PDA

Zobacz pełną wersję : Nierówna praca silnika stilo abarth 2.4 20V 2004 powyżej 3.5-4 tyś



mazur
13-01-2017, 20:12
Witam, mam problem z moim stilo. Auto odpala itp silnik zachowuje się prawidłowo. Świece nowe czyste, stare wypalone idealnie. Spalanie ok itp itd. Na FES zero błędów, wszystkie testy przechodzi, układy sprawne. Auto przyspiesza idealnie ale 3.5 -4 tyś zaczyna mieć małą czkawkę szczególnie przy pedale wcisniętym w podłogę...jak popuszczę gaz zaczyna ciągnąć. Na postoju wkręca się do odcinki przy delikatnym dodawaniu gazu. Dolot szczelny cewki podmienione VIS działa prawidłowo spalań stukowych itp nie ma. Obstawiam pompe paliwa, zaglądałem tam i nikt od nowości jej nie tykał a auto ma 230000 nalotu co podpowiecie?? Pozdrawiam.

Alton88
14-01-2017, 14:57
Też obstawiam że pompa paliwa, w Stilo 1.6 też miałem problem z mocą na wyższych obrotach, wymieniłem pompę na użwyke i jak ręką odjął.

mlodybe
14-01-2017, 15:01
A filtr kiedy kolega zmieniał??

Alton88
14-01-2017, 15:14
Nie da się wymienić filtra, jest zintegrowany z pompą na stałe.

mazur
14-01-2017, 21:32
Witam, dzisiaj po zrobieniu resetu komputera Bosch ME 3.1 (odłaczenie aku 45 minut kluczyk w pozycję MAR 90 sek potem wyłączony 90 sek i odpaleniu, nagrzaniu 90 stopni bieg jałowy i wyrusznie na drogę spowodowało iż przy 3.5-4 tyś obrotów zaczął się zapalać check (mrugał) na 3 kolejnych biegach po czym cisza... po podłączeniu do FES wyszło, że wypadają mu zapłony pod obciążeniem na 2 i 5 cylindrze. Cewki założone nowe i lata. (podmieniałem używki które zostały mi w garażu po marei 2.0 20v vis 155 ps i widocznie były też trafione...

wpfiat
15-01-2017, 14:06
Czyli to były cewki? A mierzyłeś ich rezystancję po stronie wtórnej?

mazur
15-01-2017, 18:10
Czyli to były cewki? A mierzyłeś ich rezystancję po stronie wtórnej?

tam są takie i nie za bardzo wiem jak to zmierzyć:) www.e-ngk.pl: NGK U5048 cewka zapłonowa NGK do FIAT STILO 48172 - NGK (http://www.e-ngk.pl/ngk-u5048-cewka-zaplonowa-ngk-do-fiat-stilo-48172-p-3945.html)

gienkollo
15-05-2021, 17:01
U mnie chyba coś podobnego, na zimno po odpaleniu na ssaniu teleport budą co któryś tam obrót wału.
Żadnych błędów, raz jeden wyskoczył misfire na 3cim cylindrze, oraz stukowe.
Podmienilem cewkę skasowałem błędy i w zasadzie bez zmian. Na wolnych obrotach dalej mam zastrzeżenia wobec pracy.
Muszę spróbować twojego sposobu z resetem ECU.