PDA

Zobacz pełną wersję : fiat ducato 2.3 96kw 2014 kopci traci moc



elo908070
07-03-2017, 23:35
Witam posiadam fiata i ostatnio borykam się z problemem kopcenia na bialo i utraty mocy. Wygląda to tak, ze podczas jazdy przygasaja swiatla zalacza sie wentylator i auto zaczyna kopcic. Jesli utrzymuje stala predkosc to kopci caly czas dopiero po wcisnieciu gazu w podloge nastepuje szarpniecie i przestaje i albo nic sie nie dzieje i jedzie dalej albo traci moc i dopiero po zgaszeniu i ponownym odpaleniu ja odzyskuje. Mechanik stwierdzil ze to dpf przepalil go i faktycznie 400 km bylo dobrze potem zaczelo sie od nowa. Co do kontrolek blad silnika i pokazala sie kontrolka przepalania dpfu. Dodam jeszcze ze sprawdzajac poziom plynu chlodniczego po odkrezeniu korka uslyszalem syk i podniosl sie poziom z troche ponad polowy prawie na max. Licze na pomoc

caroll
10-03-2017, 00:52
Rozgrzany płyn zawsze "urośnie" w zbiorniczku, nawet wykipi i poparzy dłonie !!!
Gdyby padła uszczelka pod głowicą to albo ubędzie szybko płynu do zera w zbiorniczku albo zaobserwujesz bąbelki gazu
aby wykluczyć wypaloną uszczelkę kup tester za 10-20 plni zrób test płynu na obecność CO2.

Pdf może zarastać gdy jest uszkodzony czujnik przed i za filtrem = mierzą one ciśnienie i temperaturę spalin i w oparciu o te dane komp. decyduje o pracy silnika i ewentualnym wypalaniu automatycznym filtra.

damianio
13-03-2017, 18:32
u mnie bylo podobnie jak wtryski lały - zapychal sie dpf
sprawdz wtryski (zrob test przelewowy) i na 90% bedzie to

miro1979
19-11-2019, 21:33
Witam
Mam pytanie mam ducato 2.3 i problemy które opisywałeś . Czy istnieje możliwość kontaktu jaka to była przyczyna bo u mnie wymienili już pól auta 😊
Jak moge prosić o kontakt lub telefon oczywiście jak to nie problem
Z góry dziękuje i pozdrawiam
Mirosław Mniszko
Tel. 601313740


Witam posiadam fiata i ostatnio borykam się z problemem kopcenia na bialo i utraty mocy. Wygląda to tak, ze podczas jazdy przygasaja swiatla zalacza sie wentylator i auto zaczyna kopcic. Jesli utrzymuje stala predkosc to kopci caly czas dopiero po wcisnieciu gazu w podloge nastepuje szarpniecie i przestaje i albo nic sie nie dzieje i jedzie dalej albo traci moc i dopiero po zgaszeniu i ponownym odpaleniu ja odzyskuje. Mechanik stwierdzil ze to dpf przepalil go i faktycznie 400 km bylo dobrze potem zaczelo sie od nowa. Co do kontrolek blad silnika i pokazala sie kontrolka przepalania dpfu. Dodam jeszcze ze sprawdzajac poziom plynu chlodniczego po odkrezeniu korka uslyszalem syk i podniosl sie poziom z troche ponad polowy prawie na max. Licze na pomoc

dudus8
19-01-2020, 10:08
Zrób logi dynamiczne.
Może uszkodzony zawór EGR?

Wysłane z mojego SM-N970F przy użyciu Tapatalka