PDA

Zobacz pełną wersję : Croma 95 V6



prezesjm
01-04-2017, 23:02
Witam szanowne grono.
Jako że gdzieś przeczytałem że stare Cromy już powymierały to na pohybel smutasom przedstawię Wam moja cromkę. Jak to Włoszka, urodziła się w Italii, młodość i dojrzewanie przeżyła w Niemczech ale wiek średni, oraz starość ( mam nadzieję) spędzi w Polsce. W moich rękach już blisko 10 lat. Auto nie odnawiane, wszystko oryginał, jak na razie ruda omija cromkę szerokim łukiem. Auto używane głównie na weekendowe wypady.
Silnik , jedynie słuszny - Busso :smile:

27396

27397

Miałem kilka Cromek, ale z tą motorownią to auto naprawdę jedzie i brzmi - jak to busso :)
Auto ma , jak wspominałem prawie wszystko oryginalne poza wydechem ( OK - hak też nie jest oryginalny). Z racji braku możliwości zakupu tłumika z wersji V6, tłumik końcowy jest z wersji Turbo, ale przynajmniej oryginał fiat. Bonusem jest ładny basowy pomruk i zarąbisty wygląd końcówki.

27398

27399

27406

27407

27401

27402

27403

27404

Auto nigdy nie miało wypadku, wszystkie plasticzki, kołeczki itp na miejscu

27405

Wyposażenie jak widać na fotkach. Oczywiście wszystko działa.
Auto z końca produkcji, czyli klamki , listwy drzwi jak w Themie.
Uprzedzając pytania - auto nie jest na sprzedaż, choć jak mawiają każdy ma swoją cenę więc kwota za jaką bym był skłonny się rozstać z autem to kwota 4-cyfrowa wyrażona w euro ( kwota z przedziału bliżej 9 na początku niż 1 )

Pozdrawiam

adamko3
01-04-2017, 23:23
O kulwa. Tempra lub Croma to modele które mi się kiedyś marzą. Ile lat w Twoich rekach?

prezesjm
01-04-2017, 23:26
Przeca napisałem :)

adamko3
02-04-2017, 15:01
Ślepa Gienia ze mnie :D

Paweł A.
02-04-2017, 22:04
Piękna! Niech służy jak najdłużej :)

CichyJerry
03-04-2017, 18:51
Ile włoszka ma koni?

prezesjm
03-04-2017, 23:53
Silnik 2,5 w cromie ma wg fabryki 159 PS. Do setki 8,6 s. Przyśpiesza bardzo żwawo na każdym biegu. Niestety, wciąga też paliwo jak to na V6 przystało. Po mieście około 13 litrów. Na trasie tak do 120 km/h, można zejść na 8 litrów na setkę. Croma , szczególnie w tej wersji na pewno nie jest ścigaczem zakrętowym. Ciężki przód i jak to w Cromie mało sztywna karoseria, skutecznie studzą zapędy. Wersja turbo chyba jest pod tym względem poręczniejsza.
Do trasy, autostrady, V6 busso jest jednak niezastąpione. Elastyczność tego silnika jest powalająca, no i to mruczenie.

CichyJerry
05-04-2017, 14:04
Świetne auto. Chyba mało kto ma taką w polsce. Fiat i V6 coś pięknego :)