Zobacz pełną wersję : Bulgotanie w zbiorniku paliwa
Witam jestem posiadaczem Fiata Stilo 1.9 JTD 115 KM 2005r od jakiegoś czasu borykam się z problemem gaśnięcia auta po czym słychać bulgotanie w zbiorniku paliwa po przekręceniu kluczyka znowu bulgotanie po wyłączeniu słychać przelewanie przy silniku.problem bardzo często występował przy niskim stanie paliwa postanowiłem jeździć na pełnym zbiorniku do połowy i znowu do pełna wszystko było ok ale po pewnym czasie autko zgasło nawet przy stanie trochę ponad połowę i znowu bulgotanie. Wymieniłem pompkę paliwa na używaną to samo,w między czasie zrobiłem regeneracje wtryskiwaczy,wymieniłem filtr paliwa wraz z podstawą i nowe opaski na przewodach, pompa wysokiego ciśnienia sprawdzona.
Proszę o pomoc może ktoś miał już podobny problem
A czujnik wysokiego ciśnienia sprawdzony?
Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
Bulgotanie wskazywało by na powietrze w powrocie. Jedyne miejsce gdzie może się dostać powietrze do układu jest tuż przed pompką w zbiorniku.
Bulgotanie wskazywało by na powietrze w powrocie. Jedyne miejsce gdzie może się dostać powietrze do układu jest tuż przed pompką w zbiorniku.
Też tak się dzieje pojemnik pompki w jakiś sposób się opróżnia i zaczyna zasysać powietrze (co było słychać) ale dlaczego tak się dzieje nawet przy połowie stanu zbiornika
Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
A czujnik wysokiego ciśnienia sprawdzony?
Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
Czujnika nie sprawdzałem ale gdyby był uszkodzony albo miał złe wskazania to zaświeciła by się kontrolka błędów
Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
stilon89
27-01-2017, 20:47
Miałem ten sam problem tydzien temu z bulgotaniem i gasnieciem auta komputer po podłaczniu pokazywal cos z cisnieniem i jeszcze EGR zminiłem sam wkład pompki i pomogło
Miałem ten sam problem tydzien temu z bulgotaniem i gasnieciem auta komputer po podłaczniu pokazywal cos z cisnieniem i jeszcze EGR zminiłem sam wkład pompki i pomogło
Rozumiem że wymieniłeś samą pompkę mocowane na trzech zatrzaskach bez pojemnika ?
Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
stilon89
28-01-2017, 17:38
Tak właśnie tak tylko trochę ciężko wyjąć ja z tej plastikowej obudowy ale dasz radę ja za pompkę zapłaciłem 250 zł
Tak właśnie tak tylko trochę ciężko wyjąć ja z tej plastikowej obudowy ale dasz radę ja za pompkę zapłaciłem 250 zł
A kupiłeś nową czy używaną
Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
stilon89
28-01-2017, 19:19
Kupiłem nowa i teraz nie ma bulgotania
Kupiłem nowa i teraz nie ma bulgotania
Dziękuję za informacje a przy jakim stanie paliwa u ciebie bulgotało
Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
stilon89
28-01-2017, 19:25
Bulgotało cały czas nie było różnicy. myślałem że może sitko zapchane ale było czyste i czyszczenie nic nie dało. a nie masz żadnego błędu związanego z ćiśnieniem paliwa????
Bulgotało cały czas nie było różnicy. myślałem że może sitko zapchane ale było czyste i czyszczenie nic nie dało. a nie masz żadnego błędu związanego z ćiśnieniem paliwa????
Dziękuje stilon89 wymieniłem pompkę jeszcze raz wygląda na to że pomogło jeżdżę już tydzień i jeszcze nie bulgotało
No niestety po 10 dniach znowu to samo zdecydowałem się wyciągnąć zbiornik paliwa i znalazłem w nim mały plastik wielkości 1 cm zobaczymy....https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170212/7c331dae70824f0f05f03d9926eb68d0.jpg
Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
stilon89
17-02-2017, 19:36
I jak problem rozwiazany????
Koledzy może być też tak, że zacina się malutki zaworek zwrotny (klapka) na dnie kosza pompy paliwa, który służy do napełniania kosza paliwem. Wtedy pompa wyssie wszystko z kosza, zaworek nie wpuszcza wystarczającej ilości paliwa ze zbiornika i w końcu pompa zasysa powietrze. Pozdrawiam
bartas99
13-02-2019, 16:19
Zaworem wpuszcza ropę a wężyk powrotu pomaga wyłączać ropę do pompki
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.