PDA

Zobacz pełną wersję : Błędy i ich znaczenie????



byzoeu
19-04-2017, 19:56
Witam panowie.Proszę o pomoc w rozszyfrowaniu elementow do wymiany aby obwód Airbag znów był ok.Po skasowaniu błędów zostaje to
27594

Na krótką chwilę pojawia się to
27593

A po podpięciu do abs-u nie łączy się z abs-em a po przeskanowaniu modułów takie oto
27592.

A tak z poza beczki jak ktoś z poznania czy okolic potrzebuje zczytać błędy to służę pomocą.Pomoge bo moge,mam to w genach.

marcij
20-04-2017, 07:54
Centralka nie była zalana ?

byzoeu
20-04-2017, 08:45
Wydaje mi się że nie,ale pewność uzyskam dopiero po jej demontarzu i rozebraniu czego wolał bym uniknąć. A czy przerwa w taśmie zwijaka pod kierownicą może powodować generowanie takich błędów?

miszko
20-04-2017, 08:57
Obecny = błąd występuje
Przejściowy = błąd AKTUALNIE nie występuje (był i się zapisał)

Z racji tego, że masz tego dość sporo to by sugerowało, że centralka air-bag jako wspomniano wyżej może być zalana lub jest uszkodzona w inny sposób.
Niestety ilość błędów i ich "waga" sugeruje, że nie działo się tutaj za dobrze.
Wszystkie te błędy mają status obecny, więc nie da się ich skasować, gdyż usterka występuje.

Co do ABS to masz niestety układ, który nie jest wspierany przez Twoją wersję MES'a.
Nawet w najnowszej wersji nie jest obsługiwany.

Spróbuj użyć innego programu i/lub interfejsu. Słyszałem, że Uniscan (znany też jako Euroscan lub VISA) obsługuje ten typ ABSu,
lecz jest pewnie trudno dzisiaj osiągalny. Może inne programy (tylko trzeba mieć odpowiednią głowicę) jak Autocom czy Wurth WOW ruszą ten ABS.

Masz Marea 1.8 z lat 1996-1999 z pompą ABS Lucas 32 610689-08 5SD 007 388-01?

byzoeu
20-04-2017, 11:56
Tak sie składa że auto jest w tak zwanej rodzinie od czasu sprowadzenia. Gdy pare lat temu mial go kolega to też mu paliła sie kontrolka ale wtedy w aso stwierdzili ze to problem centralki i musieli ja wyczyścić,wykasować czy przywrócić do ustawien fabrycznych jakoś tak. Od tamtego czasy kontrolka zapalala sie sporadycznie i potem sama gasla. Od jakiegoś czau gdy auto mial jego szwagier to kontrolka sie zapalila i debil zamiast to robic to zakleił kontrolke na desce bo go wk....a. Teraz mam je ja i chce to doprowadzic do ladu. Sugeruje tym ze znam historie auta i nigdy nie mialo dzwona czy czegos takiego co by moglo spowodowac wywalenie poduch bo to wtedy sie zawsze kwiatki pojawiaja.

marcij
21-04-2017, 08:22
No to zrób tak jak MES Ci radzi, posprawdzaj złącza, zobacz, czy centralka nei nosi śladów zalania a jeśli wszystko jest ok, to ja bym szukał nowej centralki. Ale to też nie jest łatwa sprawa, bo było dużo rodzajów.

byzoeu
23-04-2017, 22:53
Dopytam jeszcze o tę wtyczkę pod fotelem pasażera i identyczna jest pod kierowcy obie nie są wpięte nigdzie z tym ze pod kierowcy idzie druga do zapiecia pasów i ta działa. Do czego wychodziły te wtyczki jak miały by być wpięte?

byzoeu
14-05-2017, 11:00
Siema. Czy ma ktoś wiedzę na temat jaką oporność powinna mieć ta taśma pod kierownicą od poduszki oraz jaką oporność powinna mieć sama poduszka? Wymieniłem już centralkę na zupełnie nową fabrycznie i daje się już kasować błędy ale występują jeszcze dwa.Może jakaś interpretacja ze strony kolegów? i zastanawia mnie ta kontrolka wyłączenia poduszki pasażera (Co to jest bo gotuje mi się krew jak to czytam). Z góry dzięki za wszelakie info.27895

byzoeu
08-06-2017, 07:50
Temat airbag ogarnięty. Wymieniona centralka airbag na fabrycznie nową,wymieniona taśma pod kierownicą zaimplementowana z bravy 99r. Oraz sama poduszka kierowcy która to miała problemy z opornością co dawało stały błąd. Całość zamkneła się w kwocie 300zł. Ale bezpieczeństwo nie ma ceny. Dodam że tak tanio bo wujas co lata na tirach ogarnoł mi centralke u makaroniarzy za 50 oiro . ASO wyceniło to cudo na kwotę 976.45 zł i 2 tygodnie oczekiwania.