skwarko
28-03-2017, 21:43
Witam
Może nie umiem poszukać ale takiego problemu chyba nikt nie opisywał. MW 2007 rok. Zakup i wracałem to musiałem kurtkę ubrać bo nie grzał. Urwane dwa łączniki więc wstawiłem patent z uciętych TORX50. Pasują idealnie zamiast tych oryginalnych białych łączników. Wymieniłem dwa potencjometry w aktywatorach DENSO. Kalibracja zrobiona i wszystko doszło do 00 00. Git. Dziś jadę, a ten stwór grzeje mnie w twarz. Leci na przednią szybę gorące nieważne gdzie przestawię kierunek. Siłę nadmuchu tylko mogę regulować. Więc zamknąłem obieg bo nawet jak zrobiłem OFF to i tak podmuch powodował grzanie szyby. Zamknięty obieg i jakoś szło jechać z otwartym oknem. Na nogi i z kratek w desce praktycznie nic nie leci. Pozostaje podpięcie do kompa czy macie jeszcze inne sugestie? Aktywatory które grzebałem to mieszalnik na kierowcę i ten na samej górze.
Może nie umiem poszukać ale takiego problemu chyba nikt nie opisywał. MW 2007 rok. Zakup i wracałem to musiałem kurtkę ubrać bo nie grzał. Urwane dwa łączniki więc wstawiłem patent z uciętych TORX50. Pasują idealnie zamiast tych oryginalnych białych łączników. Wymieniłem dwa potencjometry w aktywatorach DENSO. Kalibracja zrobiona i wszystko doszło do 00 00. Git. Dziś jadę, a ten stwór grzeje mnie w twarz. Leci na przednią szybę gorące nieważne gdzie przestawię kierunek. Siłę nadmuchu tylko mogę regulować. Więc zamknąłem obieg bo nawet jak zrobiłem OFF to i tak podmuch powodował grzanie szyby. Zamknięty obieg i jakoś szło jechać z otwartym oknem. Na nogi i z kratek w desce praktycznie nic nie leci. Pozostaje podpięcie do kompa czy macie jeszcze inne sugestie? Aktywatory które grzebałem to mieszalnik na kierowcę i ten na samej górze.