cielak94
12-03-2017, 16:43
Witam
Wiem szukałem, znalazłem inne tematy ale odpowiedzi nie uzyskałem. Dlatego chciałem was zapytać drodzy koledzy aby rozwiać swoje wątpliwości.
Pacjent to Punto 2 1.2 8V 2001r van przerobiony na osobowke, typowy golas. Silnik wyzionął ducha wiec został zmieniony. Nowy silnik o tej samej pojemności, lecz posiada tylko jedna sondę lambda, zatarty miał je dwie. Został założony body komputer ze skrzynka bezpieczników i komputer przy przepustnicy. Tamten punciak posiadał wspomaganie kierownicy, elektryke, ABS, klimy nie posiadał, miał również oryginalne radio. Musiałem wrócić do body komputera i komputera przy przepustnicy ze starego silnika żeby prędkościomierz działał poprawnie. Silnik który jest zamontowany, jest on z oryginalną instalacja która była przy silniku. Możemy założyć że impulsator przy skrzyni i licznik jest sprawny. Wariowanie licznika może być spowodowane tym że tam to auto posiadało ABS? W fiat ECU scan da się w jakiejś zakładce wyłączyć ten ABS? Albo można zmienić żeby brał sobie sygnał z czujnika który jest przy skrzyni biegów a nie z ABSu? Zwykły interfejs lm327 sobie z tym poradzi? Wyczytałem też że w tam tym puncioku było oryginalne radio. Wyczytałem w necie że radio we fiatach montowalo ASO i monter który montowal radio mógł nie podłączyć przewodu od czujnika prędkości, ale wtedy by licznik w ogóle nie działał a mój wariuje. Do radia był podłączany przewód z informacja o prędkości, który powodował ze głośność radia była zwiększana wraz ze wzrostem prędkości. Tylko nie wiem czy to akurat było w puntach 2. Sorry że o tym napisałem, ale już nie wiem gdzie szukać przyczyny wariujacego licznika.
Dzięki z góry za pomoc!
Pozdrawiam
Wiem szukałem, znalazłem inne tematy ale odpowiedzi nie uzyskałem. Dlatego chciałem was zapytać drodzy koledzy aby rozwiać swoje wątpliwości.
Pacjent to Punto 2 1.2 8V 2001r van przerobiony na osobowke, typowy golas. Silnik wyzionął ducha wiec został zmieniony. Nowy silnik o tej samej pojemności, lecz posiada tylko jedna sondę lambda, zatarty miał je dwie. Został założony body komputer ze skrzynka bezpieczników i komputer przy przepustnicy. Tamten punciak posiadał wspomaganie kierownicy, elektryke, ABS, klimy nie posiadał, miał również oryginalne radio. Musiałem wrócić do body komputera i komputera przy przepustnicy ze starego silnika żeby prędkościomierz działał poprawnie. Silnik który jest zamontowany, jest on z oryginalną instalacja która była przy silniku. Możemy założyć że impulsator przy skrzyni i licznik jest sprawny. Wariowanie licznika może być spowodowane tym że tam to auto posiadało ABS? W fiat ECU scan da się w jakiejś zakładce wyłączyć ten ABS? Albo można zmienić żeby brał sobie sygnał z czujnika który jest przy skrzyni biegów a nie z ABSu? Zwykły interfejs lm327 sobie z tym poradzi? Wyczytałem też że w tam tym puncioku było oryginalne radio. Wyczytałem w necie że radio we fiatach montowalo ASO i monter który montowal radio mógł nie podłączyć przewodu od czujnika prędkości, ale wtedy by licznik w ogóle nie działał a mój wariuje. Do radia był podłączany przewód z informacja o prędkości, który powodował ze głośność radia była zwiększana wraz ze wzrostem prędkości. Tylko nie wiem czy to akurat było w puntach 2. Sorry że o tym napisałem, ale już nie wiem gdzie szukać przyczyny wariujacego licznika.
Dzięki z góry za pomoc!
Pozdrawiam