaj korka oleju na załączonym silniku, tracisz ciśnienie smarowania.
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Bardzo mnie to zaciekawiło :smile: Rozumiem, że "ciśnienie smarowania" nie ucieka przez odmę? Czego to na forach można się dowiedzieć :smile:
Jasne że dmucha, ma dmuchać, ale nie ma być catriny i nie ma ci wypluć całego oleju.
Jakieś tam drobinki jak najbardziej.
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.