PDA

Zobacz pełną wersję : Poszukuje schematu manetki zespolonej z tempo i gniazda ecu



Bongst
03-05-2017, 01:02
Panowie, potrzebuje takowy schemacik. W moim doblosie prawdopodobnie nie ma okablowania od tempo. Udało mi się dostać zespoloną manetkę ale po podłączeniu i aktywowaniu nadal nie działa tempo. Chcę spróbować jakoś samemu zakończyć temat cc w moim fiacie:-k

Bongst
18-05-2017, 14:52
Temat zakończony, udało się własnymi siłami. Tempomat działa:smile:

miszko
18-05-2017, 15:25
Z eLearn udało się wyciągnąć? Podzielisz się info?

Bongst
20-07-2017, 22:17
Raczej przekopywanie internetów i porównywanie schematów...
Na urlopie napisze co trzeba i gdzie trzeba grzebnąć.

Bongst
27-12-2017, 23:47
witam
zgodnie z wcześniejszym postem...
Jeżeli już mamy manetkę tempo trzeba sprawdzić czy mamy w gnieździe od wiązki pod pinem 8 wsadzony przewód z konektorem(u mnie nie było). Do działania tempo potrzeba dwa przewody w kostce, a mianowicie 10(gnd) i 8(cc). PIN DAMSKI KONEKTOR SUPERSEAL 0,5-1,5 TYCO 2sztuki (4960359071) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. (http://allegro.pl/pin-damski-konektor-superseal-0-5-1-5-tyco-2sztuki-i4960359071.html)
- w tym linku macie potrzebny konektor fci 125 (zamówcie więcej po jeśli ktoś chce dołożyć czujnik temperatury to będą mu potrzebne - są takie same jak do cc). Ja dorobiłem przewód linka 0,5 ok 1,5metra. A więc pin 8 z wtyczki manetki musi iść na pin 41 body compa, pin 10 z manetki idzie na pin 34 body(ale ten powinniście mieć, ja miałem). Body comp macie pod kierownicą po lewej na dole - jak otworzycie taką zaślepke to będzie widoczny. Szukamy wtyczki D( niestety jest z tyłu modułu chyba druga od góry), nie odpinałem modułu - udało mi się wyciągnąć kostkę na tyle że mogłem w niej grzebać.

304323043330434
Tu macie schematy, od punto ale jak widać w doblo też da radę :)
Jeśli mamy to ogarnięte i posprawdzane miernikiem to składamy całość i programujemy MESEM ( załączmy kontrolkę i sterowanie CC).
Trochę nad tym siedziałem, ale działa do tej pory:p
Niestety nie robiłem fotosów z montażu i nie omówiłem tutaj procedury zdejmowania kierownicy, ale gdzieś widziałem na forum rozrysowane jak zdjąć kierownicę i poduszkę(robimy na odpiętym aku).
Na forum proponowali mi konektorki z odciętego gniazda z wiązką ale to był koszt ponad 100zł(przesada), ja kupiłem bez problemu w Warszawie na wolumenie(buda 53 , chyba batpol) - chyba za 10szt zapłaciłem z 5zł.
Mam nadzieję, że komuś się przyda...

karwal128
04-11-2018, 14:28
witam
zgodnie z wcześniejszym postem...
Jeżeli już mamy manetkę tempo trzeba sprawdzić czy mamy w gnieździe od wiązki pod pinem 8 wsadzony przewód z konektorem(u mnie nie było). Do działania tempo potrzeba dwa przewody w kostce, a mianowicie 10(gnd) i 8(cc). PIN DAMSKI KONEKTOR SUPERSEAL 0,5-1,5 TYCO 2sztuki (4960359071) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. (http://allegro.pl/pin-damski-konektor-superseal-0-5-1-5-tyco-2sztuki-i4960359071.html)
- w tym linku macie potrzebny konektor fci 125 (zamówcie więcej po jeśli ktoś chce dołożyć czujnik temperatury to będą mu potrzebne - są takie same jak do cc). Ja dorobiłem przewód linka 0,5 ok 1,5metra. A więc pin 8 z wtyczki manetki musi iść na pin 41 body compa, pin 10 z manetki idzie na pin 34 body(ale ten powinniście mieć, ja miałem). Body comp macie pod kierownicą po lewej na dole - jak otworzycie taką zaślepke to będzie widoczny. Szukamy wtyczki D( niestety jest z tyłu modułu chyba druga od góry), nie odpinałem modułu - udało mi się wyciągnąć kostkę na tyle że mogłem w niej grzebać.

304323043330434
Tu macie schematy, od punto ale jak widać w doblo też da radę :)
Jeśli mamy to ogarnięte i posprawdzane miernikiem to składamy całość i programujemy MESEM ( załączmy kontrolkę i sterowanie CC).
Trochę nad tym siedziałem, ale działa do tej pory:p
Niestety nie robiłem fotosów z montażu i nie omówiłem tutaj procedury zdejmowania kierownicy, ale gdzieś widziałem na forum rozrysowane jak zdjąć kierownicę i poduszkę(robimy na odpiętym aku).
Na forum proponowali mi konektorki z odciętego gniazda z wiązką ale to był koszt ponad 100zł(przesada), ja kupiłem bez problemu w Warszawie na wolumenie(buda 53 , chyba batpol) - chyba za 10szt zapłaciłem z 5zł.
Mam nadzieję, że komuś się przyda...

U mnie piny nie były

41-10
34-8(tak jest m.in. w punto)

Tylko:

41-10
34-6

Pewnie zależy od wersji silnikowej.

Wicia
04-04-2024, 22:33
U mnie piny nie były

41-10
34-8(tak jest m.in. w punto)

Tylko:

41-10
34-6

Pewnie zależy od wersji silnikowej.

Witam,
mam Doblo Cargo 2018, 1.4 t-jet , w mesie z sukcesem wywołałem wyświetlenie ikony tempomatu na liczniku, aktywowałem tempomat, kupiłem manetkę z tempomatem od alfy gulietty, zamontowałem przełącznik zespolony ale tempomat nie ruszył :(. Przełącznik zespolony zwróciłem ponieważ miał nie sprawne automatyczne wyłączanie migaczy.

Planuję zakupić drugi przełącznik zespolony czy ktoś się orientuje czy szukać tylko oryginał do doblo czy np. od gulietty też podejdzie ?

Jeśli chodzi o doprowadzenie kabli to tak:
We wtyczce pin 8 mam wolny 10 jest.
Przy okazji montażu przełącznika zespolonego dostałem się do wtyczek z tyłu w body komputerze są dwie wtyczki zielona i pomarańczowa.
Domyślam się że kable (wychodzi że jeden) muszę podprowadzić do wtyczki pomarańczowej czy może ktoś podpowiedzieć jak prawidłowo liczyć numeracje pinów (od której strony) lub
zaznaczyć który to Pin 41 ?

dziękuję i pozdrawiam


437174371843719