Zobacz pełną wersję : Uconnect Live Tipo HB/SW
Cześć zakładam nowy temat bo "podobno" Uconnect Live ma działać na naszych HB i SW (w Mopar nazywa się to Tipo 5 Door i Station Wagon). Oczywiście powinno ale nie działa, przynajmniej u mnie. Po sparowaniu telefonu z radiem 7" dowiaduję się, że urządzenie nie jest obsługiwane. To samo po podaniu VIN na tej stronie:
https://www.driveuconnect.eu/pl/check-your-vin
Ta sama informacja - wkurzyłem się i napisałem bezpośrednio do MOPAR - skoro Tipo 5 DOOR jest obsługiwane, to dlaczego nie działa, albo jak zwykle traktują Polskę jako kraj 3 świata.
Czy komuś udało się to uruchomić?
lucaspatecki
21-03-2017, 00:34
A sedan to co? Czuje sie zrobiony w ch...
Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
krowka1978
21-03-2017, 07:16
A co czują właściciele Uconnect 6,5" w 500X, Renegade i innych, gdzie dopłacili, w tym ja, do tego bubla że starymi mapami z brakiem aktualizacji? Live to przy tym pikuś.
Po sparowaniu telefonu z radiem 7" dowiaduję się, że urządzenie nie jest obsługiwane
Tylko parowałeś? Konieczne jest uruchomienie na telefonie UconnectUI.
To samo po podaniu VIN na tej stronie:
https://www.driveuconnect.eu/pl/check-your-vin
Może Twój diler nie zgłosił Twojego auta. U mnie pokazuje "Aktywny - status wygasa 14/6/2022
No właśnie muszę do nich zadzwonić, z Centrali Fiat dostałem info, że mój autek tego nie ma - może to jest tylko w wersjach z nawigacją? Nie żeby mi jakoś specjalnie zależało bo w sumie nic tam nie ma ale, a to co faktycznie potrzebuję (Spotify, Audioteka itp) działa bez problemu.
Szanowny Kliencie,
z przykroscia informujemy, ze w Pana samochodzie nie ma uslugi Uconnect Live.
Proponujemy skontaktowac sie ze sprzedawca.
Laczymy pozdrowienia
Biuro Obslugi Klienta Fiat
Wg strony driveuconnect.eu usługi uconnect live dla wersji bez nawigacji są "opjonalne"
Wiesz tak naprawdę to mnie to wcale nie martwi - oglądałem co tam jest. Po prostu była taka informacja to chciałem sprawdzić, pałować się o to nie mam zamiaru, dla mnie ważne jest to co powyżej - wszystko inne to tylko pic na wodę. Jak czytam zagraniczne serwisy to z tego co działa w Polsce to bieda i rozpacz :wink:
Mnie się wydaje że istotą Uconnect jest przesyłanie informacji o ruchu drogowym Tomtoma. Cała reszta to tak przy okazji ...
Dlatego dają to "w pakiecie" do nawigacji.
No robi podobno kilka innych rzeczy jak np. podawanie przebiegu na portal albo wysyłanie danych o używaniu, podobno też jakieś dane diagnostyczne wysyła, ale w sumie to może i lepiej, że nie wiedzą jak i gdzie jeżdżę :smile:
krowka1978
22-03-2017, 22:02
No robi podobno kilka innych rzeczy jak np. podawanie przebiegu na portal albo wysyłanie danych o używaniu, podobno też jakieś dane diagnostyczne wysyła, ale w sumie to może i lepiej, że nie wiedzą jak i gdzie jeżdżę :smile:
Tak, wysyła przebieg, ślad GPS trasy, prędkość jazdy dla celów informacji ruchu na drogach plus zapewne coś innego.
witam,
Czy ktos ma ten sam model samochodu i wersje wyp. I moze potwierdzic zedzialaja mu uslugi uconnect live ? mi pozalogowaniu do aplikacji w telefonie ... sparowaniu z radiem pokazuje ze dla tego modelu uslugi nie sa dostepne. Na stronie uconnect mam jasna informCje ze islugi w tym modelu wersji sa dostepne... potwierdzal mi to dealer przy zakupie ... prowadzilem tez korespondencje z FCA przed zakupem i tez potwierdzali ze te uslugi dzialaja .... czy ktos z Was mial podobny problem?
witam,
Czy ktos ma ten sam model samochodu i wersje wyp. I moze potwierdzic zedzialaja mu uslugi uconnect live ? mi pozalogowaniu do aplikacji w telefonie ... sparowaniu z radiem pokazuje ze dla tego modelu uslugi nie sa dostepne. Na stronie uconnect mam jasna informCje ze islugi w tym modelu wersji sa dostepne... potwierdzal mi to dealer przy zakupie ... prowadzilem tez korespondencje z FCA przed zakupem i tez potwierdzali ze te uslugi dzialaja .... czy ktos z Was mial podobny problem?
ja mam wersję easy bez nawigacji i jako taka usługa UL występuje jako opcja. Na moje pytanie dlaczego to nie działa (bo u mnie też pokazuje że mojego samochodu nie obsługuje) sprzedawca skierował mnie do serwisu. Tam nie zostałem wyrzucony za drzwi tylko na wtorek mam umówioną wizytę na wgranie tego ustrojstwa. Zastanawiam się czy przy okazji mogą mi coś sp.... w oprogramowaniu czy nie. A może uda się świńskim truchtem wgrać androida. Byłoby super.
tipo SW 1.4 t-jet Lpg Lounge - Uconnect Live
witam,
Czy ktos ma ten sam model samochodu i wersje wyp. I moze potwierdzic zedzialaja mu uslugi uconnect live ? mi pozalogowaniu do aplikacji w telefonie ... sparowaniu z radiem pokazuje ze dla tego modelu uslugi nie sa dostepne. Na stronie uconnect mam jasna informCje ze islugi w tym modelu wersji sa dostepne... potwierdzal mi to dealer przy zakupie ... prowadzilem tez korespondencje z FCA przed zakupem i tez potwierdzali ze te uslugi dzialaja .... czy ktos z Was mial podobny problem?
Ja mam TIPO HB Lounge z Navi i Uconnect Live śmiga bez zarzutów. Na komórce po uruchomieniu można zrobić i wstawić zdjęcie auta (tak żeby w nocy na przykład oko nacieszyć :smile:) następnie mamy trzy usługi 1 . my:car ( usługa "znajdź moje auto" pokazuje lokalizacje auta , ilosc przejechanych kilometrów, odległość do opróżnienia, no i kilometry/dni do serwisu 2. eco:drive indeks ponoć ekonomicznej jazdy (każda podróż opisana oddzielnie zawiera - data, godzina, index-eko, dystans,średnie spalanie, żuzyte paliwo, koszt paliwa, emisja c02 i cztery wskaźniki określane kolorami i gwiazdeczkami jak przyspieszaliśmy, zwalnialiśmy, zmienialiśmy biegi i prędkość i oczywiście mapka naszej trasy. Dodatkowo jeden średni indeks dla wszystkich podróży. można jeszcze zdobywać jakieś odznaki za ekonomiczną jazdę. 3. usługa to TOMTOM - jak dla mnie dziwna usługa odsyła mnie żebym poszedł sobie do aut i nacisną na wyświetlaczu NAV i napis " usługi TOMTOM LIVE sa dostępne tylko na Uconnect Radio Nav LIVE"
Trzecia zakładka to KONTA tutaj możemy połączyć-powiązac sie z facebook, twitter, Tunel, Deezer
jest jeszcze zakładka ustawienia.
Na kompie można odpalić program eco:drive gdzie z naszej jazdy niby ekonomiczo-ekologicznej mozna wycisnąć więcej danych, wszystko przenoszone jest przez chmurę, możemy rywalizować w kategorii oszczędnej ekonomiczno-ekologicznej jazdy z innymi użytkownikami ze świata, jest jakis trener który pisze i pokazuje jak powinniśmy prowadzić auto aby było to dla nas ekonomiczne.
W aucie po uruchomieniu Uconnect Live mamy te same usługi co na komórce czyli : my:car, eco:drive, TOMTOM, Tunel, Deezer, i kilka dodatkowych Reuters (jakieś wiadomości) i coś tam jeszcze.
brylancik13
06-06-2017, 07:38
A ten Uconnect Live jest szansa ze Fiat odpali to kiedyś na Sedanach z Uconnect 6 w wersjach z Navi Lounge czy to tylko w tych 7" radiach?
Ja mam TIPO HB Lounge z Navi i Uconnect Live śmiga bez zarzutów. Na komórce po uruchomieniu można zrobić i wstawić zdjęcie auta (tak żeby w nocy na przykład oko nacieszyć :smile:) następnie mamy trzy usługi 1 . my:car ( usługa "znajdź moje auto" pokazuje lokalizacje auta , ilosc przejechanych kilometrów, odległość do opróżnienia, no i kilometry/dni do serwisu 2. eco:drive indeks ponoć ekonomicznej jazdy (każda podróż opisana oddzielnie zawiera - data, godzina, index-eko, dystans,średnie spalanie, żuzyte paliwo, koszt paliwa, emisja c02 i cztery wskaźniki określane kolorami i gwiazdeczkami jak przyspieszaliśmy, zwalnialiśmy, zmienialiśmy biegi i prędkość i oczywiście mapka naszej trasy. Dodatkowo jeden średni indeks dla wszystkich podróży. można jeszcze zdobywać jakieś odznaki za ekonomiczną jazdę. 3. usługa to TOMTOM - jak dla mnie dziwna usługa odsyła mnie żebym poszedł sobie do aut i nacisną na wyświetlaczu NAV i napis " usługi TOMTOM LIVE sa dostępne tylko na Uconnect Radio Nav LIVE"
Trzecia zakładka to KONTA tutaj możemy połączyć-powiązac sie z facebook, twitter, Tunel, Deezer
jest jeszcze zakładka ustawienia.
Na kompie można odpalić program eco:drive gdzie z naszej jazdy niby ekonomiczo-ekologicznej mozna wycisnąć więcej danych, wszystko przenoszone jest przez chmurę, możemy rywalizować w kategorii oszczędnej ekonomiczno-ekologicznej jazdy z innymi użytkownikami ze świata, jest jakis trener który pisze i pokazuje jak powinniśmy prowadzić auto aby było to dla nas ekonomiczne.
W aucie po uruchomieniu Uconnect Live mamy te same usługi co na komórce czyli : my:car, eco:drive, TOMTOM, Tunel, Deezer, i kilka dodatkowych Reuters (jakieś wiadomości) i coś tam jeszcze.
Ja również mam Tipo HB Lounge z Navi i Ucoonect zadziałał od pierwszego uruchomienia.
Nie jestem pewien na 100% ale zdaje się że w salonie przed wydaniem auta serwis instalował najnowsze oprogramowanie do radia bo to z fabryki nie było aktualne.
Uconnect Live Status na telefonie pokazuje dostępne usługi jak na załączonym obrazku.
28283
ja mam wersję easy bez nawigacji i jako taka usługa UL występuje jako opcja. Na moje pytanie dlaczego to nie działa (bo u mnie też pokazuje że mojego samochodu nie obsługuje) sprzedawca skierował mnie do serwisu. Tam nie zostałem wyrzucony za drzwi tylko na wtorek mam umówioną wizytę na wgranie tego ustrojstwa. Zastanawiam się czy przy okazji mogą mi coś sp.... w oprogramowaniu czy nie. A może uda się świńskim truchtem wgrać androida. Byłoby super.
Byłem dziś w serwisie i po kilku próbach odblokowania niepowodzenie. Zrobili zrzuty i wyślą do Fiata z zapytaniem o kod do odblokowania, ale mała nadzieja. Z tego co mówił "mechanik" jeśli nie zamówisz przy kompletowaniu samochodu, później wgrać cokolwiek więcej w tipo jest niemożliwe. W jeepie komputer jest tak zaprojektowany, że można dorzucić wszystkie dostępne akcesoria typu navi, kamerę itp. Tak więc, jeśli chcemy mieć doposażony samochód trzeba zamawiać od razu. Później tylko wymiana bc.
I potwierdziło się - nie zamówione i nie da się. Tak powiedzieli w FCA. Przy składaniu zamówienia trzeba o wszystko się wypytać, by nie usłyszeć że pan sprzedawca o tym nie wiedział i nie poinformował. :;(:
W cenniku mieli to za 0 PLN i co jak ten nie wpisal w zamowie to tego nie bede miał???
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
A właśnie ale zamówiłem android auto i teraz pytanie czy u Connect będzie czy to zależne od opcji tzn jaki model wybrałem
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Ja jak robiłem wycenę i w pierwszej opcji wziąłem nawigację, to UConnect Live wrzucił się na listę automatycznie. Wybrałem jednak wersję bez nawigacji i widzę na zamówieniu, że wraz z nawigacją zniknęła z listy pozycja UConnect Live. Nawet nie zwróciłem na to uwagi.
Qwa ja tez nie bede musiał jutro dzwonic i pytać czy będzie i zeby mi potwierdzenie mailowo napisał bo na papierze miec lepiej niż na gębę
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
W cenniku mieli to za 0 PLN i co jak ten nie wpisal w zamowie to tego nie bede miał???
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Wychodzi na to, że nie będzie.
To jutro dzwonię do fiata i domawiam a jak nie bedzie to nie odbiore auta qrcze ze coś jest w cenniku za 0pln itego nie dodają w automacie......
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
rafal.benitez
18-06-2017, 21:38
To jutro dzwonię do fiata i domawiam a jak nie bedzie to nie odbiore auta qrcze ze coś jest w cenniku za 0pln itego nie dodają w automacie......
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Anuluj zamówienie jak płaciłeś zaliczkę i zamów jeszcze raz u innego dealera lub tego samego z tym samym rabatem - wydłuży to trochę czas oczekiwania ale będziesz to coś miał ;) - jeśli się nie da dodać oczywiście ;)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Witam,
mam pytanie drodzy forumowicze. Zamówiłem tipo( odbiór koniec sierpnia) wersję lounge z radiem Uconnect NAV z DAB i 7" dotykowym ekranem i systemem Bluetooth. Chciałem zapytać czy działa ta nawigacja czy nie bo już tyle się naczytałem na innych forach że były i są problemy z aktualizacją w innych modelach fiata(500x)? czekam na odp. Pozdrawiam
Qrna anulowanie zamówienia będzie ciężkie bo juz miesiac mija od zamówienia auta
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Teraz to tylko walka z fiatem o tą opcje która jest darmowa
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
A czy to jest w ogóle warte tyle zachodu?
Witam,
mam pytanie drodzy forumowicze. Zamówiłem tipo( odbiór koniec sierpnia) wersję lounge z radiem Uconnect NAV z DAB i 7" dotykowym ekranem i systemem Bluetooth. Chciałem zapytać czy działa ta nawigacja czy nie bo już tyle się naczytałem na innych forach że były i są problemy z aktualizacją w innych modelach fiata(500x)? czekam na odp. Pozdrawiam
Wszystko działa
NAV śmiga, radia DAB działają, Blue - działa, Uconnect - działa wszystko jest OK - przynajmniej u mnie.
Mam nadzieje że będzie też działać po wizycie w salonie w związku z Kampanią serwisową 6126
A jeszczezapytam co to daje? 😁😁😁 oprócz ryjbuka, tłitera i eccodivingu
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Dzieki za informacje. Mam nadzieję że wszystko będzie działać tak jak należy. Pakiet był dość kosztowny nawigacja będzie mi bardzo potrzebna a jeżeli miały by być jakiekolwiek problemy z aktualizacją map itp to pieniądze wyrzucone w błoto. Pozdrawiam
lukas_kamienna
18-06-2017, 23:32
Tom Tom w Tipo jest super a szczególnie w wersji online. Korki, utrudnienia, budowy, fotoradary, wypadki wszystko pokazane i doliczone do czasu podróży. Jestem bardzo zadowolony. Aktualizacja zdobiona wczoraj, fakt godzinę trzeba siedzieć w aucie, ale mapa świeżutka i bez dodatkowych kosztów. Fiat odrobił zadanie.
Czyli Panowie nie mam się co martwić o działanie nawigacji w nowym tipo? Widocznie fiat w końcu zadziałał w tej sprawie i usprawnił system. Chociaż po przeczytaniu kilku wpisów z końca roku 2016 i początku 2017 gdzie klienci dostawali auto z nawigacją której fizycznie nie dało się uruchomić zacząłem mieć wątpliwości czy brać ten model samochodu. Jeżeli ktoś jeszcze nabył nowego tipo hatchback z nav w okolicach maja czerwca prosiłbym o potwierdzenie działania nawigacji będę bardzo wdzięczny. Pozdrawiam.
lisek2000
04-07-2017, 01:34
Czyli Panowie nie mam się co martwić o działanie nawigacji w nowym tipo? Widocznie fiat w końcu zadziałał w tej sprawie i usprawnił system. Chociaż po przeczytaniu kilku wpisów z końca roku 2016 i początku 2017 gdzie klienci dostawali auto z nawigacją której fizycznie nie dało się uruchomić zacząłem mieć wątpliwości czy brać ten model samochodu. Jeżeli ktoś jeszcze nabył nowego tipo hatchback z nav w okolicach maja czerwca prosiłbym o potwierdzenie działania nawigacji będę bardzo wdzięczny. Pozdrawiam.
Od siebie dodam tyle, że zależy jaką wersję wziąłeś. Znajomy ma 5'', ta wersja jest wspierana oficjalnie przez Tom Tom-a i z tego co wiem są aktualizacje do map. Ja w piątek odebrałem TIPO HW z nawigacja 7''. Usługi Uconnect live działają fajnie, fotoradary mi pokazało tam gdzie byly, jednak jest jeden duży minus. Mapy mam z maja 2016, w niektórych miejscach nawigacja się gubi i myśli że jestem w polu. Przy próbie aktualizacji poprzez maps.mopar informacja że moje mapy są najnowsze i nie ma żadnych aktualizacji. Innymi słowy - wcale nie byłbym taki spokojny. No chyba że ktoś mi podpowie jak zaktualizować mapy jeśli maps.mopar mówi że nie ma dla mnie aktualizacji? Roczne mapy, gdzie zgodnie z informacjami na stronie zapewniane są mapy 1 raz na 3 miesiące, to trochę coś nie gra...
rafal.benitez
04-07-2017, 01:41
Od siebie dodam tyle, że zależy jaką wersję wziąłeś. Znajomy ma 5'', ta wersja jest wspierana oficjalnie przez Tom Tom-a i z tego co wiem są aktualizacje do map. Ja w piątek odebrałem TIPO HW z nawigacja 7''. Usługi Uconnect live działają fajnie, fotoradary mi pokazało tam gdzie byly, jednak jest jeden duży minus. Mapy mam z maja 2016, w niektórych miejscach nawigacja się gubi i myśli że jestem w polu. Przy próbie aktualizacji poprzez maps.mopar informacja że moje mapy są najnowsze i nie ma żadnych aktualizacji. Innymi słowy - wcale nie byłbym taki spokojny. No chyba że ktoś mi podpowie jak zaktualizować mapy jeśli maps.mopar mówi że nie ma dla mnie aktualizacji? Roczne mapy, gdzie zgodnie z informacjami na stronie zapewniane są mapy 1 raz na 3 miesiące, to trochę coś nie gra...
Lucas_kamienna ma tez 7" i kilka postów wyżej napisał ze ma zrobiona aktualizacje do najnowszej wersji mapy i wszystko śmiga. Ja jeszcze nie mam tipka Wiec bezpośrednio nie mogę pomóc ale z postów innych użytkowników wynika że normalnie aktualizacja działa i trwa ponad 1h. Sprawdź dział z nawigacjami i aktualizacje. Pozdrawiam.
Sent from my iPhone using Tapatalk
lisek2000
05-07-2017, 17:46
Lucas_kamienna ma tez 7" i kilka postów wyżej napisał ze ma zrobiona aktualizacje do najnowszej wersji mapy i wszystko śmiga. Ja jeszcze nie mam tipka Wiec bezpośrednio nie mogę pomóc ale z postów innych użytkowników wynika że normalnie aktualizacja działa i trwa ponad 1h. Sprawdź dział z nawigacjami i aktualizacje. Pozdrawiam.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Dzięki za podpowiedź :)
Zacząłem przeglądać dział odnośnie nawigacji i zanim pierwsza strona się załadowała to jeszcze raz sprawdziłem maps.mopar (swoją drogą sprawdzałem codziennie od kiedy odebrałem auto). Ku mojemu zaskoczeniu od dzisiaj mogę pobrać aktualizację:
Latest version: 986
Release date: 2017-03-08
Może nie jest to najnowsza, bo według tom-tom najnowszą wersją jest 990, ale w porównaniu do wersji 971 którą miałem (05.2016) nie jest źle ;)
Tak więc problem z nawigacjami chyba rzeczywiście rozwiązali i nie ma się czego obawiać :)
Trolek1990
10-07-2017, 17:52
Cześć Wam :)
Od Piątku jestem szczęśliwym posiadaczem TIPO HB w wesrji lounge. Niestety bez nawigacji. Jednakże chciałbym skorzystać z Uconnect i przeglądać te wszystkie wykresy, statystyki z jazdy itp itd.
Telefon mam sparowany z samochodem, aczkolwiek aplikacja wywala mi błąd, że mój samochód nie jest obsługiwany...
No i teraz mam problem - nie znalazłem nigdzie na forum potwierdzenia, czy Uconnect działa tylko i wyłącznie z Tipo z nawigacją, czy też działa na pozostałych wersjach też ?
Pomóżcieee :)
lukas_kamienna
10-07-2017, 21:30
Telefon sparujesz z radiem 7" bo masz zestaw głośnomówiący. Jeśli nie łączy się z aplikacją są dwa wyjścia. Albo nie masz Uconnect Live, albo nie jesteś zalogowany w aplikacji. Tak podejrzewam, ale nie jestem pewien na 100%.
Trolek.. jeśli nie masz radia z nawigacja to nie masz usług Uconnect live :( Mam to samo... niestety Fiat i jego Biuro Obsługi Klienta jak i dealerzy robią ludzi w "konia" mówiąc że opcja RSW działa w każdej wersji i jest bezpłatna. Ja swoją sprawę eskaluje już w Turynie... Bo Zarząd Fiata Polsce nic sobie nie robi z wprowadzania klientów w błąd :/
krowka1978
12-07-2017, 09:17
Trolek.. jeśli nie masz radia z nawigacja to nie masz usług Uconnect live :( Mam to samo... niestety Fiat i jego Biuro Obsługi Klienta jak i dealerzy robią ludzi w "konia" mówiąc że opcja RSW działa w każdej wersji i jest bezpłatna. Ja swoją sprawę eskaluje już w Turynie... Bo Zarząd Fiata Polsce nic sobie nie robi z wprowadzania klientów w błąd :/
Wiesz co Ci da "eskalacja" w Turynie? Brzydko nie będę pisał. Dziś sprawę Uconnect 6,5" zgłaszam do UOKiK.
gawron.karol
12-07-2017, 12:30
Telefon sparujesz z radiem 7" bo masz zestaw głośnomówiący. Jeśli nie łączy się z aplikacją są dwa wyjścia. Albo nie masz Uconnect Live, albo nie jesteś zalogowany w aplikacji. Tak podejrzewam, ale nie jestem pewien na 100%.
Qbator, a czy na zamówieniu miałeś wybrane w opcjach usługi Uconnect LIVE za 0PLN (pakiet RSW)? Poprzednio na forum pisano, że jeżeli nie było tej opcji wybranej to usługa nie działała - powiedzmy, że tutaj nie ma się za bardzo czego czepiać. Jeżeli miałeś tę opcję wybraną, a mimo to nie działa, to jest najłagodniej pisząc wprowadzanie w błąd klienta... Pytam się bo zamówiłem Tipo SW Lounge bez nawigacji, ale z Android Auto i Uconnect Live i teraz jestem pełem wątpliwości.
Trolek1990
12-07-2017, 13:41
No to świetnie... Nie mam nawigacji = nie mam uconnect...
Problem drugi : dzisiaj odebrałem auto po aktualizacji tego 7 calowego radia i stwierdzam na moim przypadku, ze radio działa dużo wolniej !
Przełączanie między funkcjami Media-->Radio-->ustawienia działa znacznie wolniej niz wczesniej. Występują tak jakby 'lagi'. Poza tym komendy głosowe typu : Zadzwoń do xxx nie rozpoznaje. Owszem mam do wyboru kilka numerów, kiedy podaje numer kontaktu do ktorego chce zadzwonic ciągle słysze : "nie rozpoznano polecenia" .... Ponadto przed aktualizacją rozmówca słyszał mnie głośno i wyraźnie, a teraz każdy narzeka, że ledwo mnie słyszy i marudzi ,że jest szum w czasie rozmowy. Wyłączenie klimatyzacji pomaga w czasie rozmowy, no ale wcześniej to działało znacznie lepiej...
Mogę coś z tym zrobić..?
"
krowka1978
12-07-2017, 15:04
No to świetnie... Nie mam nawigacji = nie mam uconnect...
Problem drugi : dzisiaj odebrałem auto po aktualizacji tego 7 calowego radia i stwierdzam na moim przypadku, ze radio działa dużo wolniej !
Przełączanie między funkcjami Media-->Radio-->ustawienia działa znacznie wolniej niz wczesniej. Występują tak jakby 'lagi'. Poza tym komendy głosowe typu : Zadzwoń do xxx nie rozpoznaje. Owszem mam do wyboru kilka numerów, kiedy podaje numer kontaktu do ktorego chce zadzwonic ciągle słysze : "nie rozpoznano polecenia" .... Ponadto przed aktualizacją rozmówca słyszał mnie głośno i wyraźnie, a teraz każdy narzeka, że ledwo mnie słyszy i marudzi ,że jest szum w czasie rozmowy. Wyłączenie klimatyzacji pomaga w czasie rozmowy, no ale wcześniej to działało znacznie lepiej...
Mogę coś z tym zrobić..?
"
Jechać do ASO i przywrócić poprzednią wersję.
rafal.benitez
12-07-2017, 15:07
Jechać do ASO i przywrócić poprzednią wersję.
To tak można? W ps4, iPhone i innych jak zrobisz aktualizacje systemu to już nie ma powrotu :(
Sent from my iPhone using Tapatalk
Maniek_wroc
12-07-2017, 19:26
No to świetnie... Nie mam nawigacji = nie mam uconnect...
wcześniej to działało znacznie lepiej...
Mogę coś z tym zrobić..?
"
Trolek1990 jedź do aso i zgłoś te problemy po aktualizacji .... bo jak nikt nie będzie zgłaszał ...to oni myślą że wszystko działa ok a jak zgłosisz i pójdzie informacja do Fiata to może ktoś pochyli się nad tym problemem.
Trolek1990
12-07-2017, 20:28
Trolek1990 jedź do aso i zgłoś te problemy po aktualizacji .... bo jak nikt nie będzie zgłaszał ...to oni myślą że wszystko działa ok a jak zgłosisz i pójdzie informacja do Fiata to może ktoś pochyli się nad tym problemem.
Zgłoszę Zgłoszę... Szlag mnie trafia. Nie to, ze numery po tej aktualizacji są poprzestawiane, ( nie są tak samo zapisane jak w telefonie) to jeszcze są te lagi... Z reszta ASO nie szczególnie chyba ma ochotę zgłaszać jakiekolwiek błędy do Fiata. Wczoraj wjeżdzając na parking w centrum handlowy ( dość strome wzniesienie), zredukowalem bieg z 3 na 2, i nagle usłyszałem ogromny zgrzyt (tak, sprzęgło dociśnięte do końca..) najlepsze jest to, że szybko zatrzymałem samochód, wrzuciłem 'na luz' i słyszałem cały czas takie zgrzytanie. Jakby coś 'wirowało' mi pod maską i uderzał metal o metal. Nie wiem jak to opisać. Brzmiało to jak wiatrak który uderza w jakiś metalowy przedmiot. W czasie tego 'wirowania' czułem jak pedał sprzęgła mi się odbija cały czas ( pulsuje, i to dosyć potężnie). Pojechałem odrazu do aso, oczywiście problem występował przez pierwsze 5/10 minut ( podczas wysprzęglania z 1,2,3 w samej fazie końcowej puszczania sprzęgła pedał pulsował i słyszałem zgrzyt) problem zniknął kiedy przyjechałem do serwisu. Panowie podnieśli samochód -> nic nie znaleźli. Zero wycieków, wszystko wygląda wciąż jak nowe...
Trochę się teraz obawiam wyruszać gdzieś dalej tym samochodem, bo nie chciałbym zajeździć nowego auta... No ale.. od czego jest assistance ? ;)
gilbert3
12-07-2017, 22:03
problem zniknął kiedy przyjechałem do serwisu. Panowie podnieśli samochód -> nic nie znaleźli. Zero wycieków, wszystko wygląda wciąż jak nowe...
Aż normalnie się wierzyć nie chce, ja bym pojechał jeszcze raz na to samo wzniesienie, spróbował wykonać ten sam manewr, uzbrojony w kamerkę i mikrofon. Pewnie nieźle dostała po tyłku skrzynia biegów albo sprzęgło (bo co innego?), i tak w zasadzie bez jej rozebrania nie ocenisz strat, a na zewnątrz to sobie można pooglądać co najwyżej karoserię. Normalnie aż mam ochotę wycofać zamówienie, nie zniósł bym takiego ciosu po tylu używanych samochodach, co doprowadzały mnie do rozpaczy zasadą przewracającego się domina nieustających niespodzianek...
Trolek1990
12-07-2017, 22:25
Aż Normalnie aż mam ochotę wycofać zamówienie, nie zniósł bym takiego ciosu po tylu używanych samochodach, co doprowadzały mnie do rozpaczy zasadą przewracającego się domina nieustających niespodzianek...
Dlatego właśnie zdecydowałem się wymienić moje 14 letnie Punto II na rzecz nowiusienkiego TIPO, które miało nie powodować żadnych problemów... Jak widać ;)
Jedyny plus tego, ze tipo jest na gwarancji, więc ASO to robi bez zająknięcia ( tzn mam nadzieje ) w ramach gwarancji.
Dzisiaj wieczorem natomiast próbowałem odczytać poziom oleju... W Punto olej był czarny/brązowy - bez problemu dało się odczytać poziom oleju. Tutaj, nowy silnik, olej przezroczysty i ciężko mi stwierdzić czy jest olej, czy nie ;) ( jakaś cienka wartwa pokrywa całą krateczke)
a co do ponownego podjazdu na ten parking w centrum handlowym - pierdziele ! Nie będę ryzykował. Wiesz jak mi się przykro zrobiło w momencie kiedy usłyszałem ten dźwięk..? :/ nie chce tego ponownie przechodzić :P
gilbert3
12-07-2017, 22:42
a co do ponownego podjazdu na ten parking w centrum handlowym - pierdziele ! Nie będę ryzykował. Wiesz jak mi się przykro zrobiło w momencie kiedy usłyszałem ten dźwięk..? :/ nie chce tego ponownie przechodzić
Wydaje mi się, że powinieneś odrzucić swoje obawy. Jak ma się to popsuć na amen, żeby udowodnić ASO, że to nie awaria fantomowa, z którą przybiega co drugi do ASO, bo coś mu tam puknęło dwa razy, to musi się popsuć teraz! Nie będziesz się przecież ograniczać do miejsc, do których możesz i nie możesz wjechać, to jakiś absurd przecież. Nie będziesz mógł spać po czymś takim, zapewniam Cię, a czym bliżej końca gwarancji tym Twoja pewność, że wszystko będzie dobrze będzie gasła, gdy awaria będzie pojawiać się i znikać nagle. No chyba, że coś było luźne, zmieliło to i już raczej ponownie nie odpadnie. Nie wiem czy w T-jet też była ta historia z tymi podkładkami pod mechanizm różnicowy, może tu też jest to samo?
I rozumiem Twój ból w całej rozciągłości, bo piłowanie tych zębów, to tak jakby ktoś zadał Ci cios w serce. To nasze pieniądze przecież, nie dajmy się nabrać na buble, absolutnie nie można dopuścić do takiej sytuacji, że nie znajdziesz przyczyny tego, co się właśnie stało.
Trolek1990
16-07-2017, 17:00
zrobilem od czwartku do dzisiaj 1500km i nic podobnego nie miało miejsca... Ciężko mi teraz pójść do ASO i powiedzieć, że mają coś sprawdzić, bo coś mi tam wcześniej harczało. Fakt faktem teraz podczas podjeżdzania pod bardzo stromą górkę Tipo mi zdechło ( na dwójce nie dał rady podjechać :( ) no i kiedy go zapaliłem, wrzucałem jedynkę, to słyszałem 'harczenie' podczas wrzucania biegu. Ale zdarzyło się to tylko raz, i było słyszalne przez chwilę. Dzisiaj wróciłem spowrotem do domu (700km) i bez jakichkolwiek problemów.
Jedyne co zauważylem, to to, że prawy kierunkowskaz na nadkolu ma w środku wodę :) więc z tym na pewno skoczę do ASO bo tak raczej być nie powinno :-)
Eeeee a gdzie temat uconnect??
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
ja mam wersję easy bez nawigacji i jako taka usługa UL występuje jako opcja. Na moje pytanie dlaczego to nie działa (bo u mnie też pokazuje że mojego samochodu nie obsługuje) sprzedawca skierował mnie do serwisu. Tam nie zostałem wyrzucony za drzwi tylko na wtorek mam umówioną wizytę na wgranie tego ustrojstwa. Zastanawiam się czy przy okazji mogą mi coś sp.... w oprogramowaniu czy nie. A może uda się świńskim truchtem wgrać androida. Byłoby super.
sprawdzałeś może jak działa deezer, byłem na wezwaniu serwisowym ostatnio i nic to nie pomogło, mianowicie, czy wyświetla ci pełną listę albumów z deezera , mi niestety nie, uconnect sparowany z ios - w sumie i tak słucham z tidala bezpośrednio ale strasznie denerwujące są te bugi
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
Cześć mam kilka pytań może ktoś ma podobne problemy i udało mu się rozwiazać. Chodzi o uconnect 7 w SW - pierwsza sprawa deezer - przy połączeniu konta widać playlisty, utwory, natomiast problem z albumami pokazuje tylko ich część i nie wszystkie działają, próbowałem przelogowywać się nic to nie dało. Kolejna sprawa streemowanie muzyki np z tidal co robię najczęściej - raz pokazuje okładki innym razem nie ;) , czy wiecie jak włączyć aby po wejściu do samochodu włączała się muzyka przez bluetooth a nie radio, dotyczy to ios
marcinol1988
23-08-2017, 22:05
Hej, mógłbyś proszę powiedzieć w jakim serwisie tj w jakim mieście Tobie zgodzili się to przeinstalować?
Mój dealer na prośbę o UC live (sam UC mam w opcji w loungu) rozkłada ręce, a główny dealer na wielkopolskę jak i centrala Fiata
mówią, że nie ma takiej opcji...(choć chciałem dopłacić oczywiście tyle co w katalogu. Nie chciałem navi bo uznałem to za nie potrzebne,
jeździłem wcześniej z bardzo dobrym tomtomem i też nie wiedziałem , że UClive czy carplay fabryczny jest w ogóle w katalogu,
teraz chętnie bym za to zapłacił...jeśli o resztę rzeczy chodzi tiposzczak chodzi jak złoto :)
To da rade dograc uConnect live ?
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
zagajowy
25-08-2017, 22:32
Uconnect Live uzupełnia w nawigacji POI. szukałem hotelu, dopiero jak włączyłem Live ukazały się informacje. Bez tego tylko po adresie. Pokazuje też utrudnienia w ruchu.
stefand1976
13-09-2017, 19:11
Hej, mógłbyś proszę powiedzieć w jakim serwisie tj w jakim mieście Tobie zgodzili się to przeinstalować?
Mój dealer na prośbę o UC live (sam UC mam w opcji w loungu) rozkłada ręce, a główny dealer na wielkopolskę jak i centrala Fiata
mówią, że nie ma takiej opcji...(choć chciałem dopłacić oczywiście tyle co w katalogu. Nie chciałem navi bo uznałem to za nie potrzebne,
jeździłem wcześniej z bardzo dobrym tomtomem i też nie wiedziałem , że UClive czy carplay fabryczny jest w ogóle w katalogu,
teraz chętnie bym za to zapłacił...jeśli o resztę rzeczy chodzi tiposzczak chodzi jak złoto :)
Mam dokładnie taki sam problem. Jeżeli rzeczywiście jakiemuś ASO czy komuś innemu udało się to zrobić to bardzo proszę o odpowiedź.
drjudym44
23-12-2017, 17:50
Kupiłem nowe auto z zaznaczoną opcją CarPlay i dostałem nowe auto bez opcji CarPlay. Co z tym fantem zrobić?
Produkt trochę nie zgodny z wyposażeniem, ciężko będzie coś ugrać. Auta chyba nie zwrócisz. Zgłoś na CiaoFiat zobacz co odpiszą zgłoś to jak niezgodność zamówienia. W salonie nic nie ugrasz bo w salonie nie da rady nic dograć.
To jest jakaś żenada żeby w 21 wieku nie można było odblokować opcji UL jeżeli nie zostały wgrane w fabryce.....przecież to tylko zmiana softa... Podpiecie kabla pod komputer i klikniecie...ehh ktoś w ogóle wie czy fiat ma zamiar to kiedyś zmienić?
Taka polityka.
Ja się cały czas zastanawiam czy navi albo CARPLAY/Android Auto dało by się uruchomić zamieniając radia z innego samochodu które to miało wgrane.
W sieci jest już sporo używanych "tabletów" (ekranów) oraz samych puszek radiowych. Myślicie , że by to zagadało? Wyświetlacza raczej by nie trzeba było wymieniać bo chyba wszystko siedzi w puszce.
Ja na prawdę nie wierzę że w Polsce nie ma elektroników którzy takie cuda robią ... Skoro to jest tylko kwestia softu w radiu ...
Znalazłem ostatnio firmę co naprawia radyjka Fiata - to co montują w tipo, 500-tkach wszytkich, alfach itp. Niestety na chwilę obecną nie instalują dodatkowych funkcji typu AA czy CP. Zostaje przekładka innego radia.
MAKLAK83
18-04-2018, 18:33
Cześć to o ja zadam pytanie otóż posiadam tipo lounge z radyjkiem jak na zdjęciu. I tu pytanie dlaczego niektóre opcje nie da się wybrać? Tu np podświetlenia. No i dlaczego po zainstalowaniu uconnect live pisze że nie obsługuje gdzie innym w lounge daje radę. Ktoś coś może poradzić?https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180418/afde6a6e5faaa8c38ce3935bbf900780.jpg
Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
No i dlaczego po zainstalowaniu uconnect live pisze że nie obsługuje gdzie innym w lounge daje radę. Ktoś coś może poradzić?https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180418/afde6a6e5faaa8c38ce3935bbf900780.jpg
Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
UCONNECT Live jest chyba raczej tylko w radiach 7" z tą usługą. U mnie w 5" tak jak u Ciebie w Lounge też nie działa.
MAKLAK83
19-04-2018, 07:51
No to lipa :-( Ciekawe czy jakoś to da się softowo podnieść czy poprostu 5 nie będzie obsługiwać?
Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
No to lipa :-( Ciekawe czy jakoś to da się softowo podnieść czy poprostu 5 nie będzie obsługiwać?
Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu TapatalkaRaczej nie bo pisalem ostatnio do TomToma który robi dla fiata te nawigację o nie działające ostrzeżenia o fotoradarach i oni umywaja ręce zupełnie. Nie wspierają po sprzedażowo produktu wogole.
MAKLAK83
19-04-2018, 07:56
Heheh czemu mnie to nie dziwi.
Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
tomekbud
19-04-2018, 14:18
Chyba ktoś w tym wątku pisał, że trzeba mieć navi. Macie ją?
MAKLAK83
19-04-2018, 14:20
Tak ja mam.
Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
Tak ja mam.
Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu TapatalkaTez mam NAVI . A wracając do wątku ze nie mozna wybrać w menu podświetlenia to wnioskuję ze dlatego ze mamy włączone czujniki zmierzchu który to podświetlenie regulują automatycznie.
Mam dokładnie taki sam problem. Jeżeli rzeczywiście jakiemuś ASO czy komuś innemu udało się to zrobić to bardzo proszę o odpowiedź.
Zostaje przekładka innego radia.
W aso twierdzą, że FCA blokuje w Tipo możliwość wgrania czegokolwiek. Nieoficjalnie dowiedziałem się, że do innych samochodów fiata spece przerabiają poprzez wlutowywanie elementów itp. Ja chciałem kupić oryginał z wersją z navi. Nie da rady, po wklepaniu kodu bc nie widzi tego radia i nie będą działać ustawienia, które realizuje się poprzez radio (doświetlanie zakrętów, opóźnione wyłączanie itp). Może kiedyś ktoś to rozkmini. Generalnie jest tak, że jeśli nie weźmiesz czegoś od razu (w wersji bogatszej) to nie doposażysz. W wersji pop bez problemów chińczyk.
krowka1978
19-04-2018, 14:43
Tez mam NAVI . A wracając do wątku ze nie mozna wybrać w menu podświetlenia to wnioskuję ze dlatego ze mamy włączone czujniki zmierzchu który to podświetlenie regulują automatycznie.
Czujnik zmierzchu nie ma nic do jasności zegarów. Czujnik jest w blacie zegarów.
tomekbud
20-04-2018, 11:47
Czytając pierwsze 2 posty w tym wątku można uznać, że Uconnect live nie ma w sedanach. No chyba, że u kogoś zadziałało i zburzy tą teorię.
Czytając pierwsze 2 posty w tym wątku można uznać, że Uconnect live nie ma w sedanach. No chyba, że u kogoś zadziałało i zburzy tą teorię.Według mnie to nie ma, chyba w cenniku hatchbacka i SW tylko bylo przy radiu 7"
tomekbud
20-04-2018, 13:38
Otworzyłem cenniki, i tak:
Sedan w ogóle nie ma opcji radia z DAB oraz Uconnect live oraz android auto/carPlay
SW/H mają:
Usługi UConnect LIVE!(kod RSW)0zł w każdej opcji wyposażenia
Uconnect live działa również na radiu 5"
Czyli wychodzi, że przy SW/H (pop,easy) by mieć Uconnect live trzeba wybrać radio z navi (kod 7J1 lub 7J2),
Lounge/S-design trzeba radio z navi (kod 7QA lub 7QC)
ale gdyby ktoś tym chciał się kierować - lepiej niech spyta się w salonie - może będą wiedzieli:)
Ja mam 7 cali bez nawi i mam uconnect live. W radiu z nawi to standard a bez nawi trzeba zaznaczyć przy zamówieniu dodatkowa pozycje o wartości dopłaty 0zl aby to mieć...
właśnie to jest powalone że trzeba zaznaczać skoro to jest za 0pln to powinno być z automatu dodawane
tomekbud
21-04-2018, 01:11
dokładnie:)
Maniek_wroc
21-04-2018, 01:13
To aplikacja szpiegująca więc dostaniesz za darmo ale musisz się na nią zgodzić .... niestety w pakiecie z navi jest z automatu bo pobiera informacje o korkach za pośrednictwem U-connecta ;-/
bahamut24
21-04-2018, 10:34
właśnie to jest powalone że trzeba zaznaczać skoro to jest za 0pln to powinno być z automatu dodawane
To samo jest jak sedan konfigurujesz i chcesz miec automatycznie otwierana klape bagaznika.
To samo jest jak sedan konfigurujesz i chcesz miec automatycznie otwierana klape bagaznika.
Czyli sumując, ja też niedawno zakupiłem Fiata Tipo SW w wersji Lounge z radiem Uconnect z 7" wyświetlaczem, i wychodzi na to że nawet jak udam się do ASO nie dograją mi tej opcji LIVE? Bo poprzez aplikację UConnect znajduje samochód ale pisze "przykro nam ta opcja nie jest dla Twojego samochodu" czy jakoś podobnie.
Trochę jest to smutne że coś co jest za 0zł nie zostaje dorzucone.
Nie masz się czym czym smucić :)
Jak nie masz nawigacji, to w sumie nic to nie daje, ja to zainstalowałem i bardzo szybko wywaliłem.
Aplikacja jest strasznie niedopracowana.
A czy płaciłes coś w ASO za zainstalowanie tego w radiu?
Powiem szczerze spróbował bym sobie.
Miałem w pakiecie z nawigacją.
Gomez405
08-06-2018, 09:07
A czy majac radio 7 cali bez nav. jest opcja z funkcja eco drive?
Tak, jak zamówiłeś za 0zl opcje uconnect live.
Gomez405
08-06-2018, 09:43
No właśnie nie bo nikt mnie nie poinformował myślałem ze jak 0 zł to nie trzeba dopisywac. Czyli mam rozumiec ze na wyświetlaczu nie będzie ikonki uconect?
Nie będzie, ale w sumie jak nie masz nawigacji, to nie masz czego żałować.
Gomez405
08-06-2018, 12:34
Wiem zbytnio nie zależy mi na tym ale zadzwoniłem do dilera i może uda się załatwić bo auto jest na końcówce montażu. Navi nie chciałem bo wolę jakoś smartfon.
Niestety nie udało się. Może ktoś napisze czy ta opcja jest w ogóle nieaktywna czy jej nie ma na wyświetlaczu .
Mam rozumieć ze nie będzie tez tego asystenta z ecodrivingu
danielo91
19-01-2019, 20:24
Witam wszystkich
Ja od niedawna jestem użytkownikiem fiata tipo hatchback wersja wyposażenia Lounge i posiadam Unconnect NAV z DAB 7 cali. Moje pytanie brzmi jak uruchomiliście tą aplikacje unnconect live? Bo ja próbowałem w taki sposób:
- ściągnąłem aplikacje ze sklepu google
- zarejestrowałem się poprzez tą aplikację
- włączyłem blutu
- sparowałem telefon z uncconect w samochodzie (klikając Telefom/Dodaj urządzenie i sparuj telefon)
- po sparowanie, zezwoliłem na pobranie książki telefonicznej itd. (mogę dzwonić, odbierać sms itd)
- uruchomiłem aplikacje unnconent live na telefonie
- po kliknięciu kontynuj gdzie znalazło pojazd wyskakuje komunikat coś w stylu "Twój pojazd nie jest obsługiwany, skontaktuj się z pomocą")
Próbowałem na dwóch telefonach z androidem w wersji 6 i 7 i na obu ten sam komunikat,
Sprawdzałem także na stronie https://www.driveuconnect.eu/pl/check-your-vin/uconnect-available i po wpisaniu VIN wyskakuje komunikat "W Twoim samochodzie są dostępne usługi Uconnect LIVE. Zarejestruj się i aktywuj niezwłocznie!"
Czy ja coś robię źle bo już nie wiem? Może coś trzeba dodatkowo włączyć ? Dodam, że android auto działa. Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam
Zarejestruj się i aktywuj niezwłocznie!"
Po aktywacji jeszcze kilka dni trzeba poczekać i potem już hula...
Na stronie musisz się zarejestrować, generalnie mozesz zacząć od strony my.Fiat i potem rejestrowac się w uconnect w zakladce usługi online i w nawigacji
Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka
danielo91
20-01-2019, 09:18
https://www.driveuconnect.eu/pl/features/uconnectlive
Na tej stronie sie zarejestrowalem, czy to dobra strona?
danielo91
21-01-2019, 19:33
zarejestrowałem na https://www.driveuconnect.eu/pl/features/uconnectlive jeszcze jedno konto, po otrzymaniu maila z potwierdzeniem aktywacji i kliknięciu w potwierdź rejestrację wyskakuje taki komunikat jak na zdjęciu poniżej. Po przetłumaczeniu na polski to znaczy: "Wystąpił błąd. Zarejestruj się na stronie DriveUconnect.eu aby uzyskać dostęp do usług Uconnect LIVE." Czy muszę czekać jak ktoś tu wspominał kilka dni an aktywację czy gdzieś indziej jest problem? Dodam, że mimo tego komunikatu mogę do aplikacji jak i na stronie się zalogować, a gdy chciałem jeszcze raz na podany wcześniej email się zarejestrować wyskakuję komunikat, żet takie konto z tym mailem już istnieje w serwisie więc już całkiem nie wiem czy w końcu to konto jest aktywne czy nie. Proszę o pomoc
Załozyłeś konto na stronie fiata?
u mnie procedura wyglądała tak:
www.fiat.pl <- zakładka MyFiat (u góry) <- rejestracja
Następnie w menu po prawej "usługi online"
i tam masz Usługi Uconnect LIVE tam przechodziłem na stronę i też się rejestrowałem
po zalogowaniu się w uconnect w zakładce USTAWIENIA powinieneś mieć informację czy i do kiedy jest aktywny Live
jak wejdziesz w link aktualizuj mapy to trzeba się zarejestrować i potem masz dostęp do aktualizacji.
Ja wszystkie 3 konta (myfiat, uconnect, navi) zakładałem bezpośrednio z konta google
danielo91
22-01-2019, 20:37
Szary zrobiłem tak jak Ty ale po założeniu konta w MyFiat i przejście do usługi online i kliknięciu uaktywnij usługi unconnect live przechodzę na stronę unconnect ale tam z automatu już jestem zalogowany z konta z MyFiat. Po zalogowaniu się do aplikacji na telefonie unconnect i wejściu w ustawienia mam jedynie opcję "jednostka miary". Jutro spróbuje czy połączę się z samochodem
tomekbud
24-01-2019, 08:57
Jak się nie uda, to spróbuj pożyczyć od kogoś inny telefon.
Sprawdź jeszcze uprawnienia aplikacji w telefonie.
Najważniejsze pytanie czy na stronie jest informacja, że usługa jest dla jego samochodu aktywna.
danielo91
24-01-2019, 09:19
Dalej nie działa, próbowałem także na telefonie żony huawey y7 i też nic, zezwolenia na dostęp do lokalizacji itd. wszystko dałem przy pierwszym uruchomieniu aplikacji...chyba będę musiał do fiata zadzwonić dlaczego tak jest...
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
Na stronie po wpisaniu VIN piszę, że usługa jest dostępna, a przy próbie połączenia telefonu z samochodem jest komunikat, że Twój samochód jest nie obsługiwany czy cos w tym stylu
Jedz do salonu żeby zdjeli obecne konto do vin i aktywuj jeszcze raz. Lub spróbuj przez infolinie CIAO FIAT
danielo91
24-01-2019, 20:18
jutro będę dzwonił, a myślicie że brak aktualnych map w nawigacji może mieć wpływ na brak połączenia z unconnect live? Dzisiaj sprawdziłem i nie mam aktualnych map, pobrałem i jutro może spróbuje zaktualizować je.
Maniek_wroc
25-01-2019, 18:23
Wersja map nie ma wpływu na połączenie z Uconnect Live. Daniel a jak na telefonie uruchomiesz aplikację Uconnect Live i się zalogujesz (bez połączenia z autem - włączone tylko dane komórkowe ) klikniesz menu i pierwszą pozycję z góry - Uconnect Live status to pokazuje Ci że usługa jest aktywna i "status wygasa i datę do kiedy jest aktywna?
..aha i mam nadzieję że jak próbujesz się łączyć to masz włączone:
1. dane komórkowe
2. lokalizacja
3. bluetooth
i jesteś zalogowany w aplikacji na telefonie bo bez tego się nie połączysz.
danielo91
25-01-2019, 19:48
To wszystko mam włączone ale gdy się zaloguje do aplikacji to Unconnect status live mam nie podświetlone, w ogóle nie mogę w to kliknąć. Podsyłam zdjęcie. Wygląda więc jakby było nieaktywne ale dlaczego skoro zarejestrowałem się i przyszedł mi email z potwierdzeniem rejestracji...34702
Mam to samo co kolega wyżej. Też właśnie próbowałem połączyć usługe Uconnect Live na smartfonie moim i żony i niestety komunikat, że usługa niedostepna w moim aucie. Mimo iż online logowałem się do wszystkich możliwych serwisów i sprawdzałem po VINie, że usługi Uconnect są dostepne w moim aucie.
Maniek_wroc
25-01-2019, 22:44
U mnie te menu są aktywne więc chyba pozostaje napisać do obsługi klienta z pytaniem dlaczego u ciebie nie są aktywowane.
danielo91
25-01-2019, 22:58
A mieliście te menu aktywne zaraz po zarejestrowaniu się na stronie unconnect czy dopiero po połączeniu się z samochodem?
Mario_3m
27-01-2019, 23:18
Hejka chyba mam podobny problem jak wszyscy tutaj, uconnect live załączony a TOM TOM w tryb live z fotoradarami i pogodą nie chce działać czy ktoś próbował ze serwisem to skonsultować? jakieś rozwiązanie? 347093471034711
danielo91
27-01-2019, 23:35
Ja napisałem do centrali fiata bo tak mi kazali na infolinii w czwartek w sprawie problemu polaczenia unconnect live z samochodem i poki co brak odzewu
Mario_3m
27-01-2019, 23:39
Dzięki za odp.jestem ciekaw czy to dotyczy wszystkich aut czy nowych. Moje zeszło z produkcji koniec pazdziernika.
danielo91
29-01-2019, 12:55
Odezwali sie z fiata, kazali mi zrobic zdjecia krok po kroku proby polaczenia aplikacji. Wyslalem i teraz czekam co dalej
krowka1978
29-01-2019, 15:16
Podstawowe pytanie. Aplikacja "znalazła" auto po podłączeniu telefonu przez BT? Status usług nie będzie znany w aplikacji, jeżeli nie będzie chociażby jednego połączenia z autem i synchronizacji danych z FCA, bo usługi są identyfikowane na podstawie VIN i modelu auta.
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
Hejka chyba mam podobny problem jak wszyscy tutaj, uconnect live załączony a TOM TOM w tryb live z fotoradarami i pogodą nie chce działać czy ktoś próbował ze serwisem to skonsultować? jakieś rozwiązanie? 347093471034711
Włączyłeś w radiu usługi TomTom Live? Trzeba zaakceptować warunki wysyłania danych itd. Same z siebie nie włączą się. Bez akceptacji Live nie działa - pod guzikiem jest czerwono. Próbowałeś cokolwiek?
Inna sprawa to taka, że coś do Tipo na krótki okres dają Live'a za free, tylko na dwa lata?
danielo91
29-01-2019, 21:27
tak po zalogowaniu do aplikacji znajduje samochód jednak gdy klikam dalej to kilka sekund sie ładuje i wyskakuje komunikat nieoblsugiwany pojazd. Załączam ta procedure krok po kroku, która do fiata wysłałem. Wedlug was robie coś nie tak?
https://www.pdf-archive.com/2019/01/29/procedura-poczenia-unconnect-live-z-samochodem/procedura-poczenia-unconnect-live-z-samochodem.pdf
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
dodam tylko, że Pani z fiata powiedziała, że według niej wszystko powinno działać i że ta usługa jest dostępna dla mojego pojazdu jednak nie miała dużej wiedzy technicznej i nie wie dlaczego nie działa....
krowka1978
29-01-2019, 21:44
No to już problem po stronie FCA. Nie dopisali auta do bazy.
Problem na pewno jest po stronie FCA. U mnie też ostatnio ULive przestało działać, tzn. może nie do końca, bo apka pokazuje info o samochodzie, ale przestały od tygodnia działać trafic i pogoda w navi. Będę niedługo w serwisie, to niech coś wymyślą.
krowka1978
01-02-2019, 11:56
Problem na pewno jest po stronie FCA. U mnie też ostatnio ULive przestało działać, tzn. może nie do końca, bo apka pokazuje info o samochodzie, ale przestały od tygodnia działać trafic i pogoda w navi. Będę niedługo w serwisie, to niech coś wymyślą.
ASO nic nie wymyśli, nie licz na to.
danielo91
01-02-2019, 12:14
Ja czekam od wtorku na odpowiedź w sprawie rozwiązania problemu ale jak widać nie śpieszy im się...:/
Mario_3m
01-02-2019, 14:42
Dwa dni sprawdzałem, łączy się aplikacja jak dotychczas wszystko pokazuje, ale oczywiście bez tej pogody i fotoradarów live w Tom Tomie
bahamut24
01-02-2019, 18:02
Na początku chciałem z tym live auto ale widze ze dobrze zrobilem nie doplacajac za badziew haha to jest na jakis abonament czy cos? Pytam bo jesli tak to powinniscie ubiegac sie o wydluzenie o czas ktory nie dziala.
krowka1978
02-02-2019, 00:07
Jest to na abonament. W cenie auta dla 500X z 2016 dali na 5 lat, na Waszych zrzutach widziałem 2 lata.
Trochę dziwnie, że w Tipo nie działa, bo z moim U6,5" to działa bez problemu (czasem muszę tylko dopilnować uruchomienia apki w telefonie - zdarza się, że nie wstaje z automatu).
To fakt, też czasem z automatu nie połączy i trzeba interweniować, ale dziś sprawdziłem i u mnie też nie ma pogody i live w nawigacji, natomiast uconnect w radio działa poprawnie.
Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka
No właśnie działa wszystko, poza usługami w TT. Jeśli serwis nic nie zrobi, to pozostanie FCA bezpośrednio i domaganie się zwrotu kasy za radio. Po to kupiłem z takim radiem (trafic live), bo mi na tym zależało. A teraz od ponad tygodnia to nie działa, a było mi potrzebne, gdyż miałem 2 nieplanowane dalsze wyjazdy i co, musiałem wspierać się mapami Googla.
piterpos
02-02-2019, 14:36
U mnie też przestały działać usługi traffic. Próbowałem praktycznie wszystkiego: odłączanie klemy aku, przywracanie aplikacji w radiu w samochodzie, reset nawigacji, próby na kilku telefonach, reset telefonu do ustawień fabrycznych, reinstakacja aplikacji w telefonie. Zauważyłem że problemy z danymi traffic rozpoczęły się po aktualizacji firmware radia. ( Czasami się łączyło , a czasem nie). Teraz nie łączy się wcale. Połączenie Bluetooth jest ok - telefon dziala, wszystkie Eco drive, radia internetowe też działają. Na 7 lutego jestem umówiony z serwisem zobaczymy co powiedzą. Na stronie uconnect po zalogowaniu pokazuje że mam ważne konto do 31.12.2020.
Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
krowka1978
02-02-2019, 15:25
Aktualizacja. W U6,5" nie działa w nawi Live Traffic itd. TuneIn i inne apki działają. Problem zapewne jest po stronie TomTom. Zgłaszam do FCA i TomTom.
FCA zgłosiłem pod linkiem https://www.driveuconnect.eu/pl/contact-us/fiatprofiled/poland/form-services
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
Zauważyłem że problemy z danymi traffic rozpoczęły się po aktualizacji firmware radia.
Nie ma to wpływu.
Na 7 lutego jestem umówiony z serwisem zobaczymy co powiedzą.
Wzruszą ramionami i tyle, nawet nie przekażą dalej znając życie.
Wygląda na to, że we wszystkich Uconnect nie działa. Przypomniało mi się, że w tygodniu wyskoczył mi na chwilę komunikat, że usługi wygasły...
Być może i u mnie przestało działać w tym samym terminie. Sugerowałem się tym, że działa TuneIn itd, a z nawi nie korzystałem.
Od samego początku (czyli od ponad roku) mam problemy z zaciąganiem informacji o ruchu. Moje obserwacje i wnioski:
- zjawisko występuje losowo, bardzo często dzieje się tak, że jadąc rano do pracy mam informacje o korkach, wracając już nie ma nic
- zdarzają się dłuższe okresy kiedy usługa nie działa, np. przez prawie 2 tygodnie
- testowałem różne metody: wylogowanie i zalogowanie się ponownie, reinstalacja aplikacji, restart telefonu, ponowne nawiązywanie połączenia, ponowne parowanie bluetooth, nic nie dawało rady, poza:
- częściowo (w ~40% przypadków) u mnie pomagało zrestartowanie telefonu i ponowne połączenie aplikacji z samochodem, chociaż ostatnio zauważam spadek skuteczności tej metody (tak od około 3 miesięcy)
- jak znajdę chwilę wolnego czasu spróbuję przechwycić ruch z Uconnect i sprawdzić jak zachowuje się aplikacja kiedy działa i porównam to z tym kiedy występuje problem. Być może problem tkwi po stronie serwerów TomToma?
krowka1978
02-02-2019, 21:42
Być może problem tkwi po stronie serwerów TomToma?
Tak może być, tylko ciekawe, czy pomiędzy uconnect a TomTom nie ma jakiegoś proxy.
Z tego co teraz na szybko sprawdziłem, to niestety aplikacja Uconnect robi certificate pinning, przez co nie będę w stanie rozszyć TLSa i sprawdzić jak wygląda dokładnie komunikacja z usługami na zewnątrz. Siedzę w mieszkaniu, więc sprawdziłem to tylko "na sucho" bez połączenia z samochodem i widzę tylko odwołania do https://ecodrivews.fiat.com i https://uconnect.mobility-managed.com. Być może po połączeniu się do samochodu i próbie użycia nawigacji aplikacja będzie próbowała nawiązać połączenie do serwerów TomToma - istnieje niezerowe prawdopodobieństwo, że wtedy nie będzie certificate pinningu i uda się coś zbadać ;-) Może jutro spróbuję to sprawdzić.
Ciekawostka: o ile cały ruch idzie po TLSie i aplikacja słusznie ma zaimplementowany certificate pinning, o tyle komunikacja do endpointa do walidacji tokenów (a dokładniej https://ecodrivews.fiat.com/Authentication.svc/JSON/SSOValidateToken) nie korzysta z certificate pinningu i uconnect bez problemu wciąga w tym przypadku mój podstawiony cert :D
tłumacząc z Twojego na nasze sprawdzisz jutro czy to serwery tomtoma padły, czy wszyscy mamy lipę w telefonach? :D
Dzisiaj już w trasie banglało lajf w Tomtomie
krowka1978
04-02-2019, 11:06
Idę sprawdzić u mnie, czy działa.
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
No i nadal u mnie nie działa. Czekam na odpowiedzi po zgłoszeniach.
piterpos
04-02-2019, 13:53
U mnie o godz 6 też usługi traffic live zadziałały pierwszy raz po ok. 2 tygodniach przerwy...
Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
krowka1978
04-02-2019, 16:14
Dzwonili do mnie z FCA z Włoch. Potwierdzają, że sa problemy, ludzie zgłaszają. Mam wysłać zrzut z radia, że wszystko działa, oprócz TomTom Live.
Mario_3m
04-02-2019, 16:49
Ja mam problem nawet by wysłac zgłoszenie tutaj bo mieli link https://www.driveuconnect.eu/pl/cont.../form-services a co dopiero by działał tom tom :;(:
I znów nie działa
Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka
rafal.benitez
04-02-2019, 23:37
U mnie tez nie działa live. Żadna usługa. Tomtom tez.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Codziennie sprawdzam i u mnie też nie działają usługi live w TT. W czwartek zgłaszam to na początek w serwisie. Zobaczymy, co powiedzą.
krowka1978
05-02-2019, 01:35
Codziennie sprawdzam i u mnie też nie działają usługi live w TT. W czwartek zgłaszam to na początek w serwisie. Zobaczymy, co powiedzą.
Zgłaszaj przez formularze kontaktowe, a wyniki ciekawości opisz na forum w czwartek :wink:
Mario_3m
05-02-2019, 09:07
Krowka, żeby ten formularz po wypełnieniu przechodził to byłaby pełnia szczęścia ;)
danielo91
05-02-2019, 20:40
U mnie też nie da się wysłać tego formularza, żadnej odpowiedzi od strony fiata po wysłaniu maila też nie dostałem więc chyba jeszcze do dilera zadzwonie
lukas_kamienna
05-02-2019, 21:34
W Niemczech to samo. Rano dziaĺa, a po wyjściu z pracy cisza. Czyli Fiat ma problem w całej Europie. Ciekawe co jest dokładnym powodem takiej sytuacj ?
krowka1978
06-02-2019, 08:37
Dziś z rana działał, ciekawe jak długo.
Krowka, żeby ten formularz po wypełnieniu przechodził to byłaby pełnia szczęścia ;)
W formularzu chyba nie może być polskich znaków w Imieniu i Nazwisku. I dlatego wywala błąd.
krowka1978
06-02-2019, 13:14
W formularzu chyba nie może być polskich znaków w Imieniu i Nazwisku. I dlatego wywala błąd.
Dokładnie, są błędy walidacji. Co ciekawe w zeszłym roku przechodziło. Trzeba też podać numer telefonu w obu polach, tylko nie pamiętam, czy na stronie FCA, czy Uconnect. Ogólnie nie przeszkadza w obu przypadkach ;)
rafal.benitez
07-02-2019, 00:28
O 22:45 włączyły się w tomtom usługi. Ciekawe na jak długo.
Sent from my iPhone using Tapatalk
krowka1978
07-02-2019, 00:49
Rano u mnie działały, od 6 do 7, potem o 15 nie.
Rano u mnie działały, od 6 do 7, potem o 15 nie.
mam to samo, rano jadę do roboty jest OK, po południu wracam i lipa
rafal.benitez
08-02-2019, 00:46
U mnie wszystko dziś działało (uconnect) oprócz usług tomtom. Szkoda bo praktycznie nav tomtom bez Traffic live jest mało użyteczna. Jak się dużo jeździ to dla mnie tzw must have. Dlatego tez lepiej kupić radio z android auto/CarPlay bez opcji Nav TomTom.
Sent from my iPhone using Tapatalk
No właśnie o te usługi Tomtom live chodzi, bo reszta z Uconnect działa.
Panowie,
O szczęście niepojęte,
TomTom live nawiedził mnie :)
Dziś od rana w Wawie działa. Ostatni raz widziany był 23 stycznia.
Mario_3m
15-02-2019, 19:06
Panowie, tom tom live i na pomorzu zaczął działać ;-) pierwszy raz od zakupu w styczniu miałem okazje na własne oczy go obaczyć :lol:
Maniek_wroc
15-02-2019, 19:19
U mnie też od kilku dni działa ...może w końcu uporali się z problemem :-)
krowka1978
15-02-2019, 19:56
Działa od kilku dni, dzwonili do mnie we wtorek z FCA, że do końca tygodnia problem rozwiążą.
Gdzieś czytałem ostatnio o nawiązaniu współpracy między TomTom'em a Microsoft'em i pewnie z tego powodu były te problemy.
witam,
Czy ktos ma ten sam model samochodu i wersje wyp. I moze potwierdzic zedzialaja mu uslugi uconnect live ? mi pozalogowaniu do aplikacji w telefonie ... sparowaniu z radiem pokazuje ze dla tego modelu uslugi nie sa dostepne. Na stronie uconnect mam jasna informCje ze islugi w tym modelu wersji sa dostepne... potwierdzal mi to dealer przy zakupie ... prowadzilem tez korespondencje z FCA przed zakupem i tez potwierdzali ze te uslugi dzialaja .... czy ktos z Was mial podobny problem?
Trochę po czasie ale dopiero od niedawna wgryzam się w temat w samochodzie ojca. Tipo Sedan 1.4 Lounge kupowany w 2016. Pokazuje mi że uslugi live uconnect
niedostępne dlatego samochodu. Mopar pokazuje że mapy są dostępne sciagnalem wgralem na pendrive razem z licencją mapy rozpakowane nie rozpakowane na rozne warianty i nie wykrywa nic.
Czy ktoś wie jak poprzez formularz skontktować się z MOPAR...piszą na stronie wypełnij poniższy formularz a formularza nie ma...
Co gorsza gdy próbuję robic VIN check dostaję info że VIN nie rozpoznany...CO :/
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
Sedan w ogóle nie ma opcji radia z DAB oraz Uconnect live oraz android auto/carPlay
SW/H mają:
Usługi UConnect LIVE!(kod RSW)0zł w każdej opcji wyposażenia
Uconnect live działa również na radiu 5"
No wlasnie. jak bym na stronie ze uconnect musi działać z radiem 5. Skoro mam takie radio a w aucie mi nie działa tzn że Fiat robi w jajo klienta..
O ile dobrze pamiętam to w 2016 UConnect chyba nie był jeszcze dostępny. Poczytaj i sprawdź od UC jest dostępny dla Tipo.
danielo91
19-02-2019, 22:43
Gdyby ktoś miał problem z połączeniem aplikacji unconnect z samochodem to najlepiej pisać do fca bo problem w moim przypadku leżał po ich stronie. Dzisiaj zadzwonili, że powinno już działać i faktycznie działa w końcu, wizyta w serwisie u dilera nic nie dała.
Danielo,
A gdzie dokładnie pisałeś ? Podasz adres @ albo link do formularza kontaktowego ?
Wysłane z mojego Mars pro przy użyciu Tapatalka
krowka1978
22-02-2019, 12:58
Danielo,
A gdzie dokładnie pisałeś ? Podasz adres @ albo link do formularza kontaktowego ?
Wysłane z mojego Mars pro przy użyciu Tapatalka
Czy naprawdę w takich sprawach trzeba prowadzić za rączkę? Na stronie fiat.pl znajdziesz odpowiedni odnośnik...
bahamut24
22-02-2019, 16:50
Czy naprawdę w takich sprawach trzeba prowadzić za rączkę? Na stronie fiat.pl znajdziesz odpowiedni odnośnik...
Krówka nie spinaj sie , takie czasy, w szkołach powinien byc przedmiot samodzielnosc lub cos takiego. Zaraz ktorys napisze ze po to jest forum haha
A potem będzie o strzelającej gumie w gaciach od spinania się...
danielo91
23-02-2019, 19:08
qbator dokładny email to: customercare.poland@fcagroup.com lub można właśnie poprzez dane kontaktowe na stronie fiata. Mam jeszcze pytanie po aktywowaniu w końcu tego unconnect live trzeba coś robić żeby był też tom tom live? Bo ja nie widzę żeby w nawigacji się coś zmieniło przed aktywowaniem i po aktywacji usługi unnconect? Co dokładnie daje ten tom tom live?
grandekropka
23-02-2019, 21:08
Tom Tom live głównie pokazuje natężenie ruchu na wybranej trasie, działa jak Google Maps, wskaże inną alternatywną drogę, pokaże warunki pogodowe, użyteczne miejsca w pobliżu lub na zaplanowanej trasie.
Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
danielo91
23-02-2019, 21:50
Ale trzeba to gdzieś uruchomić żeby było live czy wystarczy zalogować się do unconnect i po prostu w radiu właczyc nawigacje i juz jest live?
grandekropka
23-02-2019, 22:11
Ja włączam nawigację i jest, oczywiście musi być sparowany telefon i włączona aplikacja uconnect . Działanie live widać po pokazaniu się na ekranie po prawej stronie takiego szarego paska z informacjami drogowymi.
Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
danielo91
23-02-2019, 22:32
To musze zwrócić uwage nastepnym razem czy cos takiego mam
Maniek_wroc
26-02-2019, 11:55
Z tego co pamiętam to w menu Navi musisz wejść w usługi TomTom i tam aktywować ...status sieci powinien się zmienić na połączono a w widoku mapy ( tym ogólnym bez wyznaczania trasy ) po jakimś czasie pojawi się dużo kolorowych punktów z widocznymi utrudnieniami na drogach aha i jeszcze wejdź w Twoje dane i prywatność i tam też trzeba wyrazić zgodę na wysyłanie informacji do TomTom.
krowka1978
26-02-2019, 20:42
Dziś po 15 ponownie nie działało.
Dziś rano nie działał traffic w TT.
piterpos
01-03-2019, 21:15
Dziś zaktualizowala się aplikacja Uconnect live w telefonie. Może teraz będzie lepiej...
Wysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka
harry.wesoly
16-04-2019, 09:24
Chyba z zakładki uconnect zniknęła ikona fb?
35612
airmarek
17-04-2019, 21:56
Dzisiaj przestał u mnie działać TomTom Traffic w Uconnect NAV 7 Live HD w Tipo SW (w ustawieniach wyskakuje mi - brak połączenia). Pozostałe aplikacje działają i mają połączenie z internetem.
Czy u kolegów wystąpił dziś taki sam problem, czy tylko u mnie coś się zepsuło?
U mnie też przestał działać TT traffic.
U mnie też przestał działać TT traffic.
U mnie wczoraj działał w okolicach Bielska-Białej.
krowka1978
18-04-2019, 08:21
U mnie wczoraj działał w okolicach Bielska-Białej.
Lokalizacja nie ma z tym nic wspólnego.
U mnie od samego początku posiadania auta nie działa TT trafic i weather (autko mam niecały miesiąc ;-) ).
Niby ma to być, usługa aktywna do 31.12.2022, zalogowany na uconnect itd., a tu d..a blada. Nawiedzać serwis czy jak ?
Nawigacja działa i nawet udało mi się ją zaktualizować do nowej wersji i nawet nie trwało to długo, jakieś 40 min.
Tylko czemu wyskakuje brak połączenia, skoro wszystkie usługi mają ważność ?
U mnie od samego początku posiadania auta nie działa TT trafic i weather (autko mam niecały miesiąc ;-) ).
Niby ma to być, usługa aktywna do 31.12.2022, zalogowany na uconnect itd., a tu d..a blada. Nawiedzać serwis czy jak ?
Nawigacja działa i nawet udało mi się ją zaktualizować do nowej wersji i nawet nie trwało to długo, jakieś 40 min.
Tylko czemu wyskakuje brak połączenia, skoro wszystkie usługi mają ważność ?
U góry w prawym górnym rogu obok uśmiechu ecodrive jest wskaźnik aktualnej sieci? (3G,4G itp?)
Inne usługi live e radiu Ci działają?
U góry w prawym górnym rogu obok uśmiechu ecodrive jest wskaźnik aktualnej sieci? (3G,4G itp?)
Inne usługi live e radiu Ci działają?
Obok uśmiechu ecodrive 4G, inne usługi live działają.
Dzisiaj dzwoniła pani z FCA i powiedziała, że niedziałanie live traffic i weather może być spowodowane przez zmianę systemu, jaki ma miejsce w firmie (?) i jeśli w przyszłym tygodniu dalej tak będzie to mam znowu do FCA to zgłosić.
Tak że w sumie traffic dalej nie działa.
Jak tam u Was z usługami live? U mnie przestały dwa dni temu działać a właśnie tydzień temu kupiłem konto deezer :(
Deezer ładnie gra po blutuku, a i z radia ładnie piosenki się sterują.
harry.wesoly
18-06-2019, 08:12
Ja ze swojej strony, obserwując już jakiś czas działanie aplikacji uconnect i działania uslugi live, aby w sytuacji stwierdzenia że nie działa (brak ikony prawy górny róg 4g/3g) aby wylogować i zalogować apkę ponownie. Choćby wczoraj po włączeniu apki że jest problem z dostępem do live to ponowne zalogowanie i działa. Mogliby tą apkę jakoś w końcu usprawnić bo często żyje własnym życiem, raz się łączy od razu, innym razem nie lub z dużym opóźnieniem.
Dzięki harry.wesoly faktycznie przelogowanie w aplikacji pomogło :)
harry.wesoly
02-08-2019, 10:21
Pojawiła się aktualizacja apki uconnect live. Datowana 1 sierpień, dostępna w sklepie play.
harry.wesoly
11-12-2019, 21:40
Aktualizacja apki uconnect datowana 26 listopada jest skopana. Nie da rady wejść w zakładkę eco:drive. Po za tym radio się rozłącza z apka. Macie podobnie? Poszło już z mojej strony uwagi do dewelopera apki. Czekam ale czy jestem sam czy Wy też to zauważyliście?
Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
mechanizator9
12-12-2019, 01:51
Rzeczywiście po wybraniu opcji Eco drive podczas wczytywania danych aplikacja się zawiesza.
Z tym rozłączaniem i łączeniem się z radiem to różnie bywa, w zasadzie teraz to raz się łączy a raz nie ale za to opcje telefonu widzi zawsze.
BrzozaPL
22-03-2020, 16:07
Co w moim przypadku jest nie tak VIN wpisany poprawnie
37687
Co w moim przypadku jest nie tak VIN wpisany poprawnie
37687Obstawiam że albo posiadasz radio 5' albo radio 7' bez usług uconnect.
Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
MARTINESNEO
30-03-2020, 23:29
Witam wszystkich,
Mam od miesiąca tipo 1.4 SW, model z 2017r. Miałem podczas jazdy ciekawy komunikat ,jakby podawana ścieżka dostępu lub ostrzeżenia. Zaczęło mnie to denerwować podczas jazdy zwłaszcza przy rozmowie przez telefon.
Czytałem od kliku dni Wasze opisy i podpowiedzi dotyczące aktualizacji softu w Uconnect 5 i aktualizacji mapy tomtom. Dodam ,że w aucie miałem wersję z live jako 4 funkcję do wyboru pod przyciskiem app. Miałem ,gdyż po aktualizacja systemu do wersji 23.00.69.00, brak tej opcji. Niestety moja wersja softu przed aktualizacją miała numer 21.00.49.00 . Wszyscy piszą o aktualizacji z 20.01.03.01 do 23.00.69.00 .Czy jest jakaś wersja softu do U 5 z live lub ostatecznie może ktoś posiada 21.00.49.00 ?
Proszę o pomoc i sugestie.
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
37752
zdjęcie
JackTheNight
31-03-2020, 10:39
Gdzieś w ustawieniach w radiu masz
Opcje przywróć aplikacje albo jakoś tak.
MARTINESNEO
25-05-2020, 00:59
Dzięki JTN.
Zrobiłem i działa.
Jednak coś z tym autem nie tak. Kolejny problem to pokazywanie średniego zużycia jednostka dość dziwna km/l. Nic nie grzebałem ,a komputerek sam się przestawił ?
lucaspatecki
03-06-2020, 11:54
Dzięki JTN.
Zrobiłem i działa.
Jednak coś z tym autem nie tak. Kolejny problem to pokazywanie średniego zużycia jednostka dość dziwna km/l. Nic nie grzebałem ,a komputerek sam się przestawił ?To się w ustawieniach zmienia :) tam coś dłużej trzeba nacisnąc jak masz. To na wyświetlaczu
Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
Hej w Nowym Roku, w którym Tipo a de facto Uconnect powitał mnie wyłączeniem usług transmisji danych co skutkujme m.in. tym, że wykupione 6 miesięcy temu mapy TomTom przestały być live.
Czy ktoś wie co z tym można zrobić, czy trzeba coś wykupić i za ile?
No fakt nie działa
Pozdrawiam Łysy 13 [emoji106][emoji41][emoji594][emoji602][emoji1200]
krowka1978
02-01-2023, 18:05
Hej w Nowym Roku, w którym Tipo a de facto Uconnect powitał mnie wyłączeniem usług transmisji danych co skutkujme m.in. tym, że wykupione 6 miesięcy temu mapy TomTom przestały być live.
Czy ktoś wie co z tym można zrobić, czy trzeba coś wykupić i za ile?
Już było powiedziane na forum - nie ma możliwości przedłużenia. FIAT sobie tak to wymyślił, że da na 5 lat i oleje. W międzyczasie wymyślili Mopar Connect, czy jak to nazwali...
Krzychu5
02-01-2023, 19:19
Już było powiedziane na forum - nie ma możliwości przedłużenia. FIAT sobie tak to wymyślił, że da na 5 lat i oleje. W międzyczasie wymyślili Mopar Connect, czy jak to nazwali...
To znaczy, że nie da się przedłużyć lub wykupić nowego abonamentu na Uconnect Live po tym jak straci ważność?
krowka1978
02-01-2023, 19:33
To znaczy, że nie da się przedłużyć lub wykupić nowego abonamentu na Uconnect Live po tym jak straci ważność?
Nie ma takiej możliwości, jak to FCA ładnie określiło w odpowiedzi na moje zapytanie "wygaszają usługę". Pierwsi odczuli 3 lata temu.
Maniek_wroc
02-01-2023, 20:01
Kup sobie Tomtom Go, roczna subskrypcja to 100zł działa na dużym ekranie przez AA.
harry.wesoly
03-01-2023, 13:39
U mnie też wygasło przez co aplikacja uconnect stała się bezużyteczna i śmiało ją można odinstalować. Jak ktoś ma Android auto to jak kolega wyżej pisał, wykupić tom tom na telefonie i będzie wszystko działać. Ten mopar conect to zupełnie co innego, poczytajcie na stronie fiata.
Krzychu5
03-01-2023, 22:33
Bardzo to ciekawe. Brak usługi Uconnect Live nie jest może bardzo istotny, ale jednak jeżeli ktoś to uwzględnił zamawiając samochód to pewnie wolałby dalej z niego korzystać. Czy nie podpada to pod jakieś przepisy? Funkcjonalność auta jest jednak nieco mniejsza. Nie przypominam sobie żeby była przy zamawianiu auta informacja o czasowości Uconnect Live.
marwil73
05-01-2023, 12:35
U mnie też wygasło z dniem 31.12.2022 r. ,jak pewnie u większości ,jak nie u wszystkich
Nie przypominam sobie żeby była przy zamawianiu auta informacja o czasowości Uconnect Live.
W aplikacji na telefonie w sekcji Uconnect Live status była informacja że usługa wygasa z dniem 31.12.2022 r. ,tak przynajmniej ja miałem
krowka1978
05-01-2023, 13:16
Nie przypominam sobie żeby była przy zamawianiu auta informacja o czasowości Uconnect Live.
To przypomnę, przy zakupie samochodu było, że live na 5 lat. Nie było nic o możliwości późniejszego przedłużenia :roll:
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
W aplikacji na telefonie w sekcji Uconnect Live status była informacja że usługa wygasa z dniem 31.12.2022 r. ,tak przynajmniej ja miałem
Związane z informacją, że usługi live z autem na 5 lat.
Mam auto z 2022 roku i brak jest niestety
Mapy poszły nowe Licencja i telefon trup https://uploads.tapatalk-cdn.com/20230105/6bcba0aa29b8a708650fd7b36fbee7a1.png
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20230105/5d31a00212745a1d777b44b245a5092a.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20230105/df3c42704445cd35d5e793591ed6bdbf.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20230105/760c75df4e61a297031b20564cbf8c73.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20230105/9a47a708490eef0e00c1a351170049b6.jpg
Pozdrawiam Łysy 13 [emoji106][emoji41][emoji594][emoji602][emoji1200]
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.