PDA

Zobacz pełną wersję : Gwizd między 120 a 150 km/h- to nie turbo



e_nornert
27-11-2016, 01:35
Witam
Czy ktoś ma podobne zjawisko - gwizd z przodu między 120 a 150km/h. Nasila się ze wzrostem prędkości. Turbo wyeliminowałem bo wysprzęglenie i wrzucenie na luz (spadek obrotów) nie wpływa na zmianę gwizdu.. gdzies po prostu powietze sie dostaje i gwizdze...

grzech1991
27-11-2016, 13:07
Kwestia spasowania maski i zderzaka. Spróbuj opuścić maskę.

Wysłane z mojego ONE A2003 przy użyciu Tapatalka

e_nornert
27-11-2016, 18:59
Kwestia spasowania maski i zderzaka. Spróbuj opuścić maskę.

Wysłane z mojego ONE A2003 przy użyciu Tapatalka

Ale jak? Jakis śruby regulacyjne? Gdzie?

Abramsik
27-11-2016, 19:30
Najpierw reg. odbojami (łatwo je znajdziesz, czarne grube wkręcane gumowe "coś" od spodu maski) jak to nie da wymaganego efektu opuść zamek klapy silnika. Wszystko.

boch
28-11-2016, 17:25
Wypadałoby zapytać, czy masz tak od początku czy nagle mu się pogorszyło?

e_nornert
03-12-2016, 22:45
Wypadałoby zapytać, czy masz tak od początku czy nagle mu się pogorszyło?

Mam ten samochód od konca wrzesnia... zauwazyłem niedawno z w pazdzierniku.. Ciężko powiedzieć jak było wcześniej:)

A jakie to moze miec znaczenie? Tzn czy moze jakos pomóc w namierzeniu probelmu?

Rzadzik27
11-12-2016, 11:26
Sprawdź ustawienie nawiewu - nie wiem czy też masz automatyczna klimatyzacje ale ja zauważyłem że kiedy nawiew ustawiony jest tylko na szybę, jest "głośniej". Nie wiem również, czy wynika to z jakiejś awarii...

boch
11-12-2016, 12:16
A jakie to moze miec znaczenie? Tzn czy moze jakos pomóc w namierzeniu probelmu?
Znaczenie formalne, czy usterka była od samego początku, czy pojawiła się u Ciebie po jakimś czasie, ponieważ wtedy mógłbyś z chronologii napraw/zdarzeń ustalić co się mogło stać. Przypadki kiedy usterki pojawiły się po wizycie u mechanika nie należą do rzadkości. Sam miałem taki przypadek.

Poniżej cytat użytkowanika Bravo II z serwisu autocentrum.pl:


W porównaniu do konkurencji z tej samej klasy i generacji, samochód jest słabo wyciszony. Do uszu podróżnych docierają rozmaite szumy (większość z układu jezdnego), w zakresie 120-150 km/h z okolic uszczelki przedniej szyby dobiega denerwujący gwizd (receptą jest radio, trzeba przyznać że nawet w standardzie całkiem przyzwoicie grające). Głośna jest również praca zawieszenia. Plastiki wnętrza też potrafią dokuczyć, choc mój egzemplarz jest pod tym względem stosunkowo udany.

Czytaj więcej na: Opinie Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 2006-2012 • Ocena kierowcy Rafał • Opinie o Twoim aucie • AutoCentrum.pl (http://www.autocentrum.pl/oceny/fiat/bravo/ii/hatchback-5d/silnik-diesla-1.9-td-multijet-120km-2006-2012/ocena-kierowcy-1884872281/#ixzz4SWV2LAvU)

e_nornert
17-12-2016, 23:13
Poniżej cytat użytkowanika Bravo II z serwisu autocentrum.pl:



Czytaj więcej na: Opinie Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 2006-2012 • Ocena kierowcy Rafał • Opinie o Twoim aucie • AutoCentrum.pl (http://www.autocentrum.pl/oceny/fiat/bravo/ii/hatchback-5d/silnik-diesla-1.9-td-multijet-120km-2006-2012/ocena-kierowcy-1884872281/#ixzz4SWV2LAvU)[/QUOTE]


Czytałem to ale to jedyny taki wpis w sieci... chciałem zapytac sie tutaj czy tez uzytkownicy obserwuja tego typu problem i po odzewie widze ze nie bardzo

(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.


Sprawdź ustawienie nawiewu - nie wiem czy też masz automatyczna klimatyzacje ale ja zauważyłem że kiedy nawiew ustawiony jest tylko na szybę, jest "głośniej". Nie wiem również, czy wynika to z jakiejś awarii...


Sprawdze... dzis sprawdziłem na pozycji zamkniety i otwarty nawiez zewn. bez roznicy..

marfiu
04-01-2017, 10:34
mam identyczne objawy. Tez mysle ze to moze byc wina uszczelki, tylko u mnie szyba byla wymieniania wiec podczas zabiegu mogli cos sknocic

e_nornert
06-01-2017, 19:40
Na razie zrobiłem soswiadczenie z uszczelką do okien pod klapą silnika... przykleiłem pod spodem uszczelniając wszystko i nic to nie zmieniło... a nawet miałem wrazenie ze było troche gorzej...
Podnioslem jak i obnizyłem klapę srubami co ktoś radził tez nic.. moze zwiększe zakres podniesienia bo obizyc juz nie mogłem

Zrobie tez doswiadczenie z tasmą power tape - obkleje do testow okolice podszybia i zobacze czy to cos zmieni.. I moze jeszcze szczleine miedzy klapą a karoserią.... Rzadko kiedy jestem na trasie co mogę jezdzic powyzej 120 dlatego te testy tak długo trwają:)