toofoxy
23-09-2016, 12:12
Czesc wszystkim!
Pojawiaja sie zimniejsze dni i oczywiscie pojawiaja sie pytajniki w glowach mniej doswiadczonych osobnikow jezdzacych dieslami- czyt. autor posta. Motor 1.9 Mjet 8v. Zauwazylem ze w zimniejse dni kontrolka swiecy zarowej swieci sie dluzej niz latem. Ogolnie musze dluzej pokrecic rozrusznikiem, jakies 2-3 obroty rozrusznikiem zeby silnik odpalil. Po odpaleniu wychodze z auta i widze ze po jakims chwili pojawia sie bialy lub lekko siwy dymek i leci go dosc sporo do momentu rozgrzania silnika. Cieply silnik odpala szybciej i bez dymu. Latem nie bylo podobnego problemu. Co moze powodowac taka sytuacje. Szukalem identycznego przypadku na forum ale nie znalazlem. Pomozecie?
Sent from my SM-G7105 using Tapatalk
Pojawiaja sie zimniejsze dni i oczywiscie pojawiaja sie pytajniki w glowach mniej doswiadczonych osobnikow jezdzacych dieslami- czyt. autor posta. Motor 1.9 Mjet 8v. Zauwazylem ze w zimniejse dni kontrolka swiecy zarowej swieci sie dluzej niz latem. Ogolnie musze dluzej pokrecic rozrusznikiem, jakies 2-3 obroty rozrusznikiem zeby silnik odpalil. Po odpaleniu wychodze z auta i widze ze po jakims chwili pojawia sie bialy lub lekko siwy dymek i leci go dosc sporo do momentu rozgrzania silnika. Cieply silnik odpala szybciej i bez dymu. Latem nie bylo podobnego problemu. Co moze powodowac taka sytuacje. Szukalem identycznego przypadku na forum ale nie znalazlem. Pomozecie?
Sent from my SM-G7105 using Tapatalk