Zobacz pełną wersję : Problem z mocą 1.4 turbo multiair 135KM
Witam serdecznie mam problem z osiągnięciem pełnej mocy w moim punto. Przy wyższych predkościach i wysokich obrotach autko robi sie jakby przydławione. Przykładowo jadę autostradą dociskam gaz do dechy i autko jakby się dławiło dopiero odpuszczenie gazu tak do połowy poprawia ten problem. Coś jakby go dusiło dławiło lub nie pozwalało osiągnąć maksymalnej mocy. Czy ktoś miał podobny problem? Proszę o pomoc
rajtkezjusz
18-04-2017, 00:07
Zakładamy,że przy wymianie oleju kasowałeś inspekcję olejową z przestawieniem tzw chorągiewki olejowej? Jak z filtrem MA,wymieniony kiedykolwiek? Jeśli ok,to sprawdź ciśnienie paliwa u mechanika,można zdjąć przewody podciśnieniowe z regulatora paliwa ,spr palcem czy zasysa i przejechać się ze zdjętymi tymi przewodami. Wrażenie,jakby coś ci przestawiało pkt zapłonu ,co obcina moc . Wiele możliwości-trzeba spr po kolei
krowka1978
18-04-2017, 01:49
Proponuj podłączyć się jeszcze pod kompa, może jakieś błędy w ECU będą zapamiętane.
Autko miesiąc temu dopiero zakupiłem i powoli odkrywam jego bolączki. Jaki kabel do punto będzie dobry? Przed punto miałem Viaken V2 do stilo i Multiecuscan. Czy taki zestaw będzie odpowiedni? Co do oleju to dopiero będę go wymieniał w tym miesiącu i też już czytałem o tym, że trzeba coś tam w programie ustawić. Czyli jest sporo możliwości z tego co widzę odnośnie usterki.
rajtkezjusz
18-04-2017, 10:46
oj np sam brak wymian świec na odpowiednie-w autach z turbiną stosuje się te po ok 60 zł /szt ,a nie 11 zł/szt . Kombinacji wiele,dlatego poleca się auta z dokumentacją
krowka1978
19-04-2017, 09:37
Co do kabla, używam https://viaken.pl/pl/nowy-polski-elm327-v2-euroscan-2013.html- ten akurat jest na USB, ale jest też wersja Bluetooth https://viaken.pl/pl/nowy-polski-bezprzewodowy-elm327-v2-bluetooth-euroscan-2013.html.
Do całości potrzebna jest przejściówka Typ 3 - na stronie Multiecuscan jest opisane, do których modułów jest potrzebna Multiecuscan - Diagnostics software for Italian cars (http://www.multiecuscan.net/SupportedVehiclesList.aspx).
Do ECU nie potrzeba przejściówki.
Tym od Stilo dasz radę, dokupisz tylko przejściówkę Typ 3 i będziesz mógł diagnozować wszystkie moduły.
miałem podobnie to okazało się filtr powietrza zapchany,a druga przyczyna to turbina lub jak był w serisie wykasowali ci ustawienia autka, mnie tak zrobili i to na mych oczach myślałem że przyczepe ciagne.
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.