PDA

Zobacz pełną wersję : EGR-problem rozwiązany



GUREGORI74
06-09-2016, 14:28
Zawór w mojej Cromie niestety się popsuł mimo dbania o niego czyszczenia.Objawy uszkodzenia zaworu to dymienie słaba moc i nierówna praca silnika.Po analizie wielu forum podjąłem decyzje o zaślepieniu Egr-u i zamontowaniu Emulatora EGR.Koszt emulatora 210 pln i po zamontowaniu święty spokój . Miałem dosyć wykręcania czyszczenia i tak w kółko.Polecam wszystkim u mnie się sprawdza emulatorek a i silnik odżył jak nigdy😀

bronx
06-09-2016, 14:39
Dobra życiowa decyzja, i dla środowiska i dla wszystkich !
<ok>
;-)
Nie mniej lepiej wywalić egr programowo. Koszt ok 250PLN.
Dlaczego, bo emulator może się wysypać, a tam zmieniasz mapę/wyłącza się zalezy jaki ecu i tak zrobione to jest porządniej.
Nie mniej dobre rozwiązanie, na pewno lepsze jak zaślepka z otworkiem :)
Powodzenia

manic
06-09-2016, 15:31
Czy stosując emulator EGR + zaślepka pełna, eliminujemy możliwość urwania się klap wirowych w plastikowym kolektorze, zakładając, że obecnie działają dobrze a po całkowitym zaślepieniu EGR nie będzie nowej sadzy przyczyniającej się do urwania klap?

Możesz dać namiary na emulator? (RELMAC?)

GUREGORI74
06-09-2016, 15:40
Czy stosując emulator EGR + zaślepka pełna, eliminujemy możliwość urwania się klap wirowych w plastikowym kolektorze, zakładając, że obecnie działają dobrze a po całkowitym zaślepieniu EGR nie będzie nowej sadzy przyczyniającej się do urwania klap?

Możesz dać namiary na emulator? (RELMAC?)

Tak to emulator firmy RELMAC,zaślepienie EGR wpływa na ochronę kolektora ssącego i klap wirowych👍

(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.


Czy stosując emulator EGR + zaślepka pełna, eliminujemy możliwość urwania się klap wirowych w plastikowym kolektorze, zakładając, że obecnie działają dobrze a po całkowitym zaślepieniu EGR nie będzie nowej sadzy przyczyniającej się do urwania klap?

Możesz dać namiary na emulator? (RELMAC?)

Zakupiłem na Alledrogo

miszko
06-09-2016, 16:04
Moim zdaniem lepiej wywalić EGR programowo, to bezpieczniejsza moim zdaniem metoda. Po prostu ze sterownika wyłącza się go. Tyle, że musisz oddać do kogoś, kto się na tym zna i nie uszkodzi sterownika ECU przy tej operacji.

manic
06-09-2016, 16:52
Chodzi o rozwiązanie tymczasowe i mniej kosztowne do czasu porządnego usunięcia klap, zaślepienia egr, remapu.

(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

@GUREGORI74 czy możesz jeszcze napisać jakie dawałeś zaślepki. Czy przed EGR czy za egr. Prostokątną czy owalną? Czy może całkowicie usunąłeś EGR? Czy zaślepki 4mm zmieszczą się między EGR a blok.

Myślę o zaślepieniu przed egr ale nie wiem czy nie będzie problemu jak zastosuje zaślepkę owalną 4mm przed egr - czy da radę poskręcać wszystko.

GUREGORI74
07-09-2016, 10:45
Chodzi o rozwiązanie tymczasowe i mniej kosztowne do czasu porządnego usunięcia klap, zaślepienia egr, remapu.

(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

@GUREGORI74 czy możesz jeszcze napisać jakie dawałeś zaślepki. Czy przed EGR czy za egr. Prostokątną czy owalną? Czy może całkowicie usunąłeś EGR? Czy zaślepki 4mm zmieszczą się między EGR a blok.

Myślę o zaślepieniu przed egr ale nie wiem czy nie będzie problemu jak zastosuje zaślepkę owalną 4mm przed egr - czy da radę poskręcać wszystko.

Ja dałem owalną zaślepkę przed EGR ,Cromka śmiga po tej operacji jak nowa💪😀