Sebastian1984
02-03-2017, 21:59
Witam, jeśli wątek już był to proszę o przeniesienie. W moim Bravo 1.4 MultiJet (120KM) występuje problem przy zmianie biegów z 1 na 2. Podczas normalnej jazdy i chęci zmiany biegu z 1 na 2 następuje zgrzyt i uczucie jakby brakowało lewarka (dociągniety do oporu na 2), problem zgrzytu nie występuje w chwili gdy nacisnę sprzęgło i przytrzymam dłużej niż przy normalnej zmianie biegów. Czasem też jest problem z wbiciem 1 i wstecznego, ale bardzo rzadko. Czy to wina sprzegła czy synchronizatora 2 biegu. Skrzynia przeszła pełną regeneracje 2 lata temu (od tamtego czasu zrobiłem jakieś 30000km), dwumasa i wysprzęglik centralny tez wymienione. Sprzegło nie było ruszane bo było dobre (wszystkie te naprawy dwa lata temu). Trochę też czuje jakby samochodzik stracił moc i pedał sprzęgła jakby bardziej "wbił" się w podłogę. W zimie na zimnym silniku nie szło uciągnąć lewarka-wymieniłem olej w skrzyni ale problem jest nadal. (wcześniejszą zimę nie miał problemu z "zamarzającymi" biegami. Z objawów ma jeszcze coś takiego- podczas odpalania- wciskam sprzęgło odpalam, wysprzeglam z biegu i puszczam sprzęgło i w tym momencie jak puszczam to widze po obrotach (lekko rosną) i czuje po silniku, że auto jakby miało jakiś "opór". Mechanik stwierdził, że jezdzić do momentu aż się rozleci..:roll: Mieliście taki problem z objawami jak u mnie?