Zobacz pełną wersję : Uszczelka pokrywy zaworów GP 1.4 8V
Witam, zabrałem się do wymiany tej uszczelki, rozkręciłem wszystko, przymierzam się do założenia ale z nowa uszczelką dostałem jeszcze małe gumowe kółeczka, jedno jest zjednoczone z uszczelką i sprawa jasna, ale reszta jakoś nie ma miejsca gdzie je umieścić i nigdzie też nie znalazłem starych kółeczek. Co z nimi począć, gzie je umieścić?
Drugie pytanie, to jakim momentem dokręcić śruby pokrywy?
A tu jutro do pracy :-(
krowka1978
02-04-2017, 11:05
W dziale download masz link do pobrania elerna do Grande Punto - tam są wszystkie informacje na temat momentów dokręcania śrub (z pamięci Ci nie powiem, jak znajdę chwilę, to spojrzę, ale nic nie obiecuję, na pewno szybko to nie będzie).
Co do uszczelek oring. Źle patrzysz. One służą do uszczelnienia kanałów olejowych, które prowadza do pokrywy zaworów. Obejrzyj dokładnie pokrywę, na pewno znajdziesz odpowiednie miejsca. Te uszczelki koniecznie trzeba wymienić po zdjęciu pokrywy :!:
Na środku pokrywy są te małe uszczelki .Trzeba je wydłubać .Uważaj aby ni zrysować pokrywy bo mogą późnij nie uszczelnić.
Na środku pokrywy są te małe uszczelki .Trzeba je wydłubać .Uważaj aby ni zrysować pokrywy bo mogą późnij nie uszczelnić.
A co te małe uszczelki tam uszczelniają, mogę z pewnością uznac że jakby ich nie było bo tak były wgniecione, dlatego myślałem ze to bród a nie uszczelki.
krowka1978
18-04-2017, 21:10
A co te małe uszczelki tam uszczelniają, mogę z pewnością uznac że jakby ich nie było bo tak były wgniecione, dlatego myślałem ze to bród a nie uszczelki.
Bez tych małych uszczelek wałek rozrządu długo się nie pokręci... Jeśli dobrze spojrzysz, to w dziurach tych uszczelek rozpoznasz kanały olejowe do łożysk wałka rozrządu, do których olej wpływa właśnie ową pokrywą zaworów. W pierwotnej wersji silnika FIRE, czyli np. 1.0 takiej konstrukcji nie było, były doprowadzone normalne metalowe przewody.
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.