UserDeleted
29-08-2016, 11:46
Witajcie, dziś wspomaganie odmówiło posłuszeństwa, błąd c1008 suwy silnika, pomimo usuniecia, każdy ruch kierownicy wywołuje ten sam błąd. W MES parametry oczekiwany/względny kąt wynosi zawsze 0,0 stopni, napiecie na potencjometrach jest jednak zmienne (przy ruszaniu kierownicą), ale wartości te są bardzo niskie, ponadto napięcie na centralce wg. MESa wynosi 12V na zapłonie i 3V po uruchomieniu silnika ?!
Ktoś coś podpowie? Od razu kupować czujnik kąta skrętu?
Zapłon: napiecie 12V, potencjometry działają w zakresie od -xV do 4V
https://naforum.zapodaj.net/thumbs/be79ca97675e.png (https://naforum.zapodaj.net/be79ca97675e.png.html)
Na włączonym silniku, widoczne napiecie 3V, mała zmiana napięcie na potencjometrach.
https://naforum.zapodaj.net/thumbs/ff721625d705.png (https://naforum.zapodaj.net/ff721625d705.png.html)
Ktoś coś podpowie? Od razu kupować czujnik kąta skrętu?
Zapłon: napiecie 12V, potencjometry działają w zakresie od -xV do 4V
https://naforum.zapodaj.net/thumbs/be79ca97675e.png (https://naforum.zapodaj.net/be79ca97675e.png.html)
Na włączonym silniku, widoczne napiecie 3V, mała zmiana napięcie na potencjometrach.
https://naforum.zapodaj.net/thumbs/ff721625d705.png (https://naforum.zapodaj.net/ff721625d705.png.html)