PDA

Zobacz pełną wersję : GP z dualogic - problem z odpaleniem



Relief
06-03-2017, 15:23
Cześć, jest tu ktoś z GP ze skrzynią biegów dualogic/selespeed?. Podobna sprawa już się kiedyś zdarzyła, jako że podejrzewany wtedy był problem ze skrzynią auto trafiło do odpowiedniego serwisu - który nic nie znalazł, a zaraz po zjeździe z lawety zaczęło odpalać.
W każdym razie, auto przestało nagle się uruchamiać. Po przekręceniu kluczyka w ogóle nie słychać, aby pracował rozrusznik, jedynie coś pstryka jakby w okolicy bagażnika, no i nie przerzucają się biegi (a wydaje mi się, że powinny nawet przy nieuruchomionym silniku). Pompa od skrzyni zaczyna działać po otwarciu drzwi...
Chciałbym w miarę możliwości na kołach ruszyć go spod bloku do serwisu, bo trochę głupio znowu lawetą odjeżdżać :P Może ktoś z Was miałby tu jakiś pomysł?
I jeszcze jedna rzecz - ktoś poleci dobrego elektryka z Wrocławia, który by to umiał ogarnąć?
Z góry dziękuję

miszko
07-03-2017, 13:27
Masz może kabel do diagnostyki i MES? Ja bym zaczął od diagnostyki układów podkładowych i następnie dopiero podejmował dalsze decyzje.
Jeżeli nie masz nic z tych rzeczy to zostaje Ci pomoc elektryka, ale tutaj nie umiem Ci polecić kogoś, trzeba poczekać na kogoś innego kto poleci.

Relief
11-03-2017, 14:21
Dzięki za odpowiedź. Kabel mam, ale łączy się tylko z silnikiem, i nie ma żadnych błędów.
Próbowałem jeszcze sprawdzić poziom płynu w dualogic, problem w tym, że nie widzę na zbiorniczku żadnej miarki max-min, poza tym nie jestem pewny, czy płynu w nim w ogóle nie ma, czy może nie widać przez ścianki... Potrzebowałbym ewentualnie wiedzieć, ile dolać. Do mechanika i tak się wybiorę, ale wolałbym na kołach niż lawetą ;). Wrzucam zdjęcia. Druga rzecz, którą zauważyłem, że jest tam w okolicy niesamowicie mokro.

26995
26996
26997

miszko
12-03-2017, 21:44
Pojemność układu to 0,505l, a na tych zdjęciach to nie widać jego poziomu.

Braval
13-03-2017, 21:12
Sprawdz wszystkie polaczenia masy od aku, zasilanie + , do rozrusznika, może cos "przykorodowalo"na polączeniach . Piszesz o pstrykających przekaznikach, to nic innego , jak ewidentny brak dobrze przewodzących połaczeń na przewodach i jakieś obwody zamykają się przez przekazniki. Taki temat ogarnie "normalny" elektryk znający typowe zasady dzialaania urządzeń elektrycznych, tu nie zadnej filozofii. Jak chcesz sam się "pobawić', to do badania "przejsc " nie uzywaj samego miernika , tylko jakiejs probówki na większe obciązenie, gdyż sam miernik moze Cie wprowadzać w bląd,.Robie przy wózkach elektr. gdzie "brak przejsc" na polaczeniach wystepuje na potegę...

stilo_kielce
01-07-2018, 15:27
Tak to wygląda w fiacie 500. Po prawej stronie na zbiorniczku masz oznaczenie min i max



https://images83.fotosik.pl/1106/e9deaacea54c2c90m.jpg (https://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/e9deaacea54c2c90)