zbychter
31-01-2017, 22:08
Cześć,
Od jakiegoś już czasu staram się wybrać swój pierwszy samochód. Przewinęło się wiele marek i modeli i zaczynając od 2 litrowego diesla zszedłem na ziemię i chciałbym kupić jakieś małe autko w benzynce i dołożyć lpg. Na początku chciałem punto ii fl, ale okazało się, że podłoga jest już w 95% egzemplarzy zardzewiała w takim stopniu, że bez kompleksowego remontu to za rok dwa można auto zezłomować bo nie przejdzie normalnie przeglądu. Wyczytałem, że Panda nie ma z tym problemów, a przynajmniej nie takie, że trzeba od razu inwestować w blacharkę kilka tysięcy zł. Mam więc kilka pytań:
1. Czy faktycznie panda nie gnije tak ja punto ii?
2. Szukam wersji bez wspomagania, kompletnego golasa przed 2005 rokiem z bezkolizyjnym silnikiem, czy w ogóle jest szansa znalezienia 1.2 bez wspomagania i czy jest duża różnica między 1.1 a 1.2? Dodam, że jeździłem trochę pandą 1.1 i szału nie było, ale dramatu też nie, do przemieszczania się wystarcza. Jak w ogóle z trwałością, lepiej wziąć 1.1 czy 1.2?
3. Czy są jakieś elementy, na które powinienem zwrócić szczególną uwagę przy zakupie pandy?
4. Jak to jest z homologacją na 4 lub 5 osób w pandzie? od czego to zależy i czy można ewentualnie 4 osobówkę przerobić na 5?
Z góry dzięki za pomoc, mam nadzieję, że Panda to wreszcie będzie ten samochód który kupię :lol:
Od jakiegoś już czasu staram się wybrać swój pierwszy samochód. Przewinęło się wiele marek i modeli i zaczynając od 2 litrowego diesla zszedłem na ziemię i chciałbym kupić jakieś małe autko w benzynce i dołożyć lpg. Na początku chciałem punto ii fl, ale okazało się, że podłoga jest już w 95% egzemplarzy zardzewiała w takim stopniu, że bez kompleksowego remontu to za rok dwa można auto zezłomować bo nie przejdzie normalnie przeglądu. Wyczytałem, że Panda nie ma z tym problemów, a przynajmniej nie takie, że trzeba od razu inwestować w blacharkę kilka tysięcy zł. Mam więc kilka pytań:
1. Czy faktycznie panda nie gnije tak ja punto ii?
2. Szukam wersji bez wspomagania, kompletnego golasa przed 2005 rokiem z bezkolizyjnym silnikiem, czy w ogóle jest szansa znalezienia 1.2 bez wspomagania i czy jest duża różnica między 1.1 a 1.2? Dodam, że jeździłem trochę pandą 1.1 i szału nie było, ale dramatu też nie, do przemieszczania się wystarcza. Jak w ogóle z trwałością, lepiej wziąć 1.1 czy 1.2?
3. Czy są jakieś elementy, na które powinienem zwrócić szczególną uwagę przy zakupie pandy?
4. Jak to jest z homologacją na 4 lub 5 osób w pandzie? od czego to zależy i czy można ewentualnie 4 osobówkę przerobić na 5?
Z góry dzięki za pomoc, mam nadzieję, że Panda to wreszcie będzie ten samochód który kupię :lol: