Zobacz pełną wersję : Gwizd między 120 a 150 km/h- to nie turbo
e_nornert
27-11-2016, 01:35
Witam
Czy ktoś ma podobne zjawisko - gwizd z przodu między 120 a 150km/h. Nasila się ze wzrostem prędkości. Turbo wyeliminowałem bo wysprzęglenie i wrzucenie na luz (spadek obrotów) nie wpływa na zmianę gwizdu.. gdzies po prostu powietze sie dostaje i gwizdze...
grzech1991
27-11-2016, 13:07
Kwestia spasowania maski i zderzaka. Spróbuj opuścić maskę.
Wysłane z mojego ONE A2003 przy użyciu Tapatalka
e_nornert
27-11-2016, 18:59
Kwestia spasowania maski i zderzaka. Spróbuj opuścić maskę.
Wysłane z mojego ONE A2003 przy użyciu Tapatalka
Ale jak? Jakis śruby regulacyjne? Gdzie?
Abramsik
27-11-2016, 19:30
Najpierw reg. odbojami (łatwo je znajdziesz, czarne grube wkręcane gumowe "coś" od spodu maski) jak to nie da wymaganego efektu opuść zamek klapy silnika. Wszystko.
Wypadałoby zapytać, czy masz tak od początku czy nagle mu się pogorszyło?
e_nornert
03-12-2016, 22:45
Wypadałoby zapytać, czy masz tak od początku czy nagle mu się pogorszyło?
Mam ten samochód od konca wrzesnia... zauwazyłem niedawno z w pazdzierniku.. Ciężko powiedzieć jak było wcześniej:)
A jakie to moze miec znaczenie? Tzn czy moze jakos pomóc w namierzeniu probelmu?
Rzadzik27
11-12-2016, 11:26
Sprawdź ustawienie nawiewu - nie wiem czy też masz automatyczna klimatyzacje ale ja zauważyłem że kiedy nawiew ustawiony jest tylko na szybę, jest "głośniej". Nie wiem również, czy wynika to z jakiejś awarii...
A jakie to moze miec znaczenie? Tzn czy moze jakos pomóc w namierzeniu probelmu?
Znaczenie formalne, czy usterka była od samego początku, czy pojawiła się u Ciebie po jakimś czasie, ponieważ wtedy mógłbyś z chronologii napraw/zdarzeń ustalić co się mogło stać. Przypadki kiedy usterki pojawiły się po wizycie u mechanika nie należą do rzadkości. Sam miałem taki przypadek.
Poniżej cytat użytkowanika Bravo II z serwisu autocentrum.pl:
W porównaniu do konkurencji z tej samej klasy i generacji, samochód jest słabo wyciszony. Do uszu podróżnych docierają rozmaite szumy (większość z układu jezdnego), w zakresie 120-150 km/h z okolic uszczelki przedniej szyby dobiega denerwujący gwizd (receptą jest radio, trzeba przyznać że nawet w standardzie całkiem przyzwoicie grające). Głośna jest również praca zawieszenia. Plastiki wnętrza też potrafią dokuczyć, choc mój egzemplarz jest pod tym względem stosunkowo udany.
Czytaj więcej na: Opinie Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 2006-2012 ⢠Ocena kierowcy Rafał ⢠Opinie o Twoim aucie ⢠AutoCentrum.pl (http://www.autocentrum.pl/oceny/fiat/bravo/ii/hatchback-5d/silnik-diesla-1.9-td-multijet-120km-2006-2012/ocena-kierowcy-1884872281/#ixzz4SWV2LAvU)
e_nornert
17-12-2016, 23:13
Poniżej cytat użytkowanika Bravo II z serwisu autocentrum.pl:
Czytaj więcej na: Opinie Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 2006-2012 ⢠Ocena kierowcy Rafał ⢠Opinie o Twoim aucie ⢠AutoCentrum.pl (http://www.autocentrum.pl/oceny/fiat/bravo/ii/hatchback-5d/silnik-diesla-1.9-td-multijet-120km-2006-2012/ocena-kierowcy-1884872281/#ixzz4SWV2LAvU)[/QUOTE]
Czytałem to ale to jedyny taki wpis w sieci... chciałem zapytac sie tutaj czy tez uzytkownicy obserwuja tego typu problem i po odzewie widze ze nie bardzo
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
Sprawdź ustawienie nawiewu - nie wiem czy też masz automatyczna klimatyzacje ale ja zauważyłem że kiedy nawiew ustawiony jest tylko na szybę, jest "głośniej". Nie wiem również, czy wynika to z jakiejś awarii...
Sprawdze... dzis sprawdziłem na pozycji zamkniety i otwarty nawiez zewn. bez roznicy..
mam identyczne objawy. Tez mysle ze to moze byc wina uszczelki, tylko u mnie szyba byla wymieniania wiec podczas zabiegu mogli cos sknocic
e_nornert
06-01-2017, 19:40
Na razie zrobiłem soswiadczenie z uszczelką do okien pod klapą silnika... przykleiłem pod spodem uszczelniając wszystko i nic to nie zmieniło... a nawet miałem wrazenie ze było troche gorzej...
Podnioslem jak i obnizyłem klapę srubami co ktoś radził tez nic.. moze zwiększe zakres podniesienia bo obizyc juz nie mogłem
Zrobie tez doswiadczenie z tasmą power tape - obkleje do testow okolice podszybia i zobacze czy to cos zmieni.. I moze jeszcze szczleine miedzy klapą a karoserią.... Rzadko kiedy jestem na trasie co mogę jezdzic powyzej 120 dlatego te testy tak długo trwają:)
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.