Zobacz pełną wersję : Podniesienie mocy i hamulce.
Witajcie.
Jak w temacie noszę się powoli ze zrobieniem małego moda i w związku z tym bym przerobił hamulce na te z silnika 2.4 bo są większe. I tu jest moje pytanie czy uda mi się to zrobić P&P czy otwory mocujące przy piaście mają inny rozstaw. Proszę o konkretne info w tej sprawie. Wiadomo najpierw bym chciał zacząć od hamulców bo za niedługo skończą się klocki i tarcze. Więc nie chce dwa razy płacić.
Dzięki
Pozdrawiam
Witam
Podłączając się do pytania kolegi irqus, chciałem dowiedzieć się, czy po montażu tarcz 305 mm z przodu da radę założyć felgi 16" alu jak i stalowe.
chciałem dowiedzieć się, czy po montażu tarcz 305 mm z przodu da radę założyć felgi 16" alu jak i stalowe.
croma na jakich kołach może jeździć niezależnie od silnika i mocy ? jak odpowiesz na to pytanie (znajdziesz je w instrukcji obsługi ) to tym samym odpowiesz sam sobie;-)
ps1: nie tylko w 2.4 były montowane tarcze 305
ps2: każdy skupia się nad przednimi tarczami a może trzeba też zainteresować się tyłem
Tak Jaro masz rację ale od czegoś trzeba zacząć. Także narazie interesuje mnie tylko przód czy ktoś już to robił i czy to jest P&P.
tarcze, zaciski oraz jarzma musisz zakupić, stare zdemontować i przykręcić nowe -ot cała filozofia
Dawid1988
23-09-2017, 15:21
Witam
Podłączając się do pytania kolegi irqus, chciałem dowiedzieć się, czy po montażu tarcz 305 mm z przodu da radę założyć felgi 16" alu jak i stalowe.Kolego ja mam 1.9 150km automat i mam na przodzie standardowo tarcze 305 więc nie były one montowane tylko w 2.4
Wysłane z mojego NEM-L21 przy użyciu Tapatalka
gilbert3
23-09-2017, 15:33
Podłączając się do pytania kolegi irqus, chciałem dowiedzieć się, czy po montażu tarcz 305 mm z przodu da radę założyć felgi 16" alu jak i stalowe.
Da radę, ja na takich jeździłem - tj. latem na alu, zimą na stalowych.
Chciałem założyć nawiercane tarcze do Cromy 2005 jak poniżej, jak się wejdzie dalej to w opisie jest 308mm, czy 305 to średnica robocza to 1,5mm na stronę to jest tzw rant? chciałbym uniknąć przesyłek w dwie strony.
Czy ktoś używał tarcz tej firmy?
Tarcze hamulcowe Fiat Croma II 1.9 2.4 Multijet 305x28 PRZÓD wersja GTR
https://www.bozarto.pl/pl,p,797_sportowa-tarcza-hamulcowa-fiat-croma-ii-1-9-2-4-multijet-305x28-przod-wersja-gtr.html
tarcze wentylowane 305 przód i wentylowane 292 tył były montowane standardowo w 1.9 jtd automat i 2.4. Czasem też można znaleźć je w 1,9 jtd 150 km manual. Jak ktoś chce sprawdzić jakie ma tarcze wystarczy spojrzeć na tył - jak są wentylowane to na 100% z przodu są 305 i na tyle 292. Aby takie tarcze zamontować trzeba wymienić jarzma zacisków i oczywiscie zaciski. otwory w zwrotnicach pasują. Oczywiscie nie zapominamy o klockach. Co do tarcz nawiercanych to nie polecam, mały efekt przy typowej jeżdzie.
Felgi 16 pasują bez problemu przy tarczach 305.
Dzięki za odpowiedź, ostatnio przy zmianie kół na zimówki sprawdzałem jak kręcą się koła, prawy przód był złapany zaciskiem jeszcze się dało obracać ale ze znacznym oporem względem lewej strony. Dodatkowo tarcza była bardziej nagrzana. Może przyczyną są zapieczone jarzma i zacisk a skutkiem krzywe tarcze. Skuteczność hamowania jest dobra, jedynie przy hamowaniach z dużych prędkości tarcza zaczyna wibrować co przenosi się bardzo na kierownicę i jak już zacznie to nie skończy aż układ się nie wystudzi. Później wszystko mija aż do pierwszego mocnego hamowania. Samochód swoje waży i generuje dużo ciepła przy hamowaniu.
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.