PDA

Zobacz pełną wersję : Abs tył lewa strona



bozydar021984
13-02-2017, 10:56
Witam.
Mam problem z Abs tył lewa strona, wyskakuje błąd Abs wyłącza się kompletnie.
Myślałem, że to piasta po wymianie jej okazało się, że to nie jest wina piasty, Abs dalej nie działa, mechanik wymienił kostkę i dalej nic, po podmienieniu pompy problem dalej jest, kable były sprawdzone i nie są nigdzie przerwane.
Macie może jakiś jeszcze inny pomysł?

bronx
13-02-2017, 12:34
Tak, najlepszy pomysł i pierwszy jaki powinien być zrobiony to złomowanie auta skoro wszystko mechanik robi od tyłu.

Nie działa abs podpinasz się i czytasz kod błędu - primo !

bozydar021984
13-02-2017, 13:17
Tak, najlepszy pomysł i pierwszy jaki powinien być zrobiony to złomowanie auta skoro wszystko mechanik robi od tyłu.

Nie działa abs podpinasz się i czytasz kod błędu - primo !
Myślałem o złomowaniu bo to nie jest jedyna wada mojej Cromy ale czymś jeździć trzeba.
Komunikat błąd czujnik abs lewy tył.

andy5
13-02-2017, 13:36
W Cromie "gniją: kabelki przy czujniku ABS, wystarczy wyjąć przewody z peszla i poszukać zielonego nalotu. Informacja z ASO. Mechanik zanim wymienił piastę mógł nową podłączyć do wtyczki i już by miał diagnozę.

bronx
13-02-2017, 13:43
kod błędu ?

sprawdz ciągłość od wtyczki do ecu abs-u - np miernikiem

bozydar021984
13-02-2017, 13:51
W Cromie "gniją: kabelki przy czujniku ABS, wystarczy wyjąć przewody z peszla i poszukać zielonego nalotu. Informacja z ASO. Mechanik zanim wymienił piastę mógł nową podłączyć do wtyczki i już by miał diagnozę.

Kable były sprawdzone i jest przejście, kostka wymieniona, po wymianie piasty dalej błąd i nie widać ruchu koła w komputerze,

maka131
13-02-2017, 13:57
podłącz omomierz pod czujnik w piaście i kręć kołem, sprawdź czy opór się zmienia. jeśli przewody sprawne to niestety zostaje czujnik sprawdzić.

bronx
13-02-2017, 14:09
Lub piasta - jakiej firmy kupiłeś ( że nowa nie znaczy że będzie działać pomimo że niby ma pierścień magnetyczny) sprawdź to.
NA końcu rozkręć koło i magnesem myrdaj przy czujniku.

bozydar021984
13-02-2017, 14:20
podłącz omomierz pod czujnik w piaście i kręć kołem, sprawdź czy opór się zmienia. jeśli przewody sprawne to niestety zostaje czujnik sprawdzić.

podłączony był komputer i przy kręceniu kołem wartości w komputerze nie zmieniały się w prawym sprawnym zmieniały się,

maka131
13-02-2017, 14:38
rozumiem że sprawdzane do było przez MES?
jeśli tak to wiesz, z tego obwodu do komputera nie są przekazywane żadne sygnały, jest stała wartość.

możesz wymienić całą czujnik lub piastę skoro jesteś pewien że przewody są sprawne ale czy to rozwiąże problem?
jak podłączysz omomierz to zawęzisz pole poszukiwań.

bozydar021984
13-02-2017, 14:41
Lub piasta - jakiej firmy kupiłeś ( że nowa nie znaczy że będzie działać pomimo że niby ma pierścień magnetyczny) sprawdź to.
NA końcu rozkręć koło i magnesem myrdaj przy czujniku.

Piasta była firmy TRW. W momencie kręcenia ją wartość na komputerze była zerowa.

bronx
13-02-2017, 15:07
wygląda ze czujnik umarl.
maka dał ci jak sprawdzic czujnik

bozydar021984
13-02-2017, 16:44
wygląda ze czujnik umarl.
maka dał ci jak sprawdzic czujnik

czujnik, który jest z piastą?

maka131
13-02-2017, 16:52
jeśli dobrze kojarzę to w tym odcinku znajdziesz podpowiedz co i jak

101 napraw, Odcinek 8 online Sezon 2 | Oglądaj w Player.pl! (http://player.pl/programy-online/101-napraw-odcinki,3804/odcinek-8,S02E08,60423.html)

bob96
13-02-2017, 17:15
jeśli dobrze kojarzę to w tym odcinku znajdziesz podpowiedz co i jak

Super opis :supz: :bravooo:

bozydar021984
20-02-2017, 09:42
dwóch mechaników poddało się już, macie może jakiegoś znajomego mechanika z Bydgoszczy? Boje się, że tylko autoryzowany serwis Fiata został;/

desmo999
20-02-2017, 10:50
Jedz do elektronika. Zawsze mozna lewe kable puscic na czujnik . Zasilanie masa i wyjscie. Miernikiem za 70zl da sie zmierzyc czestotliwosc wiadomo lepiej oscyloskopem.Kable warto zmierzyc pod obciazeniem Pipotko w mierniku czasem jest niewystarczajace i wprowadza blad.

(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

Albo kable poprzedluzaj i lewe kolo podlacz pod prawa wiazke i pokulaj kolem i odczytaj mesem. Jesli pojawia sie wartosci to wiazka jak nie to czujnik

Padbandito
24-02-2017, 21:30
Tydzień temu po tych mrozach i mnie ta usterka dopadła ( tylne prawe koło ) odstawiłem do znajomego elektryka , powiedział tylko ,że kabel był przerwany . poskładał do kupy i problem ustąpił :)