Damiano87
10-04-2017, 12:29
Witam,
Koledzy, odkąd w grudniu kupiłem Doblo cały czas walczę z brakiem mocy powyżej 3500 obr. Walczę do tego stopnia, że samochód przechrzciłem na fi*t diablo. Szybko opiszę co zrobiłem do tej pory:
zregenerowałem turbo
wymieniłem przepływomierz
wymieniłem MAP sensor
wymieniłem rozrząd
podmieniłem przetwornik turbo
Jak narazie brak jakichkolwiek rezultatów. W FES po przekroczeniu 3200 obr turbo spada w dół i do 4000 obr już silnika za nic nie rozkręci. Prawdopodobnie coś odcina dawkę paliwa bo auto w ogóle nie kopci.
Jedyny błąd jaki jest to błąd czujnika pedału sprzęgła. Wg FES'a sprzęgło jest cały czas wciśnięte. Skontrolowałem czujnik i jest ok ale w przewodach do czujnika w ogóle nie ma napięcia.
Czy mógłby mi ktoś pomóc gdzie szukać tych kabli? Gdzie one idą? Jakiś schemat?
Koledzy, odkąd w grudniu kupiłem Doblo cały czas walczę z brakiem mocy powyżej 3500 obr. Walczę do tego stopnia, że samochód przechrzciłem na fi*t diablo. Szybko opiszę co zrobiłem do tej pory:
zregenerowałem turbo
wymieniłem przepływomierz
wymieniłem MAP sensor
wymieniłem rozrząd
podmieniłem przetwornik turbo
Jak narazie brak jakichkolwiek rezultatów. W FES po przekroczeniu 3200 obr turbo spada w dół i do 4000 obr już silnika za nic nie rozkręci. Prawdopodobnie coś odcina dawkę paliwa bo auto w ogóle nie kopci.
Jedyny błąd jaki jest to błąd czujnika pedału sprzęgła. Wg FES'a sprzęgło jest cały czas wciśnięte. Skontrolowałem czujnik i jest ok ale w przewodach do czujnika w ogóle nie ma napięcia.
Czy mógłby mi ktoś pomóc gdzie szukać tych kabli? Gdzie one idą? Jakiś schemat?