arkuu1
08-03-2017, 03:43
Witam, jestem tu pierwszy raz i mam do Was kilka pytań.
Od niedawna jestem posiadaczem Fiata Brovo z 06.2011r. z silnikiem MultiAir 140km. Mam kilka pytań odnosnie wymiany oleju silnikowego w tego typu motorze:
1. Jak powinna wyglądać prawidłowa procedura wymiany oleju?
2. Jakie czynnosci trzeba dokonać poprzez gniazdo diagnostyczne i czy są one niezbędne?
- reset serwisu?
- wprowadzenie procedury wymiany oleju?
- kalibracja systemu MultiAir?
3. Czy ten silnik posiada filtry modułu MultiAir i turbiny umieszczone w srubach?
4. Jaki polecacie interfejs diagnostyczny oraz opragramowanie na lapka? Chodzi mi o gotowy komplet, który mogłby ewentualnie ogarnąć problemy z pkt. 2.
5. Jaki kompletny rozrząd, w jakiej cenie, czy po wymianie też trzeba cos grzebac, ustawiac w sofcie?
W internecie pojawia się wiele sprzecznych informacji. Bardzo proszę zatem o rzetelne odpowiedzi.
Pozdrawiam, Arek
Od niedawna jestem posiadaczem Fiata Brovo z 06.2011r. z silnikiem MultiAir 140km. Mam kilka pytań odnosnie wymiany oleju silnikowego w tego typu motorze:
1. Jak powinna wyglądać prawidłowa procedura wymiany oleju?
2. Jakie czynnosci trzeba dokonać poprzez gniazdo diagnostyczne i czy są one niezbędne?
- reset serwisu?
- wprowadzenie procedury wymiany oleju?
- kalibracja systemu MultiAir?
3. Czy ten silnik posiada filtry modułu MultiAir i turbiny umieszczone w srubach?
4. Jaki polecacie interfejs diagnostyczny oraz opragramowanie na lapka? Chodzi mi o gotowy komplet, który mogłby ewentualnie ogarnąć problemy z pkt. 2.
5. Jaki kompletny rozrząd, w jakiej cenie, czy po wymianie też trzeba cos grzebac, ustawiac w sofcie?
W internecie pojawia się wiele sprzecznych informacji. Bardzo proszę zatem o rzetelne odpowiedzi.
Pozdrawiam, Arek