Zobacz pełną wersję : Grande Punto 1.3mj. Migoczące kontrolki brake i ABS.
Cześć! Podczas jazdy migoczącza mi kontrolki brake i ABS. Nie są zapalone normalnym jasnym światłem, lecz przygaszonym słabym ale widocznym. Nie jest to jakiś prześwit z innego punktu świetlnego ale wyrażenie słabe podświetlenie tych kontrolek. Podczas jazdy dodatkowo migoczą, tak jakby jazda po nierównościach je drażniła. Przyśpiesza nie czy obciążanie motoru nie wpływa na ich świecenie. Mam też unieruchomione lusterka boczne, to znaczy elektryczne szyby działają sterownik w drzwiach jest ok ale lusterka się nie ruszają, czy to może być powiązane ze sobą np. jakimś zwarciem?
P.s. dodaję zdjęcia: Grande Punto, migoczące kontrolki brake i abs https://imgur.com/gallery/7YxG8
Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
krowka1978
27-03-2017, 12:27
1. Jeśli obie kontrolki "ręcznego"*i ABS są aktywne, to oznacza błąd systemu EBD, powinien być wyświetlony dodatkowo komunikat na wyświetlaczu. Tak czy siak trzeba podłączyć się do komputera, żeby sprawdzić błędy i według wskazań wykonać odpowiednią naprawę.
2. Lusterka: urwane przewody w przelotce lewych przednich drzwi.
1. Jeśli obie kontrolki "ręcznego"*i ABS są aktywne, to oznacza błąd systemu EBD, powinien być wyświetlony dodatkowo komunikat na wyświetlaczu. Tak czy siak trzeba podłączyć się do komputera, żeby sprawdzić błędy i według wskazań wykonać odpowiednią naprawę.
2. Lusterka: urwane przewody w przelotce lewych przednich drzwi.
Na wyświetlaczu nic się nie pokazuje. Ponadto tak jak pisałem, one jak gdyby nie są w pełni podświetlone tylko "na pół gwizdka". Podłączyłem się wstępnie do torque pro, ale tam żadnych błędów nie mam.
Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
krowka1978
27-03-2017, 13:18
Na wyświetlaczu nic się nie pokazuje. Ponadto tak jak pisałem, one jak gdyby nie są w pełni podświetlone tylko "na pół gwizdka". Podłączyłem się wstępnie do torque pro, ale tam żadnych błędów nie mam.
Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
Podłącz się MES-em i obadaj sprawność między innymi zegarów, modułu ABS, body, ECU,... - warto sprawdzić wszystkie, chociażby na obecność błędów CAN (część potrzebuje przejściówki Typ 3, jeśli nie masz multiswitch'a). Warto też sprawdzić napięcie ładowania, pod obciążeniem oczywiście.
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.