Kruczydlo
21-08-2016, 12:18
Doblo 1.3 M-jet 2010 90 KM
nie wchodzi na obroty
2000 to już szał a do przodu to z wielkim trudem
komunikat sprawdź silnik jest na porządku dziennym od rana do wieczora
czasem od niechcenia zadymi sobie na siwo
co zostało zrobione:
czujnik doładowania wymieniony z starego boszowskiego na pierburga
Po tych zabiegach był komp i kasowanie błędów
w rezultacie wszystko było ok około 2 dni po czym od nowa zamulenie totalne ( no panie tu nie ma czym jechać)
podejrzewam jeszcze EGR ale nie mam pewności ( jak trzeba będzie to będzie czyścił)
ewentualnie filtr cząstek stałych (tu pewności nie mam bo w którymś momencie wyświetlał że czyści i że zakończył)
może przepływka (ale nie sądzę chodź mogę się mylić)
Proszę o rade (poradę)
Pozdrawiam
nie wchodzi na obroty
2000 to już szał a do przodu to z wielkim trudem
komunikat sprawdź silnik jest na porządku dziennym od rana do wieczora
czasem od niechcenia zadymi sobie na siwo
co zostało zrobione:
czujnik doładowania wymieniony z starego boszowskiego na pierburga
Po tych zabiegach był komp i kasowanie błędów
w rezultacie wszystko było ok około 2 dni po czym od nowa zamulenie totalne ( no panie tu nie ma czym jechać)
podejrzewam jeszcze EGR ale nie mam pewności ( jak trzeba będzie to będzie czyścił)
ewentualnie filtr cząstek stałych (tu pewności nie mam bo w którymś momencie wyświetlał że czyści i że zakończył)
może przepływka (ale nie sądzę chodź mogę się mylić)
Proszę o rade (poradę)
Pozdrawiam