Zobacz pełną wersję : Problemy Fiata 500x i TIPO - sprawa do TV
lukasz.zst
20-04-2017, 21:37
Witajcie wiele osób ma z nas Fiaty 500x z 1.4 i 1.6 benzyna zwłaszcza silniki 1.6 który jest bardzo awaryjne i nie tylko ten silnik.
Kolega oddaje sprawę do TV wszyscy co moja problemy z Fiatami 500x proszę kierować do mnie wiadomości a ja przekaże emaila gdzie KONTAKTOWAĆ sie i z kim
Chodzi też o problemy z nawigacjami uconnect 6,5 cala i innymi elementami poruszymy tez temat Fiata Tipo
Awaryjne 1,6 ? Może coś więcej ? A nie tylko "hasło"....????
lukasz.zst
20-04-2017, 21:55
NP poduszki pod silnikiem , lubia olej brać , znamy 2 przypadki wymiany silników 1.6 bo rozleciały sie , koledze też sie zpsuł silnik i bedzie artykul , nagle stneło auto zaczol palić na dwa cylindry i kopcil , uszkodzone sa uszczelki pod glowica , klopoty z serwisami
Jest już gdzieś to opisane? Chodzi mi o silnik 1,6 i jego problemy? Bo jeden pisze że przejechał ponad 20 tys i wszystko ok, Ty piszesz że występują takie problemy, nie wiem co już sądzić.
lukasz.zst
20-04-2017, 22:03
W jednym aucie wystapi a wdrugim nie.
Tu chodzi o sposób postepowania z naprawą
Dotyczy tez usterk elektrycznych i mechanicznych
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
http://fiatklubpolska.pl/tipo-531/zezwolenie-fiata-na-czesci-i-oleje-nie-orginalne-36395/
Dosatłem takie pismo
NP poduszki pod silnikiem , lubia olej brać , znamy 2 przypadki wymiany silników 1.6 bo rozleciały sie , koledze też sie zpsuł silnik i bedzie artykul , nagle stneło auto zaczol palić na dwa cylindry i kopcil , uszkodzone sa uszczelki pod glowica , klopoty z serwisami
Czy możesz coś więcej napisac nt. tych dwóch przypadków wymiany silnika? Czytalem założony przez ciebie wątek w dziale Fiata 500x ale nie ma tam zadnych konkretów. Przydał by się szczegółowy opis tych przypadków.
Wysłane z mojego LG-D620 przy użyciu Tapatalka
slawcio74
21-04-2017, 22:48
Kolega oddaje sprawę do TV wszyscy co moja problemy z Fiatami
Ale będzie gruba sprawa , zapewne w TVN 24 będzie specjalne wydanie :lol: Może nawet powstanie specjalny kanał , proponuję nazwę : ZłomFiat TV . Jak Was czytam to śmiech mnie ogarnia , jednemu coś tam gdzieś stuka , drugiemu chyba za dużo oleju bierze, trzeciemu trzeszczy w drzwiach, czwarty dał sobie zamontować gaz i wierzył że w aso naprawdę się na tym znają .....
tedybear
21-04-2017, 23:06
Koleś bije pianę niepotrzebnie - tak jak z tym pismem. Gdzie jest napisane, że pozwala. Napisane też że zaleca Selenie a to co sobie wlejesz będzie zalezało od Ciebie. Możesz i piasek sobie wsypac :)
Bicie piany - pewnie pisior
Przemulak
22-04-2017, 09:16
Z tym tematem jest jak trochę z Yeti: niby istnieje, ale nikt nie widział... A tak poważnie, przeszukałem internet i nie znalazłem nic, co by świadczyło o wysokiej awaryjności silników 1.6... Trochę więcej info było na stronach Brazylijskich, ale same pierdoły.
Dokładnie, ktoś przygotowuje gównoburzę w nie istniejacej sprawie. Myślę że nawet TVN nie jest taki głupi by na to pójść.
Wysłane z mojego SGP621 przy użyciu Tapatalka
krowka1978
22-04-2017, 10:06
Wtrącę się. Temat Uconnect 6,5" akurat gównoburzą nie jest ! Wy macie zapewnione darmowe aktualizacje navi przez 3 lata, w standardzie w moim był Uconnect 5" z TomTom, aktualizacje co kwartał, roczny koszt około 200zł. Nikt nie informował i nadal nie informuje, że dopłacając aktualnie 3900zł nie masz żadnych aktualizacji. W moim mapy z 4 kwartału 2014 i aktualizacji nie będzie! Dostawca map Here, FCA się tym nigdzie nie chwali. Sprawę zgłosiłem do Rzecznika Praw Konsumenta. Pisanie do FCA to strata czasu, to co robią to jawne oszustwo. Zapewne skończy się na drodze sądowej.
lukasz.zst
22-04-2017, 11:00
http://fiatklubpolska.pl/500x-533/zapach-paliwa-na-bagnecie-oleju-w-500x-1-6-110km-36407/
Takie ma problemy np silnik 1.6
Hm pytanie tylko jaka jest skala tego? Procentowo ile 500x ma ten problem z tym silnikiem. Jeżeli macie kilka przypadków to nikt tego nie potraktuje poważnie a ew. sprawa sądowa to kupa kasy na same ekspertyzy. Nie chcę nikogo obrazić bo dla mnie osobiście takie zachowanie silnika to dramat ale liczy się skala by zainteresować media.
O temacie nawigacji słyszałem, to samo dzieje się w innych autach i min. dlatego nawet nie brałem pod uwagę wbudowanej nawigacji. Oczywiście nie tak powinna wyglądać obsługa klienta ale nawet w Mercedesach po pewnym czasie musisz radzić sobie sam. A przy systemach dedykowanych nic nie zrobisz, nie wiem dlaczego nie dają do aut androida, wtedy problem nawigacji by nie istniał, ale widać ktoś ma w tym interes...
Wysłane z mojego SGP621 przy użyciu Tapatalka
tedybear
22-04-2017, 15:28
Jaki problem uruchomić nawigację w telefonie? Ja używam albo google maps albo here ( darmowa od nokii całego świata).
Jak uruchomiłem swoją i usłyszałem głos kobiety od razu wyłączyłem. Dosłownie moherowy beret który prowadzi z ambony w kościele.
Może jest coś aby zmienić ten głos bo w ustawieniach nawigacji nie znalazłem
Popieram Tedyego. Sam nie widzę sensu dopłacania do nawigacji w której co chwila trzeba aktualizować mapy, nie ma różnych udogodnień które mają nawigacje na telefon. Google maps plus Yanosik to połączenie prawie idealne choć ma swoje jakieś wady to jest świetne. Nawet gdybym miał kupić telefon który na stałe zamocuje w aucie wyjdzie mnie to taniej niż dokupywanie nawigacji. Już lepszą rzeczą jest ekran dotykowy z całymi multimediami i ogarnianiem funkcji auta plus możliwość castowania ekranu telefonu tak jak można to zrobić w domu do TV poprzez WiFi lub android auto, a wbudowane nawigacje sobie darować.
krowka1978
22-04-2017, 17:02
Na telefony Here aktualne jest, ale już do auta nie da się. Wystarczająco długo jeździłem z telefonem przyklejonym do szyby i miałem dość walających się kabelków. Tu już nie chodzi o sam fakt wyboru nawigacji wbudowanej, ale o postępowanie, skoro bez dopłaty jest funkcjonalny Tom Tom w wersji wyposażenia Lounge, a za dopłatą dostaje się obuchem w twarz - wszędzie były podane informacje, że navi od Tom Tom - gdybym wiedział, że jest inaczej, to pozostałbym przy standardowym systemie, a tak FCA niekorzystnie rozporządziło moim majątkiem - definicja oszustwa. Jeśli Wam się chce, to poszukajcie informacji o Uconnect 6,5" na stronach Fiata - nie znajdziecie żadnej informacji o mapach, kompletnie nic, padają tylko puste frazesy Tom Tom. Nadal sprzedają oszukany system i łowią niczego nieświadomych klientów.
Swoją drogą zapomnieliście już jak dla Was do Tipo nie było aktualizacji? Teraz macie przez 3 lata za darmo.
W ASO usłyszałem, że nic nie będzie do Uconnect 6,5", bo FCA ma to w dupie, a po gwarancji być może już będą dostępne piraty... W to ostatnie wątpię, bo sprawa ciągnie się od około 2014 roku i żadnych informacji nie udało mi się znaleźć.
Jest tez taka opcja
https://m.aliexpress.com/search.htm?keywords=egea#/
Panowie. Jeśli kupiliście samochód z nawigacją i w umowie była mowa o aktualizacjach to problemu nie widzę. Słać zapytania (na piśmie) i jak uzbiera się sterta dokumentacji iść do sądu. Na pewno wygranie różnice między radiem podstawowym a tym z dopłatą...
Absolutnie nic nie tłumaczy takiego postepowania, ale... Radia fabryczne, nawigacje zawsze są śmiesznie drogie w porównaniu do standardu jaki panuje na rynku. Zwykle system fabryczny to badziewie w bardzo wygórowanej cenie.
Dawno temu w Seicento miałem radio Clarion (fiat montował te radia fabrycznie do wersji "Brush"). Radio nawet fajnie grało ale po jakimś czasie zapsuło się (po gwarancji). Zawiodłem je do serwisu Clarion i dowiedziałem się że to nie jest ich produkt. Oni jedynie udzielili licencji na nazwe. Z tym TomTom może być podobnie ;)
pelikan1
22-04-2017, 22:53
Clarion (fiat montował te radia fabrycznie do wersji "Brush"). Radio nawet fajnie grało ale po jakimś czasie zapsuło się (po gwarancji). Zawiodłem je do serwisu Clarion i dowiedziałem się że to nie jest ich produkt. Oni jedynie udzielili licencji na nazwe
Takie czasy. Chińczyk kupuję biznes, produkuje pod nazwą znanego Brand'u. Brand ma sianko za użyczenie nazwy, klient jest zadowolony bo ma markowy sprzęt, bo chińszczyzna by nie kupił - Chińczyk zarabia. Wszyscy zadowoleni.
Takie czasy. Chińczyk kupuję biznes, produkuje pod nazwą znanego Brand'u. Brand ma sianko za użyczenie nazwy, klient jest zadowolony bo ma markowy sprzęt, bo chińszczyzna by nie kupił - Chińczyk zarabia. Wszyscy zadowoleni.
Ja tam do chińczyka nic nie mam. Używam wyłącznie chińskie telefony i są super, ale to co opisałem to zwykłe oszustwo.
Swoją drogą to już pisałem gdzieś, że nie rozumiem czemu nie wsadza średniej jakości tabletu z androidem do auta. Albo niech ktoś wyjdzie z opcją ramki na telefon zamiast radia. Ogólnie to 2017 rok a nawet niea gdzie tego telefonu położyć aby był na widoku. I to jest tak w wielu samochodach.
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
Jest tez taka opcja
https://m.aliexpress.com/search.htm?keywords=egea#/
400 USD + VAT ;/. Ciekawe czy w tipo da się zamontować normalne radio 2 din...
Wat? Od chińczyka dostajesz gift, a prezenty nie sa z watem
Wat? Od chińczyka dostajesz gift, a prezenty nie sa z watem
Ile już rzeczy kupiłes z Chin?
Kupuję regularnie elektronikę z Chin. Chińczyk może nawet napisać że w środku nic nie ma. Celnicy głupi nie są i VAT naliczają. Możesz mieć oczywiście farta i twoja paczka przejdzie, ale myślę, że jak zobaczą tak duża paczkę to będzie musowo skontrolowana.
JackTheNight
22-04-2017, 23:59
Z tym TomTom może być podobnie
No nie jest podobnie, bo w Tipo są mapy Tom Tom-a, co już wiemy i już sobie aktualizowaliśmy je.
Niedługo pojawi się nawet nowa wersja mapy 986, już jest na stronie.
Jeśli chodzi o Tipo i navi to Fiat stanął na wysokości zadania i udostępnił aktualizacje na 3 lata gratis - to
i tak nieźle bo przeważnie u innych producentów każda aktualizacja kosztuje dużo pieniędzy.
Krówka, tak w ogóle to wellcome back! Koniec focha? :lol:
A te aktualizacje to jak ściągacie. Trzeba gdzieś się zalogować? I skąd będzie wiadomo że auto ma mniej niż 3 lata?
brylancik13
23-04-2017, 16:13
https://maps.mopar.eu
Logujesz sie za pomocą konta myFiat, tam po numerze VIN wszystko wiadomo, kiedy odebrałeś i kiedy zaczęła się gwarancja
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.