bnbn1
04-04-2017, 15:44
witam
tak sam sobie zadaje pytanie co takiego Fabrica Italiana Automobili Torino w ci±gu ponad 20 lat zrobi³a ¿e nagle nie trzeba wymieniac oleju przek³adniowego w skrzyni C514 (i ka¿dej inenj nowej w samochodach fiat) ? czy¿by dodanie magnesu co ma wy³apywac to co siê star³o z ¿elaznych kó³ek :lol:, bo synchronizatory to nie s± ferromagnetyczne i ten cudowny "magnetyzer" ich nie chwyta :cool: ?
tak pytam bo wczesniej zalacano co 45 ty¶ km sprawdzenie poziomu oleju (i dolanie) a po 120 ty¶ km wymiane oleju (a to jest nadal dok³adnie ten sam olej), a teraz nic a nic nie jest wspominane.... mo¿e licz± ¿e po 20 latach bêdzie nalatane tylko 120 ty¶ km i ruda wszystko i tak zje wiêc fura na z³om...
co o tym s±dzicie?
B.
tak sam sobie zadaje pytanie co takiego Fabrica Italiana Automobili Torino w ci±gu ponad 20 lat zrobi³a ¿e nagle nie trzeba wymieniac oleju przek³adniowego w skrzyni C514 (i ka¿dej inenj nowej w samochodach fiat) ? czy¿by dodanie magnesu co ma wy³apywac to co siê star³o z ¿elaznych kó³ek :lol:, bo synchronizatory to nie s± ferromagnetyczne i ten cudowny "magnetyzer" ich nie chwyta :cool: ?
tak pytam bo wczesniej zalacano co 45 ty¶ km sprawdzenie poziomu oleju (i dolanie) a po 120 ty¶ km wymiane oleju (a to jest nadal dok³adnie ten sam olej), a teraz nic a nic nie jest wspominane.... mo¿e licz± ¿e po 20 latach bêdzie nalatane tylko 120 ty¶ km i ruda wszystko i tak zje wiêc fura na z³om...
co o tym s±dzicie?
B.