Zobacz pełną wersję : EGR-problem rozwiązany
GUREGORI74
06-09-2016, 14:28
Zawór w mojej Cromie niestety się popsuł mimo dbania o niego czyszczenia.Objawy uszkodzenia zaworu to dymienie słaba moc i nierówna praca silnika.Po analizie wielu forum podjąłem decyzje o zaślepieniu Egr-u i zamontowaniu Emulatora EGR.Koszt emulatora 210 pln i po zamontowaniu święty spokój . Miałem dosyć wykręcania czyszczenia i tak w kółko.Polecam wszystkim u mnie się sprawdza emulatorek a i silnik odżył jak nigdy😀
Dobra życiowa decyzja, i dla środowiska i dla wszystkich !
<ok>
;-)
Nie mniej lepiej wywalić egr programowo. Koszt ok 250PLN.
Dlaczego, bo emulator może się wysypać, a tam zmieniasz mapę/wyłącza się zalezy jaki ecu i tak zrobione to jest porządniej.
Nie mniej dobre rozwiązanie, na pewno lepsze jak zaślepka z otworkiem :)
Powodzenia
Czy stosując emulator EGR + zaślepka pełna, eliminujemy możliwość urwania się klap wirowych w plastikowym kolektorze, zakładając, że obecnie działają dobrze a po całkowitym zaślepieniu EGR nie będzie nowej sadzy przyczyniającej się do urwania klap?
Możesz dać namiary na emulator? (RELMAC?)
GUREGORI74
06-09-2016, 15:40
Czy stosując emulator EGR + zaślepka pełna, eliminujemy możliwość urwania się klap wirowych w plastikowym kolektorze, zakładając, że obecnie działają dobrze a po całkowitym zaślepieniu EGR nie będzie nowej sadzy przyczyniającej się do urwania klap?
Możesz dać namiary na emulator? (RELMAC?)
Tak to emulator firmy RELMAC,zaślepienie EGR wpływa na ochronę kolektora ssącego i klap wirowych👍
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
Czy stosując emulator EGR + zaślepka pełna, eliminujemy możliwość urwania się klap wirowych w plastikowym kolektorze, zakładając, że obecnie działają dobrze a po całkowitym zaślepieniu EGR nie będzie nowej sadzy przyczyniającej się do urwania klap?
Możesz dać namiary na emulator? (RELMAC?)
Zakupiłem na Alledrogo
Moim zdaniem lepiej wywalić EGR programowo, to bezpieczniejsza moim zdaniem metoda. Po prostu ze sterownika wyłącza się go. Tyle, że musisz oddać do kogoś, kto się na tym zna i nie uszkodzi sterownika ECU przy tej operacji.
Chodzi o rozwiązanie tymczasowe i mniej kosztowne do czasu porządnego usunięcia klap, zaślepienia egr, remapu.
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
@GUREGORI74 czy możesz jeszcze napisać jakie dawałeś zaślepki. Czy przed EGR czy za egr. Prostokątną czy owalną? Czy może całkowicie usunąłeś EGR? Czy zaślepki 4mm zmieszczą się między EGR a blok.
Myślę o zaślepieniu przed egr ale nie wiem czy nie będzie problemu jak zastosuje zaślepkę owalną 4mm przed egr - czy da radę poskręcać wszystko.
GUREGORI74
07-09-2016, 10:45
Chodzi o rozwiązanie tymczasowe i mniej kosztowne do czasu porządnego usunięcia klap, zaślepienia egr, remapu.
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
@GUREGORI74 czy możesz jeszcze napisać jakie dawałeś zaślepki. Czy przed EGR czy za egr. Prostokątną czy owalną? Czy może całkowicie usunąłeś EGR? Czy zaślepki 4mm zmieszczą się między EGR a blok.
Myślę o zaślepieniu przed egr ale nie wiem czy nie będzie problemu jak zastosuje zaślepkę owalną 4mm przed egr - czy da radę poskręcać wszystko.
Ja dałem owalną zaślepkę przed EGR ,Cromka śmiga po tej operacji jak nowa💪😀
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.